karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
برنامه نویسی برنامه نویسی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
دانش بنیان دانش بنیان
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

خدمات مشاوره

مالی و مالیاتی

مالی و مالیاتی

تمامی زیر حوزه های مالی و مالیاتی

بیمه و قانون کار

بیمه و قانون کار

تمامی زیر حوزه های بیمه و قانون کار

کارآفرینی

کارآفرینی

تمامی زیر حوزه های کارآفرینی

منابع انسانی

منابع انسانی

تمامی زیر حوزه های منابع انسانی

امور ثبتی

امور ثبتی

برنامه نویسی

برنامه نویسی

تمامی زیر حوزه های برنامه نویسی

تجارت و بازرگانی

تجارت و بازرگانی

تمامی زیر حوزه های تجارت و بازرگانی

دانش بنیان

دانش بنیان

تمامی زیر حوزه های دانش بنیان

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

اخذ کارت بازرگانی

مشاوره اخذ کارت بازرگانی

امروزه برای ورود به عرصه تجارت و گسترش دامنه کاری خود باید ابتدا برخی از مراحل قانونی را طی کنید تا بر اساس مقررات تصویب شده هیچ‌گونه تعارض و اختلالی در امور تجاری شما بوجود نیاید و تحت نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران به فعالیت‌های تجاری خود ادامه دهید. یکی از الزامات شروع یک فعالیت تجاری مجاز، داشتن کارت بازرگانی است. برای آگاهی از قوانین، از مشاوره کارت بازرگانی آنلاین و تلفنی استفاده نمایید.

فیلترها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مرتب سازی براساس
پیش فرض بیشترین مشاوره بالاترین امتیاز
مشاور بازرگانی
500+ مشاوره
karmento
4.7
مشاوره امور ثبتی و حقوقی
200+ مشاوره
karmento
4.5
مشاور حوزه کسب و کار و برندینگ
54+ مشاوره
karmento
3.9
مشاور امور ثبتی
38+ مشاوره
karmento
4
مشاور بازرگانی( انجام امور واردات و صادرات)
550+ مشاوره
karmento
4.5
مشاور و مربی ایجاد و توسعه کسب وکار
150+ مشاوره
karmento
4.5
مشاور حقوقی و ثبتی
150+ مشاوره
karmento
4.7
مشاوره امور ثبتی
20+ مشاوره
karmento
4.7
وکیل پایه یک دادگستری
9+ مشاوره
karmento
3

خدمات کارمنتو

قانون پیچیده است، مخصوصا زمانی که بحث واردات و صادرات در میان باشد. سازمان گمرک ایران با توجه به شرایط خاص اقتصادی، ضوابطی سخت‌گیرانه را برای ورود و خروج کالا از کشور در نظر گرفته است، ضوابطی که یک تاجر برای داشتن کارت بازرگانی باید همه موارد آن را اجرا کند. سوال اینجاست که چگونه با وجود این قوانین پیچیده می‌توان مشکلات را پشت سر گذاشت و کارت بازرگانی را دریافت کرد؟ مشورت با افراد خبره، ضامن موفقیت در همه زمینه‌های زندگی است. تجارت نیز از این قاعده مستثنی نیست و مشورت با افرادی که در آن مهارت دارند موجب پیشرفت و موفقیت تجار می‌شود. مشاوره کارت بازرگانی حیاتی‌ترین مشورتی است که یک بازرگان پیش از آغاز فعالیت تجاری خود به آن نیاز دارد.

کارت بازرگانی چیست؟

کارت بازرگانی کارتی است که برای امور تجاری بازرگانان طراحی شده است و در واقع مجوزی برای فعالیت قانونی آن‌ها محسوب می‌شود. بر اساس ماده 3 قانون تجارت، داشتن این کارت برای تمامی بازرگانان حقیقی و حقوقی الزامی است. لازم به ذکر است که این کارت با توجه به نوع تجارت و فعالیت شما، در حالت کلی به 4 دسته تقسیم می‌شود: کارت‌های خدماتی، تجاری، تولیدی و موردی. این کارت‌ها به مدت 1 الی 5 سال تحت نظر وزارت بازرگانی اعتبار دارند و قابل تمدید نیز هستند. شما می‌توانید با داشتن کارت بازرگانی و با توجه به نوع آن، تمامی فعالیت‌های تجاری خود را در چهارچوب مشخص‌شده به راحتی انجام دهید. توجه داشته باشید اگر بازرگانی شرایط صدور کارت بازرگانی را پس از دریافت کارت خود از دست بدهد و یا امور تجاری خود را خارج از قوانین تصویب شده در اداره امور بازرگانی انجام دهد، کارت بازرگانی وی ابطال و در صورت تخطی، طبق قوانین و مقررات با بازرگان متخلف برخورد خواهد شد.

مشاوره اخذ کارت بازرگانی به متقاضیان کمک می‌کند بدون اشتباه و در کوتاه‌ترین زمان مجوز تجارت خود را دریافت کنند. کارت بازرگانی انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع فعالیت بازرگان انتخاب می‌شود و باید کاملا با قانون تناسب داشته باشد. چنانچه نوع کارت بازرگانی با فعالیت بازرگان سازگاری نداشته باشد، مجوز تجارت محسوب نخواهد شد. کارت بازرگانی نیاز به گذراندن مراحل و ارائه مدارکی دارد که بدون مشاوره کارت بازرگانی، اطلاع و آگاهی کامل از آن‌ها کمی دشوار است. داشتن کارت بازرگانی برای یک شرکت به نام مدیرعامل آن شرکت انجام می‌شود و به هر شرکتی تنها یک کارت بازرگانی تعلق می‌گیرد. لازم به توضیح است که افرادی همچون کارمندان ایرانی شاغل در خارج از کشور، افرادی که کالاهایی برای استفاده، از مرزهای ایران جابجا می‌کنند و به تشخیص اداره گمرک برای فروش نیست، ملوانان ایرانی، صاحبان شرکت‌های تعاونی مرزنشینان از کارت بازرگانی معاف هستند. دقت کنید که مدارک لازم برای کارت بازرگانی افراد حقیقی و حقوقی با یکدیگر متفاوت است. آگاهی از جمیع مدارک در مشاوره کارت بازرگانی و با توجه به نیاز و اهداف بازرگانان صورت می‌گیرد.

چرا باید از مشاور کارت بازرگانی کمک بگیریم؟

پیچیدگی قوانین گمرک در مورد کارت بازرگانی، اهمیت مشاوره کارت بازرگانی پیش از اقدام برای دریافت آن را بیشتر می‌کند. برای اخذ هر گونه مدرک و یا مجوزی نیاز به طی شدن مراحل اداری و قانونی است. کارت بازرگانی بدون مشورت با افراد آگاه، بسیار زمان‌بر است. مشاوره کارت بازرگان را از این مراحل قانونی آگاه می‌کند و باعث صرفه‌جویی در زمان و انرژی افراد می‌شود. پیش از اقدام می‌بایست فرم‌ها و مدراک مورد نیاز را با کمک مشاور ثبت کارت بازرگانی تکمیل کنید. برای طی کردن مراحل ثبت‌نام و همچنین تمدید بدون معطلی، توصیه می‌کنیم از خدمات مشاوره ثبت کارت بازرگانی بهره‌مند شوید. یکی از فواید مشاوره برای دریافت کارت بازرگانی، جلوگیری از دوباره کاری است. مشاور پیش از ارسال مدارک آن‌ها را به دقت بررسی کرده و از صحیح و کامل بودن آن‌ها اطمینان حاصل می‌کند.

اگر با مشاوره اصولی کارت بازرگانی کارها پیش برود و متناسب با فعالیت‌های تجاری کسب‌وکار اخذ شود، امتیازات و اختیارات قانونی بسیاری را به ارمغان می‌آورد. برخی از این امتیازات عبارتند از:

  • امکان دریافت ویزای کاری جهت سفرهای تجاری

  • امکان دریافت وام‌های کاری ویژه صاحبان کارت 

  • امکان دریافت ارزهای دولتی با قیمت مناسب

  • امکان ارتباط و انعقاد قراردادهای کلان با تجار داخلی و بین‌المللی

  • امکان انجام فعالیت‌هایی همچون صادرات و واردات از مناطق آزاد تجاری

  • امکان عضویت در اتاق‌ بازرگانی

  • امکان ثبت علامت تجاری با استفاده از حروف لاتین

  • امکان سفارش و ترخیص محصولات و کالاهای مجاز

  • امکان شرکت در نمایشگاه‌های محصولات تجاری داخلی و بین‌المللی

  • امکان دریافت پروانه حق‌العمل کاری در گمرک

  • امکان صدور گواهی مبدا جهت عضویت در اتاق بازرگانی

  • شرایط جدید برای داشتن کارت بازرگانی

البته اگر کارت بازرگانی از شعب اتاق بازرگانی تحت نظر وزارت صنایع و معادن ایران برای شما صادر شود، پرداخت مالیات ارزش افزوده و مالیات بر واردات کالاها از شروط استفاده از این کارت است.

مشاوره برای اخذ انواع کارت‌های بازرگانی

طبق دستور‌العمل‌های اداره گمرک با توجه به نوع فعالیت‌ها و حقیقی یا حقوقی بودن بازرگانان، کارت‌های بازرگانی متفاوتی نیز تنظیم شده‌اند. یکی از وظایف اصلی مشاور کارت بازرگانی، تشخیص نوع کارت مورد نیاز برای متقاضی است.

کارت‌های بازرگانی به صورت کلی شامل 4 دسته‌اند:

کارت‌های تجاری

مشاوران بازرگانی برای افراد حقیقی و حقوقی که قصد تجارت دارند، مشاوره کارت بازرگانی تجاری ارائه می‌دهند. طبق قوانین و مقررات کمرگ، تمامی بازرگانان حقیقی و حقوقی موظف‌اند برای فعالیت‌های صادراتی خود کارت بازرگانی تجاری دریافت کنند. قوانین گمرک از سخت‌گیرانه‌ترین قوانین کشور است. یکی از علل اصلی کاهش صادرات در کشور همین مسیر پر پیچ‌وخم است که گاهی باعث می‌شود تجار به کلی قید صادرات را بزنند. خدمات مشاوره کارت بازرگانی کارمنتو مشکلات احتمالی و راهکار عبور از آن‌ها را به شما نشان می‌دهد. 

کارت‌های خدماتی

اگر قصد دارید در قالب یک شخص حقوقی و به منظور انجام فعالیت‌های خدماتی تجارت کنید، مشاور کارت بازرگانی شما را برای دریافت کارت خدماتی راهنمایی خواهد کرد. مشاوره دریافت کارت بازرگانی موجب آشنایی افراد با مزایا و محدودیت‌های کارت خدماتی می‌شود. کارت بازرگانی خدمات دسترسی محدودتری برای شرکت‌ها ایجاد خواهد کرد. اشخاص حقوقی دارای این کارت تنها در چهارچوب فعالیت‌های خدماتی خود می‌توانند کالاهای مجاز شرکت‌ها را به مرزهای ایران وارد نمایند. البته دریافت این کارت تنها محدودیت‌ساز نیست، چراکه تجارت کالاهای خاصی تنها با این کارت و به منظور فعالیت‌های خدماتی امکان‌پذیر است.

کارت‌های تولیدی

اگر برای فعالیت‌های تولیدی خود نیاز به واردات و صادرات مواد اولیه دارید، باید کارت بازرگانی تولیدی داشته باشید. مشاوره برای گرفتن کارت بازرگانی ضروری است، زیرا مدارک مورد نیاز برای اخذ کارت تولیدی نسبت به سایر کارت‌ها متفاوت است. بسیاری از تولیدکنندگان تصور می‌کنند که با کارت بازرگانی تجاری می‌توانند هم تجارت کنند و هم مواد تولیدی مورد نیاز خود را وارد کنند؛ در حالی که این باور کاملا اشتباه است. واردات و صادرات برخی مواد اولیه و تجهیزات کارگاهی، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که به منظور توسعه فعالیت‌های تولیدی در داخل کشور باشد. مشاوره اخذ کارت بازرگانی از انتخاب غلط نوع کارت و بی‌اثر شدن تلاش‌های شما جلوگیری می‌کند.

کارت‌های موردی

برای بسیاری سوال است که آیا یک مرتبه واردات یا صادرات هم نیاز به کارت بازرگانی دارد؟ پاسخ این سوال هم بله است و هم خیر! کارت بازرگانی برای هر فعالیت تجاری الزامی است، اما نه بدین معنا که همه باید مراحل طولانی کارت بازرگانی تجاری را پشت سر بگذارند. بازرگانانی که تنها قصد یک مرتبه تجارت دارند، می‌توانند تقاضای کارت بازرگانی موردی دهند که دریافت آن آسان‌تر است.

هزینه مشاوره کارت بازرگانی

هزینه مشاوره کارت بازرگانی بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود. مشاوره کارت بازرگانی تلفنی و آنلاین با توجه به اینکه دردسرهای جلسات مشاوره حضوری را ندارد، قیمت بسیار پایین‌تری دارد. مشاوره برای گرفتن کارت بازرگانی هزینه ثابتی ندارد و معمولا پارامترهای مختلفی می‌تواند موجب افزایش یا کاهش هزینه مشاوره شود. برای مثال تجربه و تحصیلات مشاور یکی از عوامل است، هر مشاور اعتبار شغلی خود را دارد. بدیهی است که مشاوران با توجه به سابقه کاری و تحصیلات خود هزینه مشاوره متفاوتی داشته باشند. هرچه سابقه مشاور بیشتر باشد، توانایی بالاتری در درک مسئله و ارائه راهکار برای حل آن دارد. همچنین امروزه خدمات مشاوره از مسیرهای متنوعی انجام می‌شود. روش حضوری عموما هزینه بیشتری دارد. روش‌های غیرحضوری نظیر مشاوره کارت بازرگانی آنلاین و تلفنی با توجه به شرایط خاص خود قیمت متفاوت و معمولا پایین‌تری نسبت به روش حضوری دارند. کارت بازرگانی نیز بسته به نوع فعالیتی که انجام می‌دهید؛ خدماتی، تجاری و تولیدی؛ تعرفه ثبت متفاوتی دارد و جدای از هزینه مشاوره خواهد بود.

وظایف مشاور برای گرفتن کارت بازرگانی

مشاور کارت بازرگانی در ازای دریافت هزینه مشاوره، وظایفی دارد که باید به آن‌ها پایبند باشد. برخی از این وظایف عبارتند از:

  1. شرح کامل مراحل کارت بازرگانی و آشنا کردن متقاضی با سازمان‌های مربوطه

  2. انتخاب نوع کارت بازرگانی با توجه به فعالیت تجاری متقاضی

  3. معرفی مدارک مورد نیاز جهت ارائه به سازمان‌های مربوطه

  4. مشورت با مخاطب درمورد نحوه تعامل با مراجع ذی‌طلاح

  5. بررسی وضعیت درخواست متقاضی و مطابقت آن با قوانین گمرک

  6. بررسی مدارک و اسناد متقاضی پیش از ارائه به سازمان‌های مربوطه

  7. توجیح متقاضی درمورد نحوه ثبت و تمدید کارت

  8. راهنمایی متقاضی در مراحل پس از ثبت کارت و پیگیری وضعیت صدور

مشاور کارت بازرگانی برای عمل به تمامی وظایف خود باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد؛ ویژگی‌هایی نظیر:

  1. آشنایی کامل با قوانین گمرک کشور

  2. آشنایی با فعالیت‌های تجاری مختلف و کارت بازرگانی مناسب برای هریک

  3. مسلط به قوانین برای داشتن کارت بازرگانی و تمدید آن

  4. فن بیان قوی برای انتقال بهتر مفاهیم به مخاطب

  5. حضور در سازمان‌های بازرگانی یا سابقه کار در این حوزه

  6. آشنایی کامل با مراحل ثبت، دریافت و تمدید

  7. متعهد بودن به متقاضی تا تکمیل فرآیند صدور کارت

  8. آشنایی به سوالات متداول و اشتباهات رایج مشتریان هنگام داشتن کارت بازرگانی

مجموعه کارمنتو ویژگی‌های ذکر شده را به عنوان معیاری برای استخدام مشاوران خود می‌نگرد؛ لذا به مهارت آن‌ها اطمینان کامل دارد و به مشتریان خود تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت می‌دهد.

مشاوره دریافت کارت بازرگانی در تهران و شهرستان ها

اگر ساکن کلانشهرهایی مانند تهران، مشهد، قم، اصفهان و شیراز هستید و ترافیک بالای پرونده‌های بازرگانی باعث دسترسی سخت شما به مشاور شده است؛ و یا اگر در شهرستان‌های پرجمعیت ایران نظیر کرمانشاه، مازندران، تبریز یا اهواز زندگی می‌کنید و به خدمات مشاوره دسترسی ندارید، حتما از خدمات مشاوره کارت بازرگانی کارمنتو استفاده کنید. مجموعه کارمنتو با ارائه خدمات مشاوره کارت بازرگانی تلفنی و آنلاین، دسترسی فوری به مشاور را در سراسر ایران امکان‌پذیر کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن مجموعه، بدون محدودیت مکانی در کمتر از 5 دقیقه مشاوره دریافت کنید.

راه‌های ارتباطی با مشاوران کارت بازرگانی کارمنتو

کارمنتو برای سهولت کاربران خود، ارتباط با مشاوران مجموعه را از مسیرهای مختلف امکان‌پذیر کرده است.

مشاوره کارت بازرگانی آنلاین

مشاوره کارت بازرگانی آنلاین یکی از آسان‌ترین روش‌های دسترسی به مشاوران مجموعه کارمتنو است. شما می‌توانید درخواست مشاوره خود را در سایت یا اپلیکیشن کارمنتو به صورت آنلاین و در کوتاه‌ترین زمان ثبت کنید.

مشاوره کارت بازرگانی تلفنی

اگر می‌خواهید خیلی سریع و بدون معطلی با مشاور ارتباط بگیرید، مشاوره کارت بازرگانی تلفنی بهترین راهکار برای شماست. کارمنتو این مشاوره را بر بستر تماس تلفنی اینترنتی (viop) برای مخاطبان خود فراهم کرده است که به سادگی قابل انجام است.

مشاوره کارت بازرگانی رایگان

اگر سوالات محدودی از مشاور دارید و نیازی به ارتباط تلفنی یا آنلاین نمی‌بینید، از مشاوره رایگان کارت بازرگانی استفاده نمایید. این مشاوره به صورت متنی و سوال‌محور انجام می‌شود. پاسخ به سوالات درمورد کارت بازرگانی در کمتر از 48 ساعت و به صورت کاملا رایگان برای متقاضی ثبت خواهد شد.

راهنمای دریافت مشاوره کارت بازرگانی

اگر متقاضی مشاوره گرفتن کارت بازرگانی یا مشاوره درخواست تمدید کارت بازرگانی هستید، می‌توانید در کمتر از 5 دقیقه این کار را انجام دهید، کافیست طبق مراحل زیر عمل کنید.

  • وارد سایت یا اپلیکیشن کارمنتو شوید و گزینه «دریافت مشاوره» را انتخاب کنید.

  • در صفحه خدمات کارمنتو، حوزه امور ثبتی و زیرحوزه کارت بازرگانی را انتخاب کنید.

  • از لیست مشاوران مجموعه، یک مشاور را مطابق با سلیقه و نیاز خود انتخاب کرده و روی دکمه «درخواست مشاوره» در سمت چپ آیکون مشاور کلیک کنید.

  • در صفحه مشاور روی دکمه «مشاوره تلفنی» کلیک کنید.

  • زمان مشاوره را انتخاب و با کلیک بر روی دکمه «پرداخت» هزینه مشاوره را کارت به کارت کنید.

  • در مرحله آخر روی گزینه «تماس» کلیک کنید تا ارتباط شما با مشاور برقرار شود.

مزایای رقابتی کارمنتو برای دریافت مشاوره کارت بازرگانی

مزایای رقابتی کارمنتو این مجموعه را نسبت به سایر رقبا متمایز کرده است. در ادامه با برخی از این مزایا آشنا می‌شوید.

  • ارائه خدمات مشاوره به صورت شبانه روزی

  • پشتیبانی چت آنلاین، 24 ساعته و سریع

  • ارائه خدمات مشاوره از مسیرهای مختلف ارتباطی

  • نمایش شفاف اطلاعات و وضعیت برخط بودن مشاور

  • تعیین قیمت منصفانه و متناسب با شرایط هر حوزه

  • مشاوره تخصصی در بیش از 30 زیرحوزه متنوع

  • امکان مشاوره فوری در کمتر از 5 دقیقه

  • ارائه خدمات مشاوره رایگان

  • دسترسی آسان با اپلیکیشن و وب اپلیکیشن

  • تنوع مشاوران و ارائه گزینه‌های متنوع برای متقاضی

  • ضمانت کیفیت مشاوره (عودت وجه در صورت نارضایتی مشتری)

  • حفظ حریم شخصی و اطلاعات مشتریان

  • امکان شارژ کیف پول آنلاین برای پرداخت سریع و بدون معطلی

  • طراحی کاربرپسند سایت و اپلیکیشن برای رضایت بیشتر مخاطبان

مشاوره کارت بازرگانی کارمنتو

برای شروع یک فعالیت تجاری داشتن یکسری از مجوزهای قانونی الزامی است. کارت بازرگانی نیز یکی از مجوزهایی است که برای تمامی بازرگانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در صورت نداشتن این کارت، امکان اجازه فعالیت‌های تجاری از سوی دولت برای شما صادر نخواهد شد. پس اگر قصد شروع یک تجارت قانونی را دارید، همین ابتدا سعی کنید برای کارت بازرگانی اقدام کنید تا در آینده با مشکلات مواجه نشوید. البته این نکته نیز قابل ذکر است که مراحل تهیه مدارک و نحوه داشتن کارت بازرگانی بدون کمک از مشاوره کارت بازرگانی تا حدودی دشوار بنظر می‌رسد و ممکن است در طی مسیر دچار مشکلاتی شوید بطوریکه روال انجام مراحل قانونی شما به تعویق بیفتد. در این صورت انرژی، هزینه و زمان زیادی را از دست داده‌اید و به هدف خود نرسیده‌اید. لذا توصیه می‌کنیم قبل از اقدام برای اخذ کارت از مشاوره کارت بازرگانی در مرکز مشاوره کارت بازرگانی معتبر حتما استفاده کنید تا آگاهی بیشتری نسبت به مسیر پیش‌رویتان داشته باشید و مراحل را با دغدغه کمتری انجام دهید.

مشاوره کارت بازرگانی بهترین راهکار برای عبور آسان از مسیر پر پیچ‌وخم و قوانین سخت‌گیرانه اداره گمرک است. مجموعه کارمنتو تیمی از برترین مشاوران این حوزه را گردهم آورده و امکان ارتباط تلفنی و آنلاین با آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کرده است؛ بنابراین، هرگاه قصد مشاوره کارت بازرگانی را داشتید، می‌توانید روی کارمنتو حساب کنید.
 

سوالات متداول

کارت بازرگانی چیست؟
کارتی است که برای امور تجاری بازرگانان طراحی شده است و در واقع مجوزی برای فعالیت قانونی آن‌ها محسوب می‌شود. این کارت با توجه به نوع تجارت و فعالیت شما، در حالت کلی به 4 دسته تقسیم می‌شود: کارت‌های خدماتی، تجاری، تولیدی و موردی.
برای دریافت اخذ کارت بازرگانی فوری چکار کنیم؟
شما می‌توانید برای دریافت هرگونه مشاوره در زمینه کارت بازرگانی در داخل و یا خارج از ایران با مشاورین کارمنتو در تماس باشید. مشاوره‌ها از دو طریق تماس تلفنی و آنلاین در اپلیکیشن کارمنتو صورت می‌گیرد.
آیا برای دریافت کارت بازرگانی به دریافت مشاوره در این زمینه نیاز است؟
مراحل تهیه مدارک و نحوه اخذ کارت بازرگانی بدون کمک از مشاور بسیار دشوار است بطوریکه ممکن است در طی مسیر دچار مشکلاتی شوید و روال انجام مراحل قانونی برای اخذ کارت بازرگانی به تعویق بیفتد. در این صورت انرژی، هزینه و زمان زیادی را از دست داده‌اید. استفاده از راهنمایی‌های متخصصین در این زمینه باعث تسریع و جلوگیری از پرداخت هزینه‌های اضافی می‌شود.

مطالب مرتبط با حوزه امور ثبتی

اخذ جواز کسب برای خانم‌ها

اخذ جواز کسب برای خانم‌ها

12 اسفند 1401
4 دقیقه مطالعه
اخذ مجوز سازمان غذا و دارو

اخذ مجوز سازمان غذا و دارو

11 اسفند 1401
6 دقیقه مطالعه