karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
برنامه نویسی برنامه نویسی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
دانش بنیان دانش بنیان
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

خدمات مشاوره

مالی و مالیاتی

مالی و مالیاتی

تمامی زیر حوزه های مالی و مالیاتی

بیمه و قانون کار

بیمه و قانون کار

تمامی زیر حوزه های بیمه و قانون کار

کارآفرینی

کارآفرینی

تمامی زیر حوزه های کارآفرینی

منابع انسانی

منابع انسانی

تمامی زیر حوزه های منابع انسانی

امور ثبتی

امور ثبتی

برنامه نویسی

برنامه نویسی

تمامی زیر حوزه های برنامه نویسی

تجارت و بازرگانی

تجارت و بازرگانی

تمامی زیر حوزه های تجارت و بازرگانی

دانش بنیان

دانش بنیان

تمامی زیر حوزه های دانش بنیان

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

برنامه نویسی موبایل

مشاوره برنامه نویسی موبایل

اپلیکیشن‌های موبایل یکی از مهم‌ترین ابزارهای در اختیار صاحبان کسب‌وکارها برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی است. اما در این سال‌ها بارها شاهد شکست پروژه‌های طراحی اپلیکیشن موبایل برای شرکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف بوده‌ایم. چرا این اتفاق رخ می‌دهد؟ پاسخ این سؤال را با مشاوره طراحی اپلیکیشن موبایل می‌توان به دست آورد.

فیلترها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مرتب سازی براساس
پیش فرض بیشترین مشاوره بالاترین امتیاز
مدیر فنی و برنامه نویس ارشد مرکز تحقیقات تهران
250+ مشاوره
karmento
4.7
طراح و توسعه دهنده وب،مشاور اجرای نرم افزار
150+ مشاوره
karmento
4.4
توسعه دهنده بک اند
56+ مشاوره
karmento
5
طراح و توسعه دهنده وب و اپلیکیشن
53+ مشاوره
karmento
4.6
مهندس تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
34+ مشاوره
karmento
4.5
برنامه نویس و توسعه دهنده وب full stack developer
33+ مشاوره
karmento
2.7
مشاوره در برنامه نویسی موبایل
9+ مشاوره
karmento
5
وب دولوپر
32+ مشاوره
karmento
4.4

خدمات کارمنتو

به فکر ایجاد یک تحول اساسی در کسب‌وکار خود هستید؟ قصد راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید را دارید؟ قبل از هر اقدامی توجه داشته باشید که مشاغل مختلف به چه سمت‌وسویی در حرکت هستند. گسترش و تعمیق زیرساخت‌های اینترنت در کشور همچنین افزایش تعداد کاربران رایانه‌ها و تلفن‌های همراه هوشمند موجب شده است که تمایل مردم به خرید اینترنتی محصولات به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

اپلیکیشن‌های موبایل یکی از مهم‌ترین ابزارهای در اختیار صاحبان کسب‌وکارها برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی است. اما در این سال‌ها بارها شاهد شکست پروژه‌های طراحی اپلیکیشن موبایل برای شرکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف بوده‌ایم. چرا این اتفاق رخ می‌دهد؟ پاسخ این سؤال را با مشاوره طراحی اپلیکیشن موبایل می‌توان به دست آورد.


این روزها بازار طراحی اپلیکیشن موبایل در کشور داغ شده است؛ اما باید توجه داشت که این کار صرفاً نیاز به دانش برنامه‌نویسی ندارد. بلکه باید مجموعه‌ای از افراد با دانش تخصصی برنامه‌نویسی، بازاریابی دیجیتال، فناوری اطلاعات و گرافیک برای طراحی یک اپلیکیشن موبایل فعالیت کنند تا نتیجه مورد نظر حاصل شود. مشاوره برنامه نویسی موبایل و طراحی اپلیکیشن شما را در برداشتن موفق یک گام بزرگ به سمت موفقیت در کسب‌وکارتان یاری می‌کند.

طراحی اپلیکیشن موبایل و اهمیت آن

به نظر شما چند نفر از مردم ایران تلفن همراه هوشمند دارند؟ بنا بر آمارها در سال 1392 تنها 2 میلیون موبایل هوشمند در کشور ما وجود داشت. از سال 1392 با یک روند افزایشی بسیار معنادار تعداد تلفن‌های همراه در کشور بالا رفت. آخرین آمار مربوط به ابتدای سال 99 است که بنا بر آن حدود 69 میلیون نفر در کشور تلفن همراه دارند. بله درست است؛ در طول 7 سال 67 میلیون نفر به جمع مصرف‌کنندگان موبایل‌های هوشمند پیوستند.


این تغییر و تحولات سریع معنا و مفهوم بسیار روشنی دارد؛ تمایل مردم به موبایل‌های هوشمند با یک شیب تندی افزایش پیدا کرده است؛ بنابراین کسب‌وکارها نیز باید هرچه سریع‌تر خود را با این شرایط تطبیق دهند. به اعتقاد برخی از مشاوران خبره حوزه کسب‌وکار، تنها کسب‌وکارهایی که فعالیت خود را به سمت تکنولوژی‌های مبتنی بر موبایل هدایت می‌کنند، در آینده باقی خواهند ماند.


با طراحی اپلیکیشن موبایل برای کسب‌وکار خود، درهای یک بازار بسیار گسترده را به روی مجموعه‌تان باز می‌کنید. اما باید توجه داشته باشید که در سال‌های اخیر تجربه‌های شکست‌خورده در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل در کشور ما بسیار زیاد بوده است. بهره‌گیری از مشاوره طراحی اپلیکیشن موبایل می‌تواند از تکرار این تجربه تلخ برای شما جلوگیری کند.

نکات مهم در طراحی اپلیکیشن موبایل

با بهره‌گیری از مشاوره طراحی اپلیکیشن موبایل با تمام نکاتی که برای تولید یک اپلیکیشن موفق و تمام‌عیار نیاز است، آشنا می‌شوید. برخی از مهم‌ترین نکاتی که در مشاوره برنامه نویسی موبایل مطرح می‌شود، عبارت‌اند از:

  • مشتری نباید در اپلیکیشن دچار سردرگمی شود

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که در مشاوره طراحی اپلیکیشن موبایل مورد تأکید قرار می‌گیرد، مسئله رابط کاربری اپلیکیشن است. وقتی یک کاربر وارد اپلیکیشن می‌شود، باید بتواند به راحت‌ترین شکل و در کمترین زمان ممکن به مقصود خود دست پیدا کند.

  • مخاطبان هدف یک اپلیکیشن باید مشخص باشد

اپلیکیشن را برای چه اقشاری از جامعه طراحی می‌کنید؟ این سؤال مهمی است که قبل از شروع به کار باید به طور دقیق به آن پاسخ داده شود. در مشاوره برنامه نویسی موبایل و طراحی اپلیکیشن پاسخ این سؤال با جزئیات از صاحبان کسب‌وکارها پرسیده می‌شود. طبیعی است که هر اپلیکیشن متناسب با نوع مخاطب هدف باید به شیوه منحصربه‌فردی طراحی شود.

  • اپلیکیشن از نظر میزان مصرف باتری موبایل باید بهینه باشد

برخی اپلیکیشن‌ها هستند که مصرف باتری بالایی دارند. کاربران به هیچ عنوان تمایلی به استفاده از آن‌ها ندارند و معمولاً خیلی زود آن‌ها را حذف می‌کنند. در مشاوره برنامه نویسی موبایل تمام نکاتی که باید برای طراحی یک اپلیکیشن موبایل با مصرف باتری کم در نظر گرفت، اشاره می‌شود.

  • اپلیکیشن باید یک ویترین مناسب برای کسب‌وکار شما باشد

اپلیکیشن موبایل در حکم ویترین کسب‌وکار شما است؛ کاربران به‌جای آن که به‌صورت حضوری به فروشگاه شما مراجعه کنند، از اپلیکیشن استفاده می‌کنند. پس همان قدر که برای ویترین فروشگاه خود ارزش قائل هستید، باید روی طراحی زیبا و چشم‌نواز اپلیکیشن موبایل نیز متمرکز شوید.

  • اپلیکیشن برای تمام سیستم‌عامل‌ها باید بهینه باشد

مهم نیست که در حال حاضر اغلب تلفن‌های همراه هوشمند در کشور ما دارای سیستم‌عامل اندروید هستند. شما با طراحی اپلیکیشنی که روی موبایل‌های اندروید و iOS نصب می‌شود، می‌توانید بازار پیش روی خود را توسعه دهید.

مراحل طراحی و توسعه اپلیکیشن موبایل

اگر تصمیم به اخذ مشاوره طراحی اپلیکیشن موبایل دارید، باید توجه داشته باشید که طراحی یک اپلیکیشن باید هشت مرحله مهم پشت سر گذاشته شود. این هشت مرحله به ترتیب عبارت‌اند از:

  • درک صحیح از نیاز مخاطب: باید به این سؤال مهم پاسخ داده شود که یک اپلیکیشن قرار است چه نیازی از مخاطب را برطرف کند؟

  • تعیین جامعه هدف: از قدیم هم گفته‌اند که سنگ بزرگ نشانه نزدن است. در مشاوره طراحی اپلیکیشن موبایل معمولاً توصیه می‌شود که به‌جای تعیین یک جامعه هدف دست‌نیافتنی، یک یا چند گروه مشخص از افراد جامعه به‌عنوان هدف طراحی اپلیکیشن در نظر گرفته شود.

  • تعیین مدل کسب‌وکار: طراحی اپلیکیشن با هدف کسب سود برای صاحبان آن صورت می‌گیرد. در این مرحله باید مشخص شود که کسب سود از چه طریقی محقق خواهد شد.

  • انتخاب تیم طراح اپلیکیشن: در این مرحله با اخذ مشاوره برنامه نویسی موبایل، باید نسبت به انتخاب تیم طراح اپلیکیشن اقدام کنید.

  • تجزیه و تحلیل بازار کار: در این مرحله به تجزیه و تحلیل عملکرد رقبا و همچنین نمونه‌های موفق و ناموفق اپلیکیشن‌هایی که در یک حوزه کاری طراحی شده‌اند، پرداخته می‌شود.

  • طراحی نمونه اولیه: در این مرحله تیم طراح نمونه اولیه اپلیکیشن طراحی شده را در اختیار صاحبان کسب‌وکار قرار می‌دهد تا نظرات و اصلاحیه‌های لازم روی آن صورت بگیرد.

  • تست بتا: در ادامه اپلیکیشن به‌صورت آزمایشی منتشر می‌شود تا توسط بخشی از جامعه هدف مورد استفاده قرار بگیرد. رفتار و نظرات مخاطبان در این مرحله به‌دقت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا بازخورد مناسبی از میزان موفقیت اپلیکیشن در دستیابی به اهداف تعیین شده حاصل شود.

  • انتشار نهایی: در ادامه پس از اعمال اصلاحات لازم که در نتایج بررسی تست بتا حاصل شد، نسخه نهایی اپلیکیشن منتشر می‌شود.

اهمیت استفاده از مشاوره طراحی اپلیکیشن موبایل

بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها بدون هیچ‌گونه مشاوره‌ای نسبت به انتخاب یک تیم برای طراحی اپلیکیشن خود اقدام می‌کنند. اما این تصمیم یک اشتباه استراتژیک است. واقعیت این است که هزینه قابل توجهی برای طراحی اپلیکیشن پرداخت می‌شود. به‌تبع آن هم انتظار بازگشت سرمایه و کسب سود برای کسب‌وکارها وجود دارد.

اما این مهم در بسیاری از مواقع محقق نمی‌شود؛ دلیل این مسئله نبودن دید جامع در تیم طراح اپلیکیشن است. طراحی اپلیکیشن صرفاً نیاز به دانش برنامه‌نویسی ندارد.


مشاوره طراحی اپلیکیشن موبایل از این جهت اهمیت پیدا می‌کند که نقشه راه رسیدن به موفقیت به طور کامل در اختیار شما قرار داده می‌شود. مشاوران حوزه طراحی اپلیکیشن افراد متخصص و کارآزموده‌ای هستند که سال‌ها در این عرصه فعالیت کرده و از دانش کافی برای این منظور برخوردار هستند. به این ترتیب هزینه‌ای که برای طراحی اپلیکیشن پرداخت می‌کنید، در مسیر درستی هدایت می‌شود.

خدمات مشاوره برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل

خدمات مشاوره طراحی اپلیکیشن موبایل به گستره تمام موضوعاتی است که برای طراحی یک اپلیکیشن موفق به آن نیاز دارید. در همین راستا برخی از مهم‌ترین خدمات این حوزه عبارت‌اند از:

  • مشاوره در زمینه تعیین اهداف و استراتژی طراحی اپلیکیشن

  • مشاوره برنامه نویسی موبایل

  • مشاوره مدیریت کسب‌وکار مبتنی بر اپلیکیشن

  • مشاوره در راستای توسعه مخاطبان اپلیکیشن

  • مشاوره بهینه‌سازی و به‌روزرسانی اپلیکیشن

  • مشاوره در زمینه تجزیه و تحلیل عملکرد اپلیکیشن

  • مشاوره جذب مشتریان وفادار اپلیکیشن

  • مشاوره ارتقای امنیت اپلیکیشن

مشاوره طراحی اپلیکیشن در کارمنتو

کارمنتو با گرد هم آوردن تعدادی از افراد متخصص در حوز‌ه‌های طراحی اپلیکیشن و برنامه‌نویسی موبایل، آماده ارائه خدمات مشاوره طراحی اپلیکیشن موبایل به شما عزیزان است. در کارمنتو روش‌های مختلفی برای مشاوره برنامه نویسی موبایل و طراحی اپلیکیشن در نظر گرفته شده است.

فرقی نمی‌کند که در کدام شهر ایران ساکن هستید؛ امکان بهره‌برداری از خدمات کارمنتو برای همه شما عزیزان در کارمنتو فراهم شده است. علاوه بر مشاوره حضوری، روش‌های دیگری از جمله مشاوره تلفنی و آنلاین نیز برای این منظور در کارمنتو در نظر گرفته شده است. اگر تصمیم به طراحی یک اپلیکیشن موبایل برای کسب‌وکار خود گرفته‌اید، حتماً ابتدا از مشاوره طراحی اپلیکیشن موبایل استفاده کنید.

سوالات متداول

آیا امکان دریافت مشاوره در زمینه ساخت اپلیکیشن موبایل بدون نیاز به کدنویسی وجود دارد؟
بله، شما می‌توانید برای دریافت مشاوره در زمینه طراحی اپلیکیشن با و یا بدون استفاده از برنامه نویسی با مشاورین کارمنتو در هر ساعت از شبانه روز در تماس باشید. تمامی مشاوره‌های تخصصی در این حیطه به صورت تلفنی و آنلاین ارائه می‌شوند.
طراحی اپلیکیشن موبایل چه فایده‌ای دارد؟
اخیرا تمایل مردم به استفاده از موبایل‌های هوشمند با شیب بسیار تندی افزایش پیدا کرده است. به اعتقاد برخی از مشاوران، تنها کسب‌ و کارهایی که فعالیت خود را به سمت تکنولوژی‌های مبتنی بر موبایل هدایت می‌کنند، در آینده باقی خواهند ماند. در واقع با طراحی اپلیکیشن موبایل برای کسب‌وکار خود، درهای یک بازار بسیار گسترده را به روی مجموعه‌تان باز می‌کنید.
تعرفه مشاوره طراحی اپلیکیشن موبایل در کارمنتو چقدر است؟
مشاوره‌های تخصصی آنلاین به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شوند. مشاوره‌های تلفنی نیز بر اساس سوابق شغلی مشاورین و مدت زمان مشاوره بر حسب دقیقه کاملا متفاوت است. برای دریافت مشاوره‌ها به اپلیکیشن کارمنتو مراجعه نمائید.

مطالب مرتبط با حوزه برنامه نویسی