پاسخ مشاوران
3 پاسخ ثبت شدهمن هم پیشنهاد میدم بیمه رو ادامه بدین تا به 20 سابقه برسید
چون زیر 20 سال سابقه حقوق بازنشستگی شما به همان نسبت سالها پرداخت می شود مثلا چون 16 سال سابفه دارین 16 روز حقوق بهتون میدن در حدود نصف حداقل دستمزد سالی که بازنشسته می شوید
مسلما الان میتونید بیمه را قطع کنید و بعداً ادامه بدید ولی توصیه میکنم ادامه بدید، شما هر وقت به سن ۵۵ رسیدید میتونید تقاضای بازنشستگی کنید و یا ۳۰ سال سابقه از نظر قانونی ایرادی ندارد ولی به نسبت سنوات بیمه پرداختی محاسبات بازنشستگی محاسبه میشود
مشاورین مرتبط
در حوزه بیمه و قانون کار میتوانید مشاوره تخصصی بگیرید