karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
برنامه نویسی برنامه نویسی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
دانش بنیان دانش بنیان
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

خدمات مشاوره

مالی و مالیاتی

مالی و مالیاتی

تمامی زیر حوزه های مالی و مالیاتی

بیمه و قانون کار

بیمه و قانون کار

تمامی زیر حوزه های بیمه و قانون کار

کارآفرینی

کارآفرینی

تمامی زیر حوزه های کارآفرینی

منابع انسانی

منابع انسانی

تمامی زیر حوزه های منابع انسانی

امور ثبتی

امور ثبتی

برنامه نویسی

برنامه نویسی

تمامی زیر حوزه های برنامه نویسی

تجارت و بازرگانی

تجارت و بازرگانی

تمامی زیر حوزه های تجارت و بازرگانی

دانش بنیان

دانش بنیان

تمامی زیر حوزه های دانش بنیان

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

تبلیغات اینترنتی

مشاوره تبلیغات اینترنتی


با گسترش زیرساخت‌های اینترنتی در سراسر دنیا، دامنه ورود کاربران به دنیای دیجیتال و میزان استفاده از اینترنت به سرعت در حال رشد است. استفاده بسیاری از کاربران از فضای مجازی باعث شده است تا تبلیغات اینترنتی به یکی از راه حل‌های اصلی جذب مشتری و کسب درآمد برای شرکت‌ها تبدیل شود.

فیلترها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مرتب سازی براساس
پیش فرض بیشترین مشاوره بالاترین امتیاز
مشاور و منتور کسب‌و‌کارهای اینترنتی
750+ مشاوره
karmento
5
مشاور تبلیغات و برندینگ
150+ مشاوره
karmento
4.6
مشاوره تحقیقات بازار و بازاریابی و ایده پردازی جهت فروش
53+ مشاوره
karmento
4.7
مهندسی نرم افزار کامپیوتر
53+ مشاوره
karmento
4
مشاور مدیریت ، مشاور کسب و کار ، مشاور سرمایه گذاری
47+ مشاوره
karmento
4.5
مشاور راه‌اندازی و توسعه کسب و کار
34+ مشاوره
karmento
4.3
مشاور ماركتينگ و توسعه ي كسب و كار
23+ مشاوره
karmento
3.7
مشاور کسب و کار
21+ مشاوره
karmento
4
مشاور امور فروش و بازاریابی
16+ مشاوره
karmento
5
دیجیتال مارکتر
14+ مشاوره
karmento
5

خدمات کارمنتو

با گسترش زیرساخت‌های اینترنتی در سراسر دنیا، دامنه ورود کاربران به دنیای دیجیتال و میزان استفاده از اینترنت به سرعت در حال رشد است. استفاده بسیاری از کاربران از فضای مجازی باعث شده است تا تبلیغات اینترنتی به یکی از راه حل‌های اصلی جذب مشتری و کسب درآمد برای شرکت‌ها تبدیل شود.

مشاوره تبلیغات اینترنتی چیست؟

تبلیغات اینترنتی یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین انواع تبلیغات است که معمولاً اکثر شرکت‌ها از این روش برای شناساندن محصولات و خدمات خود به مشتریان استفاده می‌کنند. تبلیغات در سایت‌های پربازدید، تبلیغات در گوگل، تبلیغات در اینستاگرام و ارسال ایمیل، از جمله مهم‌ترین تبلیغات اینترنتی هستند که روش‌های بکارگیری و استفاده از هر یک نیز متفاوت است.
در صورت عدم آشنایی با روش‌های تبلیغاتی بهتر است حتماً از مشاوره تبلیغات اینترنتی استفاده نمائید. در غیر اینصورت ممکن است با بازخورد منفی نسبت به محصولات و خدمات شرکت خودتان روبرو شوید. فرآیند مشاوره تبلیغات اینترنتی با تحقیق بر روی سوابق تبلیغاتی شرکت، نقشه بازار و تحلیل شیوه‌های تبلیغاتی شرکت‌های رقیب آغاز می‌شود. سپس با ارائه راه‌حل‌های مختلف جهت تقویت راهکارهای تبلیغاتی منجر به افزایش مشتریان و در نتیجه فروش می‌شود. البته هدف از کمپین‌های تبلیغاتی می‌تواند متفاوت باشد و صرفاً بابت افزایش فروش نباشد؛ به عنوان مثال با هدف افزایش آگاهی از برند یا افزایش تعامل با مخاطبین نیز می‌توان از تبلیغات استفاده کرد.

اهمیت استفاده از مشاوره تبلیغات اینترنتی

در شرایط فعلی، با توجه به ورود شرکت‌های مختلف به بازار و تولید محصولات باکیفیت و رقابتی، اهمیت بکارگیری روش‌های تبلیغاتی نسبت به گذشته بیشتر احساس می‌شود. متاسفانه برخی از صاحبان شرکت‌ها با روش‌های استفاده از تبلیغات اینترنتی آشنا نیستند و از طریق آزمون و خطا قصد دارند تا تبلیغات خود را انجام دهند. در صورت عدم آشنایی با روش‌های تبلیغات اینترنتی احتمال به خطر افتادن شرکت، بسیار زیاد است و ممکن است از تبلیغات اینترنتی خود نتیجه منفی دریافت کنید. همچنین با توجه به اختصاص دادن بودجه برای هر کمپین تبلیغاتی ممکن است نتوانید به اهداف تبلیغاتی خود برسید.


استفاده از مشاوره تبلیغات اینترنتی سبب می‌شود تا با شیوه‌های تبلیغاتی نوین به صورت هدفمند آشنا شوید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بیشترین بازخورد مثبت را از تبلیغات خود داشته باشید. مشاوره تبلیغات اینترنتی در واقع شما را با روش‌های جدید و کاربردی تبلیغات اینترنتی آشنا می‌سازد تا تبلیغات خود را به صورت بهینه و با کمترین هزینه انجام دهید. با کمک مشاوره تبلیغاتی می توانید اهداف خود را برای معرفی و ارتقاء شرکت خود پیاده سازی کنید.

خدمات مشاوره تبلیغات اینترنتی شامل چه مواردی است؟

اخیراً تبلیغات اینترنتی به دلیل امکان اجرای هدفمند آن بر اساس نیاز مشتریان و کاهش هزینه تبلیغات در میان شرکت‌های به شدت مورد توجه واقع شده است.
رسیدن به موفقیت در تبلیغات اینترنتی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و جامعی است. استفاده از مشاوره تبلیغات اینترنتی در این زمینه باعث می‌شود تا از خدمات ویژه‌ای برخوردار شوید و گام بزرگی در جهت پیشرفت و پیشبرد اهداف شرکت داشته باشید.

مهم‌ترین خدمات مشاوره تبلیغات آنلاین:

  • بررسی میزان بازخورد تبلیغات شرکت‌های رقیب با توجه به نیاز مشتریان

  • ارائه روش‌های موثر و نوین تبلیغات اینترنتی با هدف ایجاد تقاضا

  • بررسی سوابق و جایگاه شرکت از نظر فعالیت‌های تبلیغاتی

  • ارائه راه‌های تبلیغات اینترنتی جدید با توجه به میزان بودجه شرکت

  • کنترل بودجه تبلیغاتی شرکت

  • آسیب شناسی انواع روش‌های تبلیغاتی و بازخورد منفی مشتریان

  • طراحی کمپین‌های تبلیغاتی مختلف برای مشتریان وفادار

  • ارائه ایده‌هایی در زمینه طراحی محصولات و خدمات جدید متناسب با نیاز مشتریان

  • تحلیل و روانشناسی میزان خرید و فروش محصولات و خدمات در بازار هدف

اهداف مشاوره تبلیغات اینترنتی

هر یک از مشاورین تبلیغاتی در حوزه‌های مختلف، تخصص ویژه‌ای دارند که با کسب تجربه و انجام فعالیت‌های چندین ساله در شرکت‌ها بدست آمده است. مشاورین تبلیغات اینترنتی نیز یکی از گروه‌های مشاورین تبلیغاتی هستند که با روش‌های تبلیغات در اینترنت کاملاً آشنا بوده، نحوه رصد کردن بازار را می‌دانند و با تحلیل دقیق شیوه‌های تبلیغاتی شرکت‌های رقیب، می‌توانند متناسب با نیاز بازار، محصولات و خدمات شرکت شما را به بهترین شکل ممکن به مشتریان معرفی کنند.


در واقع مشاورین تبلیغات اینترنتی با هدف ارائه راهکارهای تبلیغاتی بلند مدت، میان مدت و یا کوتاه مدت به شرکت‌ها، مشاوره‌ها و خدمات خاصی را ارائه می‌دهند.
اهداف مشاوره تبلیغات اینترنتی را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • تقویت فرآیندهای بازاریابی شرکت با هدف جذب مشتری

  • ارائه روش‌های تبلیغات اینترنتی با رصد فعالیت رقبا

  • معرفی محصولات و خدمات شرکت به مشتریان

  • افزایش آگاهی از برند در فضای مجازی

  • جلب اعتماد مشتریان با تبلیغات هدفمند و صادقانه

  • اطلاع رسانی محصولات و خدمات شرکت

  • افزایش میزان تقاضای بازار به محصولات و خدمات شرکت

هزینه مشاوره تبلیغات اینترنتی

با تخصصی شدن علوم تبلیغات، بسیاری از صاحبان شرکت‌ها سعی در استخدام و استفاده از مشاورین تبلیغاتی هستند. مشاوره تبلیغات اینترنتی به صورت تلفنی و آنلاین در کارمنتو توسط مجرب‌ترین مشاوران حوزه تبلیغات انجام می‌شود.
هزینه مشاوره تبلیغات اینترنتی به صورت تلفنی با توجه به سابقه کاری مشاورین کارمنتو و برحسب دقیقه محاسبه می‌گردد. همچنین شما می‌توانید مشکلات خود را در زمینه تبلیغات اینترنتی به صورت آنلاین با مشاورین کارمنتو در میان بگذارید و پاسخ تمامی سوالات خود را کاملاً رایگان دریافت کنید.

خدمات مشاوره کارمنتو در تبلیغات اینترنتی

اگر قصد راه اندازی کمپین تبلیغات اینترنتی برای کسب و کار خود را دارید، استفاده از مشاوره تبلیغات اینترنتی را جدی بگیرید. مشاوره تبلیغاتی رایگان، مسیر جدیدی است که صاحبان کسب و کار برای شناساندن محصولات و خدمات خود به مشتریان باید طی کنند. در غیر اینصورت با در نظر گرفتن وجود رقبای بسیار زیاد و محصولات و خدمات باکیفیت آن‌ها، مجبور به ترک عرصه بازار هستند.
مشاورین کارمنتو در تبلیغات اینترنتی با هدف افزایش فروش، سودآوری شرکت‌ها و افزایش درآمدزایی کسب و کارها، آماده ارائه مشاوره به مشتریان هستند. در صورتی که نگران آینده شرکت خود هستید، می‌توانید هم اکنون از خدمات مشاوره کارمنتو در تبلیغات اینترنتی استفاده نمائید و با پیاده‌سازی ایده‌ها و اهدافتان، کسب و کار خود را نسبت به رقبا تقویت کنید.

سوالات متداول

تبلیغات آنلاین چیست؟
تبلیغات اینترنتی یا آنلاین یکی از روش‌های بازاریابی نوین است و در بازار رقابت امروز جایگاه بسیار ویژه‌ای را برای رونق دهی کسب و کارها به خود اختصاص داده است.
استفاده از مشاوره تبلیغات اینترنتی چه فایده‌ای برای کسب و کارمان دارد؟
با شیوه‌های تبلیغاتی نوین به صورت هدفمند آشنا می‌شوید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بیشترین بازخورد مثبت را از تبلیغات خود خواهید داشت. مشاوره تبلیغات اینترنتی در واقع باعث می‌شود تبلیغات خود را به صورت بهینه و با کمترین هزینه انجام دهید و در ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی موفق شوید.
آیا طراحی کمپین‌های تبلیغاتی اینترنتی آنلاین در کارمنتو انجام می‌شود؟
بله. شما می‌توانید برای طراحی کمپین‌های تبلیغاتی گسترده از مشاوره‌های تبلیغات اینترنتی آنلاین در کارمنتو بهره‌مند شوید و با اطمینان خاطر از کسب و کار خود تبلیغات کنید.

مطالب مرتبط با حوزه بازاریابی و فروش