karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
برنامه نویسی برنامه نویسی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
دانش بنیان دانش بنیان
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

خدمات مشاوره

مالی و مالیاتی

مالی و مالیاتی

تمامی زیر حوزه های مالی و مالیاتی

بیمه و قانون کار

بیمه و قانون کار

تمامی زیر حوزه های بیمه و قانون کار

کارآفرینی

کارآفرینی

تمامی زیر حوزه های کارآفرینی

منابع انسانی

منابع انسانی

تمامی زیر حوزه های منابع انسانی

امور ثبتی

امور ثبتی

برنامه نویسی

برنامه نویسی

تمامی زیر حوزه های برنامه نویسی

تجارت و بازرگانی

تجارت و بازرگانی

تمامی زیر حوزه های تجارت و بازرگانی

دانش بنیان

دانش بنیان

تمامی زیر حوزه های دانش بنیان

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

امور ثبتی

مشاوره امور ثبتی

امروزه برای انجام هر کاری، در ابتدا باید به ثبت آن در اداره امور مربوطه پرداخت. در حالت کلی امور ثبتی، توسط قانون گذاران سازمان ثبت اسناد کشور انجام می‌شود. این سازمان تحت نظر قوه قضائیه فعالیت می‌کند. با توجه به دشوار بودن پروسه ثبت، بسیاری از افراد با مشکلات قانونی عدیده‌ای مواجه می‌شوند. استفاده از مشاوره امور ثبتی تلفنی و آنلاین در این زمینه باعث می‌شود تا با رفع موانع قانونی، از طولانی شدن پروسه ثبت جلوگیری گردد.

زیرحوزه‌های امور ثبتی

فیلترها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مرتب سازی براساس
پیش فرض بیشترین مشاوره بالاترین امتیاز
مشاور بازرگانی
500+ مشاوره
karmento
4.7
مشاور کسب و کارهای آنلاین و آفلاین _کارشناس امورثبتی
350+ مشاوره
karmento
4.2
مشاوره امور ثبتی و حقوقی
200+ مشاوره
karmento
4.5
کارشناس مالکیت فکری
100+ مشاوره
karmento
4.3
وکیل پایه یک دادگستری
100+ مشاوره
karmento
4.8
مشاور حوزه کسب و کار و برندینگ
54+ مشاوره
karmento
3.9
کارشناس و مشاور حقوقی و ثبتی
47+ مشاوره
karmento
4.9
مشاور امور ثبتی
38+ مشاوره
karmento
4
مشاور بازرگانی( انجام امور واردات و صادرات)
550+ مشاوره
karmento
4.5
مشاور و کارشناس حقوقی
300+ مشاوره
karmento
4.8

خدمات کارمنتو

امروزه برای انجام هر کاری، در ابتدا باید به ثبت آن در اداره امور مربوطه پرداخته شود. به طور کلی امور ثبتی، توسط قانون گذاران سازمان ثبت اسناد کشور انجام می‌شود. این سازمان تحت نظر قوه قضائیه فعالیت می‌کند. از طرفی با توجه به دشوار بودن پروسه ثبت، بسیاری از افراد با مشکلات قانونی زیادی مواجه می‌شوند. استفاده از مشاوره ثبتی علاوه بر رفع موانع قانونی، مانع از طولانی‌تر شدن پروسه ثبت می‌شود. اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که مزایای استفاده از مشاوره امور ثبتی چیست و اینکه آیا این کار به صورت آنلاین امکان‌پذیر است یا خیر؟ 

امور ثبتی چیست؟

امور ثبتی شامل مواردی است که در آن نام و مشخصات کامل شما در موضوع درخواستی با دقت کامل و بدون هیچ گونه خطایی ثبت شود. اصولا ثبت امور شرکتی شهر تهران، در اداره ثبت شرکت‌ها انجام می‌شود. همچنین در شهرستان‌ها، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تحت نظر قوه قضائیه به این امور رسیدگی می‌کند.  از این رو، با توجه به پیچیده بودن فرآیندهای اداری در امور ثبتی، ضرورت وجود مشاور امور ثبتی در کنار شما اهمیت ویژه‌ای دارد. شما می‌توانید با کمک مشاوره تلفنی ثبت اسناد و یا مشاوره آنلاین ثبت اسناد، امور ثبتی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با اطمینان بیشتری انجام دهید.

مشکلات موجود در امور ثبتی چیست؟

همانطور که می‌دانید، پروسه انجام امور اداری بسیار طاقت فرسا و پیچیده شده است. به گونه‌ای که حتی ممکن است از ادامه مسیر ثبت امور دلسرد شوید. از طرفی اخیرا با گسترش امور ثبتی و عدم آگاهی افراد در زمینه امور اداری، بسیاری از پرونده‌های متقاضیان به حالت تعویق منتقل می‌شوند.  علاوه بر این، به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از نحوه انجام مراحل قانونی، برخی از پرونده‌ها با شکست مواجه می‌شوند و فرد متقاضی اولین نفری است که در تشکیل پرونده‌ای نافرجام متضرر خواهد شد.

برخی از محدودیت‌های عدم استفاده از مشاوره ثبت اسناد آنلاین و حضوری به شرح زیر است:

  • مسلما برای انجام فرآیند امور ثبتی، روال قانونی متفاوتی وجود دارد. با توجه به عدم آشنایی شما با مراحل قانونی، در انجام روند امور ثبتی با مشکلات و موانع بسیاری مواجه خواهید شد.

  • عدم آگاهی از مسائل تخصصی امور ثبتی و مواجه شدن با مشکلات باعث می‌شود، پرونده اداری شما به حالت تعویق درآید. 

  • با انتقال پرونده شما به حالت تعویق، زمان، انرژی و هزینه زیادی را از دست می‌دهید و متضرر خواهید شد.

  • با توجه به دشوار بودن مراحل ثبت، ممکن است در بین راه سردرگم و از ادامه مسیر خسته و دلسرد شوید. 

چرا باید از مشاوره امور ثبتی کمک بگیرید؟

محدودیت و موانع مختلف برای امور ثبتی، سبب می‌شود که شما نیاز به مشاور ثبت اسناد برای امور ثبتی خود داشته باشید. با استفاده از مشاوره امور ثبتی در رابطه با مسیرهای قانونی و فرآیندهای ثبت، دید کلی و جامعی نسبت به روال اداری امور ثبتی در ذهن شما ایجاد می‌شود. همچنین آشنایی با مراحل قانونی بسیار دشوار است و حضور مشاور در این زمینه به شما از عدم طولانی شدن روند ثبت امور جلوگیری می‌کند. از طرفی کمک‌های مشاوره انجام امور ثبتی به شما کمک می‌کند که از حقوق شما در کسب‌وکارهای مختلف دفاع شود.

برخی دیگر از مزایای مشاوره امور ثبتی شامل موارد زیر است:

  • با وجود مشاور امور ثبتی می‌توانید آگاهی کاملی از قوانین و مقررات مربوط به امور ثبتی داشته باشید.

  • قطعا زمانی که فرد کاربلد و متخصص امور ثبتی را پیگیری کند، روند رسیدگی به پرونده شما سریع‌تر انجام می‌شود. 

  • در هنگام مراجعه به مراکز مربوط به ثبت اسناد، به هیچ عنوان با مشکلات عدم کامل بودن مدارک مواجه نمی‌شوید.

  • دیگر نیاز نیست با وجود مشغله‌های کاری خود، حتما تمامی مراحل پرونده را پیگیری کنید؛ چرا که مشاوره امور ثبتی آنلاین و حضوری، امور ثبتی شما را کاملا پشتیبانی می‌کند.

  • هزینه مشاوره ثبت اسناد بسیار مقرون به صرفه‌تر از هزینه وکیل است؛ به طوری که حتی می‌توانید با مشاوره امور ثبتی آنلاین، هزینه‌های خود را بسیار کاهش دهید.

  • با توجه به تخصص فرد مشاور ثبت اسناد، در صورت بروز هرگونه مشکل در روند امور ثبتی، مشاور از شما دفاع می‌کند و پرونده را به نفع شما تمام می‌نماید.

انواع مشاوره ثبتی: حوزه‌های مختلف مشاوره امور ثبتی 

امروزه حوزه‌های مشاوره امور ثبتی با توجه به مسائل مربوط به امور ثبتی تنظیم می‌شوند. در این بخش سعی داریم به 4 مورد کلی از حوزه‌های امور ثبتی اشاره کنیم:

1.ثبت شرکت

یکی از مهمترین چالش‌ها برای شروع فعالیت شرکت‌های جدید، ثبت شرکت به صورت قانونی است. باید بدانید که با توجه به ضروری بودن ثبت شرکت برای آغاز فعالیت حرفه‌ای و رسمی، حتما باید این روند قانونی و البته طولانی را پشت سر بگذارید. از طرفی مراحل ثبت بسیار وقت‌گیر است و قطعا روزهای زیادی را نیاز دارد. بنابراین شما می‌توانید با بهره‌گیری از مشاوره ثبت اسناد تلفنی از وبسایت کارمنتو، به راحتی این مراحل را پشت سر بگذارید. 

2.ثبت برند

امروزه تعداد برندهای موجود در هر زمینه افزایش چشمگیری پیدا کرده است؛ به طوری که حتی افراد در خانه هم می‌توانند برند شخصی و کاری خود را ایجاد کنند. اما باید بدانید تا زمانی که برند شما به طور قانونی و رسمی ثبت نشده باشد، هرگونه کپی‌برداری اسم یا دیگر سوء استفاده‌ها پیگرد قانونی ندارد. برای همین پیشنهاد می‌کنیم که از دانش مشاوره با وکیل ثبت اسناد استفاده کنید و به راحتی برند خود را ثبت نمایید. 

3.اخذ کارت‌های بازرگانی

اگر شما هم در امور بازرگانی فعالیت داشته باشید، حتما با لزوم داشتن کارت بازرگانی آگاهی دارید. کارت بازرگانی تمامی کارهای مربوط به بازرگانان و مجوز فعالیت آن‌ها را به صورت قانونی تضمین می‌کند. کارت‌های بازرگانی شامل موارد مختلفی از جمله خدمات تولیدی و تجاری می‌شود که شما باید حتما آن را تهیه کنید.  کارت بازرگانی نیاز به مدارک، شرایط و گذراندن مراحل خاصی دارد که باید قوانین مربوط آن را بدانید. از طرفی به دلیل عدم آگاهی افراد از قوانین، می‌توانید به قسمت پاسخگویی به سوالات در مورد ثبت اسناد در این وبسایت مراجعه کنید.

4.ثبت اختراع و مالکیت فکری

این روزها ثبت اختراع به صورت قانونی، نیاز به کفش‌های آهنین و اراده‌ای قوی دارد؛ چرا که موانع پیش روی افراد مخترع بسیار زیاد است. به گونه‌ای که تاکنون بسیاری از افراد مخترع با دیدن مشکلات و مراحل سخت این کار، به طور کلی از ثبت اختراع ارزشمند خود پشیمان شده‌اند. اما برای این که شما این انتخاب را نداشته باشید، می‌توانید با کمک مشاوره ثبت اسناد، اختراع خود را ثبت کنید. 

هزینه مشاوره امور ثبتی

به طور کلی هزینه مشاوره امور ثبتی، بسیار مقرون‎ به‌صرفه‌تر از کارمزد وکیل شخصی به صورت عادی است؛ البته باید بدانید که تعیین این هزینه هم به عوامل مختلفی بستگی دارد.  مثلا هزینه مشاوره با وکیل ثبت اسناد به صورت حضوری خیلی بیشتر از مشاوره در امور ثبتی آنلاین است. توجه داشته باشید که هرچه زمان مشاوره بیشتر باشد، تعرفه آن هم افزایش پیدا می‌کند. تجربه مشاور هم جزو عوامل بسیار مهم برای هزینه مشاوره ثبت اسناد است؛ قطعا فردی با تجربه بیشتر، نیاز به هزینه بیشتری نسبت به افراد کم تجربه دارد.

کارمنتو، اولین اپلیکیشن تخصصی در زمینه کسب‌وکار است که خدمات مشاوره‌ای امور ثبتی خود را جهت سهولت کاربران به صورت آنلاین، رایگان و تلفنی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره‌های تلفنی و آنلاین امور ثبتی به سایت و یا اپلیکیشن مراجعه نمایید. 

شرح وظایف کارشناس امور ثبتی

مشاور امور ثبتی فردی است که اطلاعات جامعی نسبت به امور ثبتی دارد و با پروسه آن، کاملا آشنا است. تمامی افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند با ارائه مستندات و اظهارات خود، مراحل ثبت را به کمک مشاوران و کارشناسان امور ثبتی، با اطمینان کامل انجام دهند. در واقع مشاوران امور ثبتی وظیفه دارند که برای رسیدن به نتیجه و هدف مطلوب شما، تمامی مراحل اداری را بیان کنند. با توجه به حوزه‌های مختلف امور ثبتی، برای مشاوره با وکیل امور ثبتی، وظایف متفاوتی نیز تعریف شده است. 

بررسی امور ثبتی همچون ثبت برند، ثبت شرکت‌ها و بررسی پرونده‌های مالیاتی از وظایفی است که مشاوران نسبت به آن‌ها آگاهی کامل دارند. در واقع مشاوران امور ثبتی آشنایی و تسلط کاملی بر قوانین ثبت دارند و قدرت سخنوری آن‌ها بالا است. همچنین به دلیل تصمیم‌گیری‌های درست این افراد، توانایی ساده‌سازی مسائل و موانع پیش‌رو در روند اداری ثبت امور شما به درستی انجام می‌شود. وکیل امور ثبتی وظیفه دارد که در صورت بروز هر گونه مشکل خاصی در روند پرونده، از پایمال شدن حق موکل خود جلوگیری کند. همچنین هرگونه اختلالات ثبتی و موارد مربوط به پرداخت‌های ثبتی به دست مشاور امور ثبتی برطرف می‌شود. 

مشاوره امور ثبتی در تهران و شهرستان ها

یکی از ویژگی‌های مثبت کارمنتو، خدمت‌رسانی به تمامی نقاط کشور است. فرقی ندارد که شما در شهر تهران یا مشهد نیاز به کمک برای امور ثبتی دارید؛ چرا که این وبسایت در همه شهرهای ایران از جمله کرج، شیراز، تبریز، قم، اهواز و کرمانشاه به شما مشاوره ثبتی ارائه می‌کند.

راه های ارتباطی با مشاوران امور ثبتی کارمنتو

اگر قصد انجام کارهای ثبتی به صورت غیر حضوری در کارمنتو را دارید، می‌توانید از راه‌های زیر با متخصصان این حوزه ارتباط برقرار کنید:

مشاوره امور ثبتی آنلاین

در دنیای ارتباطات امروز با آسان شدن راه‌های ارتباطی، راه‌اندازی سیستم مشاوره امور ثبتی آنلاین کمک زیادی به صرفه‌جویی در وقت مراجعین داشته است. در واقع مشاوره امور ثبتی آنلاین یکی از راهکارهای نوین است که افراد شهرهای مختلف در داخل و یا خارج از ایران می‌توانند برای حل مشکلات امور ثبتی خود از آن استفاده کنند.  در صورتی که تمایل دارید پرونده امور ثبتی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیش ببرید، می‌توانید با استفاده از مشاوره در امور ثبتی آنلاین از طریق سایت یا اپلیکیشن، مراحل اداری خود را با دقت بیشتری انجام دهید و از طولانی شدن مسیر ثبت، جلوگیری نمایید. 

مشاوره امور ثبتی تلفنی

در واقع مشاوران امور ثبتی با داشتن اطلاعات و تخصص کافی در زمینه‌های امور ثبتی، کلید اصلی شما برای باز شدن پرونده‌های تعلیقی و رفع موانع قانونی هستند. برای دریافت مشاوره تلفنی ثبت اسناد از مشاورین امور ثبتی کارمنتو در هر ساعت از شبانه روز، گزینه مشاوره تلفنی را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که نرخ مشاوره تلفنی بر حسب دقیقه حساب می‌شود و این کار بر بستر voip انجام می‌گردد.

مشاوره امور ثبتی رایگان

اگر می‌خواهید بدون پرداخت هزینه برای مشاوره با وکیل امور ثبتی اقدام کنید، می‌توانید صفحه مشاوره رایگان ثبت اسناد را انتخاب کنید و با عضویت در سایت، از تجربه متخصصان در این حوزه بهره‌مند شوید. این نوع مشاوره به صورت متنی انجام می‌شود و برای کسانی که سوال خیلی مهم ندارند، گزینه مناسبی است. بنابراین اگر تمایل به برقراری تماس و مشاوره تلفنی ثبت اسناد یا آنلاین ندارید، می‌توانید از این راه مشکل خود را برطرف کنید. 

راهنمای دریافت مشاوره با وکیل امور ثبتی و ثبت اسناد

برای آن که انتخاب مناسبی برای مشاور با وکیل امور ثبتی در وبسایت کارمنتو داشته باشید، در ابتدا حوزه و زیر حوزه مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس از طریق گزینه دریافت مشاوره، مشاور ثبت اسناد خود را تعیین نمایید. با انتخاب مشاور مورد نظر خود، گزینه مشاوره تلفنی را بزنید و با تعیین مدت زمان مورد نظر خود، تماس با مشاور را برقرار کنید.

  1. ورود به بخش مشاوره: ابتدا به وبسایت یا اپلیکیشن کارمنتو مراجعه کنید و به بخش مشاوره بروید. 

  2. انتخاب حوزه و زیرحوزه مورد نظر: در صفحه مشاوره، انتخاب کنید که به کدام حوزه و زیرحوزه از امور ثبتی و ثبت اسناد نیاز دارید.

  3. دریافت مشاوره: بعد از انتخاب حوزه و زیرحوزه، شما می‌توانید بر روی دکمه "دریافت مشاوره" کلیک کنید. این کار شما را به صفحه مشاوره می‌برد. 

  4. انتخاب مشاور: در صفحه مشاوره، لیستی از مشاوران امور ثبتی و وکلای ثبتی خواهید داشت. شما می‌توانید از بین آن‌ها مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

  5. مشاوره تلفنی: در صفحه مشاوره، شما گزینه "مشاوره تلفنی" را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب این گزینه، شما می‌توانید زمان و مدت زمان مورد نظر برای مشاوره تلفنی ثبت اسناد را تعیین کنید. 

  6. شروع مشاوره: پس از تعیین زمان و مدت زمان مورد نظر، با انتخاب دکمه "تماس"، مشاوره ثبت اسناد تلفنی شروع خواهد شد و شما با مشاور امور ثبتی ارتباط برقرار خواهید کرد و مشاوره وکیل ثبت اسناد نیز می توانید دریافت کنید.

مزایای رقابتی کارمنتو برای مشاوره انجام امور ثبتی

این روزها شرکت‌های مختلفی به عنوان مرکز مشاوره ثبت اسناد فعالیت می‌کنند؛ اما باید بدانید که همه آن‌ها مانند کارمنتو، به طور 24 ساعته پاسخگوی مشتریان خود نیستند. از طرفی هر زمان که دچار مشکل شدید، می‌توانید از پشتیبانی سریع و چت آنلاین با مشاوره در امور ثبتی بهره‌مند شوید. دقت کنید که اطلاعات محرمانه شما در این وبسایت به صورت امن نگهداری می‌شود. همچنین تنوع حوزه‌های مشاوره در این وبسایت بسیار زیاد است و امکان استفاده از کیف پول هم برای کاربران فراهم می‌شود.

کارمنتو به عنوان یک پلتفرم برای مشاوره انجام امور ثبتی دارای مزایای رقابتی بسیاری است. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره می‌کنیم: 

  • ۲۴ ساعته بودن: شما می‌توانید در هر زمانی که نیاز دارید، مشاوره امور ثبتی دریافت کنید.

  • نمایش وضعیت مشاور: در کارمنتو، وضعیت مشاوران (در دسترس یا غیردسترس بودن) نمایش داده می‌شود.

  • پشتیبانی سریع: تیم پشتیبانی کارمنتو سعی می‌کند در اسرع وقت به سوالات و مشکلات شما پاسخ دهد. 

  • امکان چت آنلاین: علاوه‌بر مشاوره تلفنی امور ثبتی، کارمنتو امکان چت آنلاین را نیز برای شما فراهم می‌کند.  

  • امکان دریافت مشاوره در هر جای ایران: با استفاده از کارمنتو، شما می‌توانید در هر نقطه‌ای از ایران که هستید از مشاوره امور ثبتی بهره‌مند شوید.

  • تنوع خدمات مشاوره‌ای: کارمنتو مجموعه‌ای از مشاوران و وکلای امور ثبتی با تخصص‌های مختلف را برای شما جمع آوری کرده است.  

  • تنوع حوزه مشاوره‌ای: در کارمنتو، شما می‌توانید در حوزه‌های مختلف امور ثبتی مشاوره بگیرید.

  • تنوع مشاوران: کارمنتو دارای تعداد زیادی مشاور امور ثبتی و وکیل ثبتی با تجربه است.

  • دریافت مشاوره فوری: در برخی موارد، شما ممکن است به یک مشاوره فوری نیاز داشته باشید. کارمنتو به شما این امکان را می‌دهد که یک درخواست مشاوره فوری امور ثبتی ثبت کنید و در اولین فرصت یک مشاور مجرب در خدمت شما خواهد بود. 

  • امکان استفاده از اپلیکیشن و وب‌اپلیکیشن (سایت): شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن کارمنتو بر روی گوشی همراه خود یا از طریق وب‌اپلیکیشن (سایت) به کارمنتو دسترسی پیدا کنید و به راحتی مشاوره امور ثبتی را دریافت کنید. 

  • قیمت معقول: کارمنتو سعی می‌کند خدمات مشاوره امور ثبتی را با قیمت‌های مناسب و معقول به شما ارائه دهد.

  • قابلیت استفاده از کیف پول: در کارمنتو، شما می‌توانید از کیف پول خود استفاده کنید و با استفاده از آن پرداخت های لازم برای دریافت مشاوره ثبتی را انجام دهید.

  • محرمانه بودن اطلاعات: در کارمنتو تمامی اطلاعات شما به صورت محرمانه و مطابق با قوانین حریم خصوصی محافظت می‌شوند. 

این مزایا، موجب می‌شوند که کارمنتو یک پلتفرم مطمئن و موثر برای دریافت مشاوره امور ثبتی باشد.

مشاوره امور ثبتی کارمنتو

با توجه به افزایش پرونده‌های امور ثبتی در عصر حاضر و عدم آشنایی متقاضیان با روند ثبت امور به صورت قانونی، بسیاری از پرونده‌های افراد به حالت تعویق منتقل می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم برای بررسی سریع‌تر پرونده ثبتی خود، از مشاوره رایگان ثبت اسناد کارمنتو استفاده کنید. همچنین رفع موانع به صورت قانونی نیازمند استفاده از تجربیات افرادی است که بارها مسیرهای قانونی امور ثبتی را طی کرده‌اند. به بیان واضح‌تر، مشاورین امور ثبتی با آشنایی کامل به آیین نامه‌های ثبتی، بر حل مشکلات قانونی اشراف کامل دارند و می‌توانند شما را در این زمینه کمک کنند. شما هم‌اکنون می‌توانید برای پاسخ به مسائل خود در زمینه ثبت با مشاورین حوزه امور ثبتی کارمنتو در تماس باشید.

سوالات متداول

حوزه‌های مختلف مشاوره امور ثبتی در کارمنتو چیست؟
امور ثبت اسناد و قراردادهای شرکت، امور ثبت برند، ثبت شرکت‌ها و بررسی پرونده‌های مالیاتی، اخذ کارت‌های بازرگانی
مشاوره حقوقی امور ثبتی چه کمکی به ما می‌کند؟
اخیرا با گسترش امور ثبتی و عدم آگاهی افراد در زمینه امور اداری، بسیاری از پرونده‌های متقاضیان به حالت تعویق منتقل می‌شوند. آشنایی با مراحل حقوقی و قانونی بسیار دشوار است و حضور یک مشاور در این زمینه کمک می‌کند تا از طولانی شدن روند ثبت امور و پرداخت هزینه‌های اضافی، جلوگیری شود.
برای دریافت پاسخ سوالات حقوقی در حوزه امور ثبتی به صورت رایگان چگونه می‌توان اقدام نمود؟
شما می‌توانید برای دریافت پاسخ هرگونه سوالات تخصصی در زمینه امور ثبتی از طریق نصب اپلیکیشن کارمنتو به صورت آنلاین اقدام نمائید. تعرفه مشاوره آنلاین کاملا رایگان است و نرخ خدمات مشاوره‌ای به صورت تلفنی بر مبنای سوابق شغلی مشاورین و مدت زمان مشاوره بر حسب دقیقه متفاوت است.

مطالب مرتبط با حوزه امور ثبتی

اخذ جواز کسب برای خانم‌ها

اخذ جواز کسب برای خانم‌ها

12 اسفند 1401
4 دقیقه مطالعه
اخذ مجوز سازمان غذا و دارو

اخذ مجوز سازمان غذا و دارو

11 اسفند 1401
6 دقیقه مطالعه