وبینار رایگان روش‌های لینک‌سازی خارجی مشاوره تلفنی

مشاوره بازاریابی و فروش

برای

مشاوره رایگان

کلیک کن
مشاوره رایگان

شاید شما نیز صاحب یک کسب و کار کوچک و یا بزرگی هستید که قصد دارید دامنه کاری خود را گسترش دهید و سود بیشتری بدست آورید؛ باید بدانید که بازاریابی و افزایش فروش، قلب تپنده یک کسب و کار موفق است. قطعا برای رسیدن به این اهداف باید از برنامه دقیقی پیروی کنید و نسبت به فنون بازاریابی مطلع باشید. 

زیرحوزه‌های بازاریابی و فروش

جعفر اسمعیلی

فعال

جعفر اسمعیلی

(4.1)

call phone icon 175
طراح و توسعه دهنده وب،مشاور اجرای نرم افزار

۸ سال تجربه کار و انجام انواع پروژه های تحت وب و api برای شرکت و سازمان های مختلف

برنامه نویسی سایت

سئو و بهینه سازی س...

...

4,000 تومان/دقیقه

مشاوره تلفنـی
کمال حسینی

فعال

کمال حسینی

(4.3)

call phone icon 114
مشاور و مدیر دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات

دارای 6 سابقه فعالیت در مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در شرکت‌های "کانون ایران نوین"، "های‌وب" و "شاتل"

شبکه‌های اجتماعی

سئو و بهینه سازی س...

...

5,000 تومان/دقیقه

مشاوره تلفنـی
بهداد بلوری

فعال

بهداد بلوری

(5.0)

call phone icon 69
مشاور و منتور کسب‌و‌کارهای اینترنتی

🔹کارشناس ارشد MBA از آکادمی ICS کانادا 🔹مشاور و منتور کسب‌و‌کارهای اینترنتی، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها 🔹مشاور بهبود و توسعه کسب‌و‌کار و استراتژیست برندهای لوکس 🔹س...

شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات اینترنتی

...

5,000 تومان/دقیقه

مشاوره تلفنـی
رحیم قاسمی

فعال

رحیم قاسمی

(5.0)

call phone icon 34
مشاور و مدیر فنی تیم های برنامه نویسی استارتاپ ها

کارشناس ارشد هوش مصنوعی ۱۰ سال سابقه برنامه نویسی و هدایت تیم های فنی استارتاپ ها کار در مجموعه علی بابا ، ریحون ، همپادکو و.....

برنامه نویسی موبای...

برنامه نویسی سایت

...

4,000 تومان/دقیقه

مشاوره تلفنـی
محمدحسین آقائی پور

فعال

محمدحسین آقائی پور

(4.8)

call phone icon 31
مهندس مشاور و مدرس بازاریابی و فروش

*مؤسس گروه مشاوران کسب و کار آراد، *فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر، *فارغ التحصیل رشته روانشناسی، *دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار / استراتژی، *بیش از 20 سال سا...

راه اندازی کسب و ک...

دیجیتال مارکتینگ

...

3,000 تومان/دقیقه

مشاوره تلفنـی
امیر تیمورزاده مقری

فعال

امیر تیمورزاده مقری

(3.0)

call phone icon 16
مشاور مدیریت در حوزه توسعه کسب و کار /بهبود عملکرد

امیر تیمورزاده مقری هستم *مشاور مدیریت در حوزه توسعه کسب و کار / بهبود عملکرد *دانش اموخته MBA مدیریت حرفه ای کسب و کار *مدیر توسعه کسب و کار در شرکت ارمان ناظر اقتصاد...

راه اندازی کسب و ک...

تبلیغات و برندینگ

...

3,500 تومان/دقیقه

مشاوره تلفنـی

مشاوره بازاریابی و فروش چیست؟

در دنیای امروزی با تولید بسیاری از محصولات و خدمات، شرکت‌های زیادی به محیط پر رقابت بازار وارد شده‌اند. مسلماً برای موفقیت در هر کسب و کار باید برای فروش هرچه بیشتر محصولات و یا خدمات تلاش کرد و آشنایی با روش‌ها و استراتژی‌های جدید بازاریابی تنها راه حل این مساله خواهد بود.

بدین جهت، استفاده از مشاوره بازاریابی و فروش در این زمینه می‌تواند فواید زیادی را برای شما داشته باشد. چراکه با گسترش تکنولوژی و ورود محصولات مختلف به بازار، امر بازاریابی و فروش تنها با استفاده از روش‌ها و تکنیک‌‌‌های نوین امکان‌پذیر است. در حقیقت باتوجه به اینکه علایق مصرف کنندگان همواره در حال تغییر است، روش‌های بازاریابی نیمدام تغییر می‌کنند و استفاده از روش‌های بازاریابی قدیمی نمی‌تواند پاسخگوی فروش شرکت‌ها باشد.

 

چرا از مشاوره بازاریابی و فروش باید استفاده کنیم؟

برای رقابت در صحنه بازار باید بتوانید محصولات خود را تا حد قابل قبولی به فروش برسانید. در غیراینصورت شرکت شما با شکست مواجه خواهد شد و میدان رقابت را به نفع رقبا ترک خواهید کرد. به همین دلیل یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین گام‌های یک کسب و کار موفق، بازاریابی و فروش محصولات است که روش‌های خاص خود را دارد. 


استفاده از مشاوره بازاریابی در این زمینه به شما کمک می کند تا نسبت به روش‌های استاندارد و جدید جهانی آشنا شوید. همچنین باعث می‌شود بتوانید از دید یک متخصص دیگر که از  بیرون به کسب و کار شما نگاه می‌کند، تمام زوایای مخفی بازاریابی کسب و کار خود را پیدا کنید و بهترین استراتژی را برای افزایش فروش خود ایجاد کنید. مشاوره فروش در واقع نحوه ساختن پل ارتباطی بین شرکت‌ها و مشتریان را بیان می‌کند؛ بطوریکه هرچه استفاده از این مشاوره‌های تخصصی بیشتر باشد، پل ارتباطی بزرگتر و قوی‌تری شکل خواهد گرفت.

 

ویژگی‌های مشاور بازاریابی و فروش مناسب 

با توجه به تاسیس شرکت‌های متفاوت و ارائه محصولات و خدمات مختلف، مشاوره بازاریابی نیز متناسب با نوع خدمات و کالاهای ارائه شده به مشتریان متفاوت خواهد بود. با این وجود اما مشاوره بازاریابی در تمامی زمینه‌ها یک هدف مشخص دارد و آن هم جلب رضایت مشتریان، افزایش فروش محصولات، ارائه حداکثری خدمات و در نهایت آشنایی کامل مشتریان با نام برند است.


مشاور فروش و بازاریابی در واقع با داشتن درک عمیقی از فرآیندها و اصول بازاریابی، قادر به ارائه روش‌های مختلفی از بازاریابی متناسب با کسب و کار شماست. مشاور فروش می‌تواند با بررسی چالش‌ها و مسیرهای پیش‌رو و همچنین با در نظر گرفتن تمامی زوایای پنهان جذب مشتری برای کسب و کار شما، بهترین استراتژی فروش را به شما پیشنهاد دهد.

 

شرح وظایف مشاور بازاریابی و فروش

امروزه با توجه به رقابتی شدن اکثر بازارها، استفاده از مشاوره بازاریابی اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. به همین دلیل اخیراً بسیاری از صاحبان شرکت‌ها سعی در استخدام مشاور و استفاده از مشاوره بازاریابی و فروش دارند. با این حال مشاورین بازاریابی و فروش وظایفی را بر عهده دارند که در ذیل به آن‌ها اشاره خواهیم داشت.

 

  • خدمات مشاوره بازاریابی و فروش از سوی مشاورین بازاریابی با هدف بهبود عملکرد فروش و افزایش میزان تقاضای محصولات و ارائه خدمات شرکت است.

  • مشاور بازاریابی در واقع وظیفه دارد تمامی مشخصات محصولات و خدمات شرکت را در اختیار مشتری قرار دهد تا اطمینان خاطر و رضایت وی را جلب کند.

  • ارتقاء جایگاه برند در بازار با استفاده از برترین استراتژی‌های تخصصی بازاریابی یکی دیگر از وظایف مشاور فروش و بازاریابی است.

  • مشاور فروش همچنین موظف است تا با ایجاد کانال¬های ارتباطی قوی بین مشتریان و شرکت، محصولات و خدمات را به بهترین نحو عرضه کند و در افزایش نقدینگی و سودرسانی به شرکت سهیم باشد.

  • مشاور فروش با به‌ روز رسانی اطلاعات خود در روش‌های علمی افزایش فروش، وظیفه دارد تا اطلاعات کامل از بازار کسب و کار، نیازهای مشتریان، محصولات و خدمات شرکت‌های رقیب و نحوه قیمت‌گذاری صحیح کالاها را به مدیران شرکت گزارش دهد.

  • علاوه بر این، وظیفه ایجاد فرصت‌های تبلیغاتی موثر از محصولات و خدمات با در نظر گرفتن بودجه و سرمایه شرکت به عهده مشاور فروش است.

  • مشاور فروش همچنین با رصد کردن بازار و محصولات رقبا، کالاها و خدمات شرکت، می‌بایست متناسب با نیاز بازار، فروش شرکت را ارتقاء دهد.

 

4 نکته مهم در مشاوره بازاریابی و فروش

بازاریابی و فروش یکی از ارکان مهم هر مجموعه و شرکتی است که برای رشد به توجه ویژه‌ای نیازمند است. این نکات را حتما در هر استراتژی بازاریابی درنظر داشته باشید:

 

  • شناسایی محصولات و خدمات

اولین گام بازاریابی، شناسایی کامل ویژگی‌های محصولات و یا خدمات شرکت است. آمادگی لازم برای پاسخگویی کامل به مشتریان باعث می‌شود تا توجه آنان به محصولات و خدمات شرکت جلب شود. 

 

  • رصد کردن شرکت‌های رقیب

اطلاع از نقشه بازار و محصولات شرکت‌های رقیب و در نتیجه تعیین قیمت محصول مدنظر، دومین گام بازاریابی به شمار می‌آید. شما با کسب اطلاعات بیشتر در مورد امور پیرامون خود می-توانید محصولات خود را متناسب با نیاز بازار ارتقاء دهید و با در نظر گرفتن مزایا و معایب محصولات شرکت‌های رقیب به رفع معایب محصولات و خدمات خود بپردازید.

 

  • تبلیغات هدفمند

تبلیغ هدفمند محصولات شرکت با روش‌های متنوع برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان، سومین گام است. شما در این گام باید با استفاده از تبلیغات هدفمند به معرفی و شناسایی محصولات خود به مشتریان بپردازید و رضایت آنان را از طریق بالا بردن کیفیت محصولات و ارائه خدمات جلب کنید.

 

  • دسترسی راحت مشتریان

گام نهایی، انتخاب راهی مناسب برای دسترسی راحت مشتریان به محصولات و خدمات است. بسیاری از مشتریان این عامل را یکی از اصلی‌ترین عوامل وفاداری به یک برند خاص می‌دانند. پس سعی کنید پل ارتباطی بسیار آسانی را برای مشتریان با محصولات و خدمات خود ایجاد نمائید.

 

تعرفه و هزینه مشاوره بازاریابی و فروش

بسیاری از شرکت‌ها زمانی که به بحران اقتصادی می‌رسند، سعی دارند از مشاوره فروش و بازاریابی استفاده کنند. در حالی که این عقیده کاملا نادرست است. گسترش یک طرح بازاریابی هوشمندانه، در یک مدت زمان محدود اتفاق نمی‌افتد. 


مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها باید از همان ابتدای تاسیس شرکت، از مشاوره‌های بازاریابی و فروش برای رونق همیشگی کسب و کار استفاده کنند تا به بحران‌های شدید اقتصادی برخورد نکنند. توجه داشته باشید کار بازاریابی و فروش محصولات کار آسانی نیست و باید از تجربیات متخصصین این حوزه کمک گرفت.


شما می‌توانید برای کسب مشاوره‌های تخصصی در زمینه بازاریابی و فروش از مشاورین و متخصصین کارمنتو استفاده کنید. تعرفه و هزینه مشاوره بازاریابی در کارمنتو با توجه به سوابق کاری مشاور مربوطه و مدت زمان مشاوره که به صورت دقیقه‌ای محاسبه می‌گردد، کاملاً متفاوت است.

 

مشاوره بازاریابی و فروش در کارمنتو

با افزایش کیفیت محصولات و ورود شرکت‌های رقیب به بازار، استفاده از مشاورین بازاریابی و فروش به یک عامل بسیار مهم در پیشرفت کاری سازمان‌ها تبدیل شده است. چراکه مشاورین با دیدگاهی روشن به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا با بررسی نیازهای مشتریان، روند بازار را تعقیب کنند. 
سپس با آگاهی از نقشه بازار و استفاده از یک استراتژی کارآمد، پیشرفت‌های چشمگیری را در افزایش فروش محصولات و توسعه حوزه کاری شرکت ایجاد نمایند.


گرفتن مشاوره در کارمنتو بصورت آنلاین و تلفنی و یا بصورت مشاوره رایگان انجام می‌شود. شما می‌توانید در مشاوره بازاریابی رایگان تمامی سوالات مرتبط با بازاریابی را در پنل خود بپرسید و در کوتاه‌ترین زمان پاسخ را دریافت کنید. کارشناسان بازاریابی و فروش در کارمنتو با آگاهی کامل از استراتژی‌های سیستماتیک و ارائه راهکارهای بازاریابی علمی و حرفه‌ای می‌توانند در توسعه کسب و کارتان نقش بزرگی ایفا نمایند. برای کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه بازاریابی و فروش می‌توانید با کارشناسان و مشاورین حوزه بازاریابی در کارمنتو تماس بگیرید.

سوالات متداول

اهمیت استفاده از مشاوره بازاریابی و فروش چیست؟

استفاده از مشاوره بازاریابی در این زمینه به شما کمک می کند تا نسبت به روش‌های استاندارد و جدید جهانی آشنا شوید و بهترین استراتژی را برای افزایش فروش خود ایجاد کنید. مشاوره فروش در واقع نحوه ساختن پل ارتباطی بین شرکت‌ها و مشتریان را بیان می‌کند.

امکان دریافت مشاوره بازاریابی و فروش در کارمنتو برای چه شهرهایی امکان پذیر است؟

کارمنتو تمامی مشاوره‌های خود را به صورت تلفنی و آنلاین ارائه می‌دهد. تمامی افراد حقیقی و حقوقی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن کارمنتو از مشاوره‌ها استفاده کنند.

طریقه دریافت مشاوره بازریابی و فروش رایگان به چه صورت است؟

برای دریافت مشاوره رایگان در کارمنتو می‌توانید با نصب اپلیکیشن کارمنتو و ایجاد حساب کاربری، سوالات تخصصی خود را به صورت آنلاین در این زمینه مطرح کنید. مشاورین کارمنتو در اولین فرصت پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود.

مطالب مرتبط با حوزه بازاریابی و فروش

مدت مطالعه: 7 دقیقه

مدت مطالعه: 4 دقیقه

مدت مطالعه: 6 دقیقه

نظرات کاربران