دریافت مشاوره تلفنی در ۱۰ حوزه مختلف کسب و کار مشاوره تلفنی

مشاوره امور ثبتی

برای

مشاوره رایگان

کلیک کن
مشاوره رایگان

امروزه برای انجام هر کاری، در ابتدا باید به ثبت آن در اداره امور مربوطه پرداخت. در حالت کلی امور ثبتی، توسط قانون گذاران سازمان ثبت اسناد کشور انجام می‌شود. این سازمان تحت نظر قوه قضائیه فعالیت می‌کند. با توجه به دشوار بودن پروسه ثبت، بسیاری از افراد با مشکلات حقوقی و قانونی عدیده‌ای مواجه می‌شوند. استفاده از مشاوره امور ثبتی در این زمینه باعث می‌شود تا با رفع موانع حقوقی و قانونی، از طولانی شدن پروسه ثبت جلوگیری گردد.

زیرحوزه‌های امور ثبتی

زهره جلیله وند

غیرفعال

زهره جلیله وند

(4.7)

call phone icon 135
مشاور

مشاور و کارشناس دیجیتال مارکتینگ

مالیاتی

دیجیتال مارکتینگ

...

5,000 تومان/دقیقه

مشاوره تلفنـی
آرزو یعقوبی

غیرفعال

آرزو یعقوبی

(4.4)

call phone icon 82
مدیر بازرگانی( انجام کلیه امور واردات و صادرات)

تسلط در زمینه واردات و صادرات تسلط به تمام امور واردات و صادرات شامل پیدا کردن منابع ،اخذ پیش فاکتور ، ثبت سفارش در سامانه جامع تجارت، خرید ارز نیمایی و ارز از محل صادرا...

صادرات و واردات

اخذ کارت بازرگانی

4,500 تومان/دقیقه

مشاوره تلفنـی
سید احسان خوش سیرت

غیرفعال

سید احسان خوش سیرت

(3.3)

call phone icon 70
انجام امور ثبتی، تبلیغاتی، حقوقی و بیمه پاسارگاد

بیش از 10 سال سابقه فعالیت در امور نامبرده و کار با شرکت های دولتی، نیمه دولتی و خصوصی نام آشنا در زمینه های: ثبتی= ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت لوگو، اخذ کد اقتصادی، ثبت موسس...

ثبت اختراع و مالکی...

ثبت شرکت

...

1,000 تومان/دقیقه

مشاوره تلفنـی
محمد پسندیده

غیرفعال

محمد پسندیده

(3.0)

call phone icon 54
ثبت شرکت ،رتبه بندی ،تعیین صلاحیت اداره کار

با بیش از 15 سال تجربه کاری در زمینه ثبت شرکت رتبه بندی پیمانکاری تعیین صلاحیت اداره کار و اخذ کارت بازرگانی ، برند ، کارت پیمانکاری، ایمنی (HSE) کد اقتصادی

ثبت شرکت

ثبت برند

...

2,000 تومان/دقیقه

مشاوره تلفنـی
محمدرضا الله یاری

غیرفعال

محمدرضا الله یاری

(4.4)

call phone icon 44
مشاور بازرگانی

۱۵ سال سابقه مدیرعاملی در شرکتهای زیر مجموعه هلدینگ خصوصی با سابقه واردات و صادرات انواع مواد غذایی و زعفران و خشکبار به کشورهای همسایه و اروپا و واردات نهاده دامی و گوش...

صادرات و واردات

اخذ کارت بازرگانی

3,000 تومان/دقیقه

مشاوره تلفنـی
آرش حیدری

غیرفعال

آرش حیدری

(1.0)

call phone icon 43
مشاور در امور ثبتی، حقوقی، بیمه، تعزیرات حکومتی، اصناف و قانون کار

معاون حقوقی و املاک شهرداری بندر کنارک مشاور حقوقی، اداری و و بازرگانی شرکت‌های خصوصی شهر مشهد و شهرک‌های صنعتی حوزه مشهد امور حقوقی بانک دولتی امور حقوقی یکی از شرکت‌های...

قرارداد

شرکتی

...

3,000 تومان/دقیقه

مشاوره تلفنـی

مشاوره امور ثبتی

امروزه برای انجام هر کاری، در ابتدا باید به ثبت آن در اداره امور مربوطه پرداخت. در حالت کلی امور ثبتی، توسط قانون گذاران سازمان ثبت اسناد کشور انجام می‌شود. این سازمان تحت نظر قوه قضائیه فعالیت می‌کند. با توجه به دشوار بودن پروسه ثبت، بسیاری از افراد با مشکلات حقوقی و قانونی عدیده‌ای مواجه می‌شوند. 


استفاده از مشاوره امور ثبتی در این زمینه باعث می‌شود تا با رفع موانع حقوقی و قانونی، از طولانی شدن پروسه ثبت جلوگیری گردد. شاید اکنون یکی از سوالات مهمی که در ذهن شما خطور می‌کند، در مورد مزایای استفاده از مشاوره امور ثبتی است و اینکه آیا به صورت آنلاین امکان‌پذیر است یا خیر!

 

امور ثبتی چیست؟

امور ثبتی به اموری اطلاق می‌شود که نام و مشخصات کامل شما در موضوع درخواستی با دقت کامل و بدون هیچ گونه خطایی ثبت شود. ثبت امور شرکتی در تهران در اداره ثبت شرکت‌ها و در شهرستان ها در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تحت نظر قوه قضائیه مورد بررسی و تایید قرار می‌گیرد. از این رو، با توجه به پیچیده بودن فرآیندهای اداری در امور ثبتی، ضرورت وجود مشاور در کنار شما اهمیت ویژه‌ای دارد، بطوریکه باعث می‌شود انجام امور ثبتی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با اطمینان بیشتری انجام دهید.

 

مزایای مشاوره امور ثبتی

همانطور که می‌دانید پروسه انجام امور اداری بسیار طاقت فرسا و پیچیده شده است. به گونه‌ای که حتی ممکن است از ادامه مسیر ثبت امور دلسرد شوید. اخیرا با گسترش امور ثبتی و عدم آگاهی افراد در زمینه امور اداری، بسیاری از پرونده‌های متقاضیان به حالت تعویق منتقل می‌شوند. 


علاوه بر این به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از نحوه انجام مراحل قانونی، برخی از پرونده‌ها با شکست مواجه می‌شوند و فرد متقاضی اولین نفری است که در تشکیل پرونده‌ای نافرجام متضرر خواهد شد. 
استفاده از مشاوره امور ثبتی در طی شدن روال اداری به صورت قانونی فواید زیادی دارد. برای اشاره به این امتیازات در ابتدا سعی داریم چند نکته را برای شما بیان کنیم.

 

  • مسلما برای انجام فرآیند امور ثبتی، روال قانونی متفاوتی وجود دارد. با توجه به عدم آشنایی شما با مراحل قانونی، در انجام روند امور ثبتی با مشکلات و موانع بسیاری مواجه خواهید شد.

  • عدم آگاهی از مسائل تخصصی امور ثبتی و مواجه شدن با مشکلات حقوقی باعث می‌شود، پرونده اداری شما به حالت تعویق درآید. 

  • با انتقال پرونده شما به حالت تعویق، زمان، انرژی و هزینه زیادی را از دست می‌دهید و متضرر خواهید شد.

  • با توجه به دشوار بودن مراحل ثبت، ممکن است در بین راه سردرگم و از ادامه مسیر خسته و دلسرد شوید.

 

بدین جهت با استفاده از مشاوره امور ثبتی در رابطه با مسیرهای قانونی و فرآیندهای ثبت، یک دید کلی و جامعی نسبت به روال اداری امور ثبتی در ذهن شما ایجاد می‌شود. البته آشنایی با مراحل حقوقی و قانونی بسیار دشوار است و حضور یک مشاور در این زمینه کمک می‌کند تا از طولانی شدن روند ثبت امور، جلوگیری شود.

 

حوزه‌های مختلف مشاوره امور ثبتی

امروزه حوزه‌های مشاوره امور ثبتی با توجه به مسائل مربوط به امور ثبتی تنظیم می‌شوند. در این بخش سعی داریم به 4 مورد کلی از حوزه‌های امور ثبتی اشاره کنیم.

 

  • امور ثبت اسناد و قراردادهای شرکت

  • امور ثبت برند

  • ثبت شرکت‌ها و بررسی پرونده‌های مالیاتی

  • اخذ کارت‌های بازرگانی

 

شرح وظایف مشاوران امور ثبتی

مشاور امور ثبتی فردی است که اطلاعات جامعی نسبت به امور ثبتی دارد و با پروسه آن، کاملا آشناست. تمامی افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند با ارائه مستندات و اظهارات خود مراحل ثبت امور خود را با کمک مشاوران و کارشناسان امور ثبتی با اطمینان کامل انجام دهند. 


در واقع مشاوران امور ثبتی وظیفه دارند تا برای رسیدن به نتیجه و هدف مطلوب شما، تمامی مراحل اداری و حقوقی را برایتان بیان کنند. با توجه به حوزه‌های مختلف امور ثبتی، برای مشاوران وظایف متفاوتی نیز تعریف شده است. 


بررسی امور ثبتی همچون ثبت برند، ثبت شرکت‌ها و بررسی پرونده‌های مالیاتی از وظایفی است که مشاوران نسبت به آن‌ها آگاهی کامل دارند و با دعاوی ثبت نیز آشنا هستند. در واقع مشاوران امور ثبتی با آشنایی و تسلط بر قوانین ثبت، قدرت سخنوری و تصمیم‌گیری‌های بالا قادر است تا با ساده‌سازی مسائل و موانع پیش‌رو، روند اداری ثبت امور شما را با صداقت تمام انجام دهند.

 

مشاوره امور ثبتی آنلاین و تلفنی

در دنیای ارتباطات امروز با آسان شدن راه‌های ارتباطی، راه اندازی سیستم مشاوره امور ثبتی آنلاین کمک زیادی جهت صرفه جویی در وقت مراجعین داشته است. در واقع مشاوره امور ثبتی آنلاین یکی از راهکارهای نوین است که افراد شهرهای مختلف در داخل و یا خارج از ایران می-توانند برای حل مشکلات امور ثبتی خود از آن استفاده کنند. 


در صورتی که تمایل دارید پرونده امور ثبتی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیش ببرید، می‌توانید با استفاده از مشاوره امور ثبتی آنلاین مراحل اداری خود را با دقت بیشتری انجام داده و از طولانی شدن مسیر ثبت، جلوگیری نمائید. 


در واقع مشاوران امور ثبتی با داشتن اطلاعات و تخصص کافی در زمینه‌های امور ثبتی، کلید اصلی شما برای باز شدن پرونده‌های تعلیقی و رفع موانع قانونی هستند. برای مشاوره امور ثبتی به صورت تلفنی و یا مشاوره رایگان از مشاورین امور ثبتی کارمنتو در هر ساعت از شبانه روز براحتی مشاوره بگیرید. 

 

هزینه مشاوره امور ثبتی

کارمنتو اولین اپلیکیشن تخصصی در زمینه کسب و کار است که خدمات مشاوره‌ای خود را جهت سهولت کاربران به صورت رایگان و تلفنی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره‌های تلفنی با مراجعه به بخش مشاوره تلفنی در سایت و یا اپلیکیشن کارمنتو مراجعه نمائید. 


پس از نمایش لیست مشاوران آنلاین به همراه میزان سابقه کاری کارشناسان مربوطه، از دکمه تماس استفاده کنید. نرخ مشاوره تلفنی بر حسب دقیقه است. همچنین می‌توانید با استفاده از سرویس رایگان پاسخ‌دهی، مسائل خود در زمینه امور ثبتی را در بخش مشاوره رایگان مطرح نموده و پاسخ سوالات خود را به صورت کامل دریافت کنید.

 

ویژگی‌های استفاده از مشاوره امور ثبتی کارمنتو

با توجه به افزایش پرونده های امور ثبتی در عصر حاضر و عدم آشنایی متقاضیان با روند ثبت امور به صورت قانونی، بسیاری از پرونده های افراد به حالت تعویق منتقل می شود. پیشنهاد می‌کنیم برای بررسی سریعتر پرونده ثبتی خود از مشاوره رایگان امور ثبتی کارمنتو استفاده کنید. 


چراکه تمامی پرونده های ثبتی تخصصی هستند و رفع موانع حقوقی به صورت قانونی نیازمند استفاده از تجربیات افرادی است که بارها مسیرهای قانونی امور ثبتی را طی کرده‌اند. به بیان واضح‌تر، مشاورین امور ثبتی کارمنتو با آشنایی کامل به آیین نامه‌های ثبتی و حقوقی، بر حل مشکلات قانونی اشراف کامل دارند و می‌توانند شما را در این زمینه کمک کنند. 


شما هم‌اکنون می‌توانید برای پاسخ به مسائل حقوقی خود در زمینه ثبت و کسب مشاوره‌های حقوقی و تخصصی با مشاورین حوزه امور ثبتی کارمنتو در تماس باشید.

 

سوالات متداول

حوزه‌های مختلف مشاوره امور ثبتی در کارمنتو چیست؟

امور ثبت اسناد و قراردادهای شرکت، امور ثبت برند، ثبت شرکت‌ها و بررسی پرونده‌های مالیاتی، اخذ کارت‌های بازرگانی

مشاوره حقوقی امور ثبتی چه کمکی به ما می‌کند؟

اخیرا با گسترش امور ثبتی و عدم آگاهی افراد در زمینه امور اداری، بسیاری از پرونده‌های متقاضیان به حالت تعویق منتقل می‌شوند. آشنایی با مراحل حقوقی و قانونی بسیار دشوار است و حضور یک مشاور در این زمینه کمک می‌کند تا از طولانی شدن روند ثبت امور و پرداخت هزینه‌های اضافی، جلوگیری شود.

برای دریافت پاسخ سوالات حقوقی در حوزه امور ثبتی به صورت رایگان چگونه می‌توان اقدام نمود؟

شما می‌توانید برای دریافت پاسخ هرگونه سوالات تخصصی در زمینه امور ثبتی از طریق نصب اپلیکیشن کارمنتو به صورت آنلاین اقدام نمائید. تعرفه مشاوره آنلاین کاملا رایگان است و نرخ خدمات مشاوره‌ای به صورت تلفنی بر مبنای سوابق شغلی مشاورین و مدت زمان مشاوره بر حسب دقیقه متفاوت است.

مطالب مرتبط با حوزه امور ثبتی

تاریخ ایجاد: 25 مهر 1400
امور ثبتی
مدت مطالعه : 10 دقیقه

راهنمای ثبت برند مواد غذایی

تاریخ ایجاد: 01 اسفند 1400
امور ثبتی
مدت مطالعه : 6 دقیقه

چگونه برند زعفران خود را ثبت کنیم؟

تاریخ ایجاد: 14 اسفند 1400

نظرات کاربران