karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
برنامه نویسی برنامه نویسی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
دانش بنیان دانش بنیان
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

خدمات مشاوره

مالی و مالیاتی

مالی و مالیاتی

تمامی زیر حوزه های مالی و مالیاتی

بیمه و قانون کار

بیمه و قانون کار

تمامی زیر حوزه های بیمه و قانون کار

کارآفرینی

کارآفرینی

تمامی زیر حوزه های کارآفرینی

منابع انسانی

منابع انسانی

تمامی زیر حوزه های منابع انسانی

امور ثبتی

امور ثبتی

برنامه نویسی

برنامه نویسی

تمامی زیر حوزه های برنامه نویسی

تجارت و بازرگانی

تجارت و بازرگانی

تمامی زیر حوزه های تجارت و بازرگانی

دانش بنیان

دانش بنیان

تمامی زیر حوزه های دانش بنیان

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

حقوقی کیفری

مشاوره حقوقی کیفری

جرم و مجازات از حوزه‌های پرچالش در پرونده‌های قضایی محسوب می‌شود و از حساسیت بالایی برخودار است، به همین علت لزوم استفاده از مشاوره حقوقی کیفری به میان می‌آید. مشاور حقوقی کیفری به صورت کامل در جریان پرنده‌تان قرار می‌گیرد و در زمینه‌های دزدی، فروش مال دیگران، ربا، توهین، افترا و... به شما مشاوره می‌دهد. با مشاوره حقوقی کیفری تلفنی و آنلاین کارمنتو پاسخ سوالات خود را بیابید.

فیلترها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مرتب سازی براساس
پیش فرض بیشترین مشاوره بالاترین امتیاز
وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی
2250+ مشاوره
karmento
4.6
وکیل و مشاور حقوقی
200+ مشاوره
karmento
4.4
وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی
150+ مشاوره
karmento
4.7
وکیل پایه یک دادگستری
100+ مشاوره
karmento
4.8
وکیل پایه یک دادگستری
73+ مشاوره
karmento
4.6
کارشناس حقوق
70+ مشاوره
karmento
5
وکیل پایه یک دادگستری ومشاورحقوقی قوه قضاییه
54+ مشاوره
karmento
4.6
کارشناس و مشاور حقوقی و ثبتی
47+ مشاوره
karmento
4.9
عنوان شغلی وکیل پایه یک دادگستری
44+ مشاوره
karmento
3.8
وکیل پایه یک دادگستری و مشاور در امور حقوقی
40+ مشاوره
karmento
4.9

خدمات کارمنتو

امروزه با پیشرفت جوامع بشری، مسائل و رویداهای جدیدی ایجاد شده‌اند. با توجه به پیچیده بودن مسائل کیفری، نیاز به یک مشاور، برای حل این مسائل حس می‌شود. یکی از حوزه‌هایی که فرد در صورت مواجهه با آن به مشاور نیاز دارد، حوزه کیفری است. حتما نام کیفری شما را یاد انواع جرم و جنایت می‌اندازد. در ادامه، ضمن معرفی مشاوره حقوقی کیفری، حوزه‌‌های مربوط به آن را بررسی می‌کنیم و به اینکه چه زمانی فرد به مشاوره نیاز دارد، خواهیم پرداخت.

مشاوره حقوقی کیفری چیست؟

پرونده‌‌های کیفری، بسیار متنوع هستند و پیچیدگی فراوانی دارند. سرقت، قتل، خیانت در امانت، کلاهبرداری، پولشویی، جعل اسناد و ... جزو پرونده‌های حقوقی هستند. مشاوره کیفری تنها راه روبه‌رویی افراد با چنین پرونده‌هایی است. مشاوره حقوقی کیفری، در روند پیگیری پرونده، نقش مهمی دارد. این پرونده‌ها، به جان و مال افراد وابسته هستند و در صورت محکومیت در این پرونده‌ها، فرد از آزادی و حقوق اجتماعی محروم می‌شود.

مجموعه کارمنتو به عنوان یک مرکز مشاوره حقوقی کیفری 24 ساعته، انواع خدمات مشاوره حقوقی کیفری تلفنی و آنلاین را به متقاضیان ارائه می‌دهد. در سایت این مجموعه شما قادر خواهید بود مشاور مورد نظر خود را از طیف وسیعی از مشاوران برتر کشور انتخاب کنید و همچنین مشاور کیفری رایگان نیز داشته باشید.

چرا باید از مشاوره حقوقی کیفری کمک بگیریم؟

مسائل کیفری، بسیار گسترده و پیچیده است و بدون مشورت با مشاور کیفری، رویارویی با این مسائل کار آسانی نیست. ممکن است افراد، دچار اشتباهاتی شوند. یک مشاور حقوقی کیفری تلفنی، می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان پرونده چنین افرادی را مورد بررسی قرار داده و مناسب‌ترین راهکارهای مواجه با شرایط را برای متهمان و شاکیان شرح دهد.

مزیت مشاوره با وکیل کیفری

مشاوره با وکیل کیفری در مواردی که شخص دچار اشتباهی شده و از قانون سرپیچی کرده است و یا از دیگری شکایت دارد، به روند پیشرفت پرونده افراد سرعت می‌بخشد. برخی از مزیت‌‌های مشاوره کیفری عبارتند از:

1. دانش حقوقی

مشاوره وکیل کیفری آنلاین موجب پاسخگویی هرچه سریعتر وکلا به موکلانشان می‌شود. وکلا دانش جامعی در مورد قوانین مربوط به جرایم مختلف دارند و تجربه کافی را نیز در دفاع از موکلان خود کسب کرده‌اند. با مشاوره کیفری آنلاین مجموعه کارمنتو، می‌توانید تجربیات و دانش هر وکیل را مورد بررسی قرار داده و در نهایت با وکیل مورد نظر خود مشورت نمایید.

2. دفاع تخصصی

مشاوره با وکیل کیفری دیدگاه شما در مورد موقعیت پیش رویتان را اصلاح می‌کند. بدین ترتیب با ابعاد مختلف موقعیت آشنا شده و موفق به دفاع قدرتمندتری از خود خواهید بود. علاوه بر این، در مشاوره کیفری تلفنی در مورد قوانین مرتبط با جرایم شفاف‌سازی می‌شود و عباراتی که می‌بایست برای دفاع استفاده کنید نیز برای‌تان مشخص خواهد شد.

3. جلوگیری از استرس و تنش

معمولا عدم آشنایی افراد با محکومیت‌های کیفری در موقعیت‌‌های اولیه، موجب ایجاد تنش‌‌های روحی و روانی در آن‌ها می‌شود. مشاوره تلفنی وکیل کیفری تا حد زیادی این تنش‌ها را رفع می‌کند. در مشاوره کیفری تلفنی با شفاف‌سازی ابعاد مختلف موقعیت، نوعی حس تسلط بر موقعیت بر شما حاکم می‌شود و به اضطراب‌های ناگهانی شما پایان می‌دهد. لذا توصیه می‌شود در مواجه ناگهانی با شرایط حقوقی کیفری، بدون اینکه تسلط خود را از دست بدهید با یک مشاور کیفری خبره تماس بگیرید و یا از مشاوره با وکیل آنلاین کیفری کارمنتو بهره‌مند شوید.

4. حفظ حقوق اشخاص

مشاوره وکیل کیفری اجاره نمی‌دهد حقوق موکلان به علت عدم آشنایی با ضوابط قانونی پایمال شود. در بسیاری از پرونده‌های کیفری عدم آشنایی شاکی و یا متهم با جزئیات قانون موجب بروز رفتارها و سخنانی می‌شود که در نهایت به پایمال شدن حقوق یکی از طرفین منجر خواهد شد. در مشاوره حقوقی کیفری آنلاین یا تلفنی، اولین سوالاتی که مشاور از شما خواهد پرسید در مورد جزئیات موقعیت کیفری است. هرچه جزئیات بیان شده توسط شما در جلسات مشاوره دقیق‌تر باشد، مشاور نیز می‌تواند موقعیت شما را بهتر درک کند. در نهایت مشاور شما را به وکیلی خبره در زمینه موقعیت کیفری ارجاع می‌دهد.

انواع مشاوره حقوقی کیفری: حوزه‌‌های مربوطه مشاوره کیفری

مشاور حقوقی وکیل کیفری به شاکیان در تشخیص جرم طرف مقابل کمک کرده و راهکار شکایت و پیگیری جرایم را از طریق دادگاه شرح می‌دهد. به عملی که در قانون برای انجام آن مجازات در نظر گرفته شده است، جرم گفته می‌شود. جرایم کیفری به دو دسته عمومی و خصوصی تقسیم می‌شوند. جرایم عمومی، جرایمی هستند که باعث برهم زدن نظم جامعه و جریحه‌دار شدن افکار عمومی می‌شوند. این موارد، از طریق دادستان پیگیری می‌شود. جرایم خصوصی نیاز به شاکی خصوصی دارد و در صورت رضایت شاکی، پرونده مختومه می‌شود.

انواع جرایم کیفری

جرایم کیفری، انواع مختلفی دارند:

1. جرایم کیفری شخصی

جرایم شخصی، باعث آسیب جسمی یا روحی به افراد دیگر می‌شوند. این جرایم به دو دسته قتل و دیگر جرایم خشونت آمیز تقسیم می‌شوند و شامل موارد زیر هستند:

  • آتش سوزی

  • ضرب و شتم

  •  آدم ربایی

  • کودک آزاری

  • تجاوز جنسی

2. جرایم علیه اموال

این جرایم، جرایمی هستند که باعث دخالت در اموال دیگران می‌شوند و ممکن است آسیب جسمی و روحی نیز به فرد دیگری وارد شود. موارد زیر از اقسام این جرایم است:

  • جعل

  • کلاهبرداری

  • سرقت

  • خیانت در امانت

  • فروش مال غیر

3. جرایم مالی

منظور از این جرایم، مواردی است که باعث فریب و کلاهبرداری می‌شود. از انواع این جرایم می‌شود. موارد زیر را نام برد:

  • باج گیری

  • پولشویی

  • اختلاس

  • کلاهبرداری

  • فرار مالیالتی

  • جرایم سایبری

4. جرایم رایانه ای

در این جرایم، فرد از طریق کامپیوتر، به انجام عمل مجرمانه اقدام می‌کند و به صورت غیر قانونی به حریم خصوصی افراد، وارد می‌شود. این جرایم شامل موارد زیر است:

  • انواع جاسو‌سی‌‌های کامپیوتری

  • کلاهبرداری‌‌‌های کامپیوتری

  • جعل کامپیوتری

  • جرایم علیه عفت و اخلاق

5. جرایم سایبری و اینترنتی

این جرایم، در فضای وب اتفاق می‌افتد و تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

مشاور حقوق کیفری، در این حوزه‌ها فعالیت می‌کند. او می‌تواند لایحه‌‌های مورد نیاز را تنظیم و به افراد، در پیگیری دعاوی کمک کند. بعد از مشاوره حقوقی کیفری، با توجه به مشکل، فرد به یک وکیل مرتبط، ارجاع داده می‌شود.

هزینه مشاوره حقوقی کیفری

هزینه مشاوره کیفری، تعرفه یکسانی ندارد و با توجه به مدت زمان مشاوره، تجربه مشاور و ... قیمت‌‌های متفاوتی دارند. عوامل موثر بر قیمت‌گذاری وکیل کیفری در کارمنتو سابقه و تجربه مشاور، زمان مشاوره و ... است که هزینه مشاوره حقوقی کیفری با توجه به سابقه و تخصص مشاور موردنظر قابل تغییر است. بدیهی است مشورت گرفتن از وکلایی با سابقه بیشتر، هزینه بالاتری برای متقاضیان خواهد داشت.

ویژگی‌‌های مشاور حقوقی کیفری

یک مشاور کیفری خوب باید دارای ویژگی‌‌های زیر باشد:

1. امین و قابل اعتماد باشد

مهمترین ویژگی یک مشاور حقوقی کیفری، امین و قابل اعتماد بودن او است که محرم اسرار طرف مقابل است و مسئولیت و تعهد اخلاقی دارد.

2. دانش حقوقی کافی داشته باشد

یک مشاور کیفری حقوقی، باید به همه قوانین و مقررات مسائل حقوقی، آشنایی داشته باشد و افراد را نسبت به حقوقی که دارند، آگاه سازد.

3. قدرت تصمیم‌گیری لازم را داشته باشد

یک مشاور حقوقی کیفری، باید بتواند در زمان کوتاه و در همان جلسه مشاوره، درست‌ترین تصمیم را بگیرد و فرد را راهنمایی کند.

4. دارای قدرت کلام باشد

مشاور حقوقی کیفری، باید قدرت سخنوری لازم را داشته باشد تا بتواند طرف مقابل خود را متقاعد سازد.

5. مسائل حقوقی را به زبان عامه بیان کند

درک مفاهیم حقوقی، نیاز به دانش و تخصص کافی دارد و ممکن است برخی از افراد از این قوانین، درک کافی نداشته باشند. یک مشاور حقوقی کیفری خوب، باید بتواند مفاهیم حقوقی را به زبان ساده بیان کند. هنگام مشاوره با وکیل آنلاین کیفری، توانایی انتقال مفاهیم توسط وکیل بسیار حائز اهمیت است.

6. منفعت طلب نباشد

اولین هدف یک مشاور حقوقی کیفری، آگاه نمودن افراد، نسبت به حقوق خود است. همچنین باید دستمزد منصفانه‌ای دریافت کند.

مشاوره حقوقی کیفری در تهران و تمامی شهرستان‌ها

یکی از دغدغه‌‌های افراد، هنگام مواجهه با یک مسئله حقوقی کیفری، پیدا کردن یک مشاور مناسب است. در شهر‌های مرکزی ایران یعنی تهران، کرج، قم، اصفهان و شیراز؛ و همچنین در دیگر کلان‌شهر‌های کشور نظیر مشهد، کرمانشاه و اهواز، به علت ترافیک و حجم بالای پرونده‌‌های حقوقی کیفری، دسترسی سریع به یک مشاور کمی دشوار به نظر می‌رسد و ممکن است چند ماه طول بکشد. در مواقع حساس و ضروری، بدون اتلاف وقت و با هزینه کمتر از مشاوره تلفنی وکیل کیفری کارمنتو بهره‌مند شوید و مشکل خود را مطرح سازید.

راه‌های ارتباط با مشاوران کیفری کارمنتو

شما از طریق راه‌های زیر می‌توانید با مشاوران متخصص مجموعه کارمنتو در ارتباط باشید:

مشاوره کیفری آنلاین

ارتباط با مشاور حقوقی وکیل کیفری به صورت کاملا آنلاین از طریق سایت و اپلیکیشن مجموعه کارمنتو امکان‌پذیر است.

مشاوره کیفری تلفنی

مجموعه کارمنتو شرایطی فراهم آورده است که می‌توانید در هر زمان و با صرف کمترین هزینه، با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید و مشاوره حقوقی کیفری تلفنی دریافت کنید.

مشاوره کیفری رایگان

مجموعه کارمنتو در راستای ارائه خدمات حداکثری به مخاطبان سایت و اپلیکیشن خود، امکان مشاوره رایگان وکیل کیفری را نیز در این دو پلتفرم ایجاد کرده است. به منظور بهره‌مند شدن از مشاور کیفری رایگان، کافیست ابتدا در سایت مجموعه ثبت‌نام کرده و پس از آن درخواست مشاوره خود را ارسال نمایید. در بخش مشاوره رایگان، جهت ارتباط با مشاوران مربوطه و درخواست مشاوره رایگان وکیل کیفری، ابتدا باید حوزه مشاوره خود را مشخص نمایید. پس از انتخاب حوزه، سوال خود را در باکس مربوطه وارد کرده و منتظر پاسخ به سوالات حقوقی کیفری خود باشید. کارشناسان مجموعه طی یک یا دو روز کاری به سوال شما پاسخ خواهند داد.

راهنمای دریافت مشاوره حقوقی کیفری

دریافت مشاوره حقوقی کیفری از مجموعه کارمنتو به هیچ وجه کار دشواری نیست، تنها کافیست طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. در ابتدا حوزه حقوقی و زیر حوزه حقوق کیفری را انتخاب کنید.

  2. اگر مراحل قبلی را به درستی طی کرده باشید، هم اکنون لیستی از مشاوران کارمنتو برای شما نمایش داده می‌شود.

  3. شما قادر خواهید بود نام مشاور، امتیاز، تعداد جلسات مشاوره، هزینه هر دقیقه مشاوره و شغل مشاور را مشاهد کنید.

  4. با توجه به نیاز خود یکی از مشاوران را انتخاب کنید و روی گزینه «دریافت مشاوره» و سپس «مشاوره تلفنی» کلیک نمایید.

  5. در مرحله آخر کافیست زمان مشاوره خود را مشخص کرده و روی گزینه «تماس» کلیک نمایید.

مزایای رقابتی کارمنتو برای مشاوره حقوقی کیفری

هدف اصلی ما در مجموعه کارمنتو ارائه برترین خدمات مشاوره کیفری با مقرون به صرفه‌ترین قیمت‌هاست. در همین راستای مزایای بسیاری را برای مشتریان خود ایجاد کرده‌ایم که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • زمان برای مخاطبان مجموعه ما یک محدودیت نیست، هر 24 ساعت شبانه روز می‌توانید روی مشاوره حقوقی دعاوی کیفری کارمنتو حساب کنید.

  • مشاوره کیفری رایگان با عضویت در سایت

  • نمایش وضعیت مشاوران سایت جهت سهولت در انتخاب‌های ضروری مخاطبان

  • دسترسی به اپلیکیشن و وب اپلیکیشن جهت سرعت و سهولت در خدمت‌دهی

  • در اختیار داشتن طیف وسیعی از مشاوران زبده در زمینه‌‌های مختلف حقوقی

  • کیف پول آنلاین برای بی‌دردسر کردن فرآیند پرداخت مشتریان

  • حفظ اطلاعات مشتریان به صورت صددرصد محرمانه

  • ارائه خدمات به تمامی نقاط کشور

  • ارائه خدمات مشاوره در تمامی حوزه‌های حقوقی

  • امکان مشاوره فوری در شرایط اضطراری

  • چت آنلاین و پاسخگویی سریع

  • تعیین قیمت معقول و منصفانه با توجه به توان متقاضیان

کارمنتو در کنار شما در جرایم کیفری

با توجه به گستردگی جرایم کیفری، هنگام مواجهه با آن، یک مشاور حقوقی کیفری متخصص می‌تواند شما را راهنمایی کند. شما می‌توانید در کمترین زمان به نتیجه مطلوب برسید. کارمنتو در حل مسائل حقوقی کیفری، در کنار شماست. مشاوران حقوقی کیفری با تجربه مجموعه، به صورت آنلاین و تلفنی، پاسخگوی شما هستند. شما می‌توانید با وقت و هزینه کمتر با این مشاوران در ارتباط باشید و مسائل حقوقی کیفری خود را حل کنید.

سوالات متداول

مشاوره حقوقی کیفری شامل چه پرونده هایی می‌شود؟
مشاوره حقوقی کیفری شامل پرونده‌های سرقت، جعل، استفاده از سند مجعول، جرایم رایانه‌ای، جرایم ثبتی، جرایم مالیاتی، جرایم خانوادگی، جرایم ملکی و مالی می‌شود. تیم پشتیبانی کارمنتو از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی آماده ارائه خدمات و راهنمایی‌های لازم به شما هستند.
آیا برای دریافت مشاوره کیفری نیاز است پرونده توسط وکیل خوانده شود؟
خیر، امکان دریافت مشاوره قبل از خوانده شدن پرونده نیز وجود دارد و شما می‌توانید در کارمنتو به عنوان پلتفرم جامع میان مشاور و کارفرما، به صورت تلفنی و آنلاین با وکیل مدنظر خود در ارتباط باشید. وکلا در تمامی زمینه‌های لازم شما را راهنمایی می‌کنند و اطلاعات شما را به صورت محرمانه نزد خود حفظ می‌کنند.
آیا مشاوران حقوقی کیفری در کارمنتو جزو وکلای پایه یک دادگستری هستند؟
بله، رزومه هر فرد در بخش پروفایل آن‌ها قابل مشاهده است. شما می‌توانید قبل از در یافت مشاوره رزومه هر فرد را مطالعه نمایید و سپس اقدام به دریافت مشاوره کنید. لازم به ذکر است که در کارمنتو برای دریافت مشاوره اولیه دارای شارژ رایگان هستید.
روش دریافت مشاوره حقوقی کیفری در کارمنتو به چه صورت است؟
مشاوره حقوقی کیفری در کارمنتو به صورت تلفنی و آنلاین در بستر VOIP انجام می‌شود و شما می‌توانید پس از انتخاب مشاور موردنظر خود بر روی دکمه دریافت مشاوره کلیک کنید تا تماس به صورت فوری برقرار شود. وضعیت مشاوران از جهت آنلاین یا آفلاین بودن به منظور صرفه جویی در زمان کاربران در سایت نمایش داده شده است.
هزینه مشاوره حقوقی کیفری در کارمنتو چقدر است؟
نرخ مشاوره حقوقی کیفری بر اساس سوابق شغلی مشاورین متفاوت است. قیمت مشاوره کیفری در کارمنتو برای هر مشاوره در سایت مشخص شده است و کارمنتو ضمن استفاده از جدیدترین تکنولوژی دنیا برای ارائه مشاوره آنلاین و تلفنی، معقول‌ترین قیمت بازار را ارائه می‌دهد.
دریافت مشاوره حقوقی کیفری از کارمنتو در کدام روزهای هفته و چه ساعاتی، امکان وجود دارد؟
دریافت مشاوره کیفری در کارمنتو در تمامی روزهای هفته و به صورت 24 ساعته امکان پذیر است و کارمنتو با بهره‌گیری از تکنولوژی برتر کشور محدود به زمان و مکان نیست و از سرتاسر ایران امکان پذیر است.

مطالب مرتبط با حوزه امور حقوقی