مشاوره شبکههای اجتماعی
در دنیای ارتباطات امروز و گسترش استفاده از شبکههای اجتماعی مختلفی همچون فیسبوک، توییتر، یوتیوب، اینستاگرام، تیک تاک و لینکدین در سراسر دنیا، لزوم حضور شرکتها و برندها در شبکههای اجتماعی بیشتر از پیش احساس میشود. حضور برندها در شبکههای اجتماعی میتواند با اهداف متنوعی مانند افزایش فروش، افزایش تعامل با مخاطبین، برندینگ و غیره انجام شود.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
خدمات کارمنتو
در دنیای ارتباطات امروز و گسترش استفاده از شبکههای اجتماعی مختلفی همچون فیسبوک، توییتر، یوتیوب، اینستاگرام، تیک تاک و لینکدین در سراسر دنیا، لزوم حضور شرکتها و برندها در شبکههای اجتماعی بیشتر از پیش احساس میشود. حضور برندها در شبکههای اجتماعی میتواند با اهداف متنوعی مانند افزایش فروش، افزایش تعامل با مخاطبین، برندینگ و غیره انجام شود.
مشاوره شبکههای اجتماعی چیست؟
با ورود بسیاری از کاربران به دنیای مجازی و افزایش استفاده از شبکههای اجتماعی در بین مردم، تبلیغات اینترنتی از طریق شبکههای اجتماعی به عنوان یک پل ارتباطی مهم بین کسب و کارها و مخاطبین تبدیل شده است.
مسلماً با تولید روزافزون محصولات و خدمات باکیفیت و همچنین با توجه به تنوع روشهای تبلیغاتی در فضای اینترنت، استفاده از مشاوره شبکههای اجتماعی باعث میشود تا بهترین استراتژی را برای صفحه شبکه اجتماعی کسب و کار خود انتخاب کنید. در واقع مشاوره شبکههای اجتماعی، روشهای موثر در شناساندن برند شما به مشتریان و جلب اعتماد و رضایت آنان از محصولات و خدماتی که عرضه میکنید را به شما پیشنهاد میدهد.
اهمیت مشاوره شبکههای اجتماعی
با توجه به گزارشات اعلام شده، امروزه استفاده از شبکههای اجتماعی در زندگی مردم جایگاه ویژهای پیدا کرده است. به طوریکه اکثر افراد سعی دارند تا در کوتاهترین زمان ممکن، تمامی کارهای خود را همچون خریدهای منزل، سفارش غذا، ارسال پستهای الکترونیکی و احوال پرسیهای خود را از طریق شبکههای اجتماعی انجام دهند. افزایش حضور کاربران اینترنتی در شبکههای اجتماعی باعث میشود تا بر اهمیت استفاده از روشهای تبلیغاتی در شبکههای اجتماعی نیز افزوده شود.
با این حال توجه داشته باشید که نحوه استفاده از روشهای تبلیغاتی در شبکههای اجتماعی، بسیار پیچیده است. در صورتی که با این روشها آشنا نباشید، ممکن است اعتبار برند خود را به هنگام تبلیغات از دست بدهید. در اینجا است که نیاز به حضور مشاور و متخصص تبلیغات اینترنتی پر رنگتر میشود. مشاور شبکههای اجتماعی با بررسی پیشینه تبلیغاتی و فعالیتهای شرکت و انتخاب بهترین شبکه اجتماعی بر اساس حضور بیشترین مخاطب هدف، تلاش خود را در رسیدن به اهدافی همچون، افزایش برندینگ، افزایش فروش و معرفی بهتر محصولات و خدمات، به کار خواهد برد.
شرح وظایف مشاور شبکههای اجتماعی
قبل از اینکه به فکر استفاده از مشاوره در شبکههای اجتماعی پرطرفدار مانند اینستاگرام باشید، بهتر است با چند نمونه از مهمترین وظایف مشاور شبکههای اجتماعی آشنا شوید:
-
رصد کردن بازار هدف و تحلیل شیوههای تبلیغاتی رقبا در شبکههای اجتماعی
-
بررسی میزان رضایت مشتریان از کالاها و خدمات شرکت با هدف افزایش تقاضا
-
ایجاد کانالهای ارتباطی میان برند و مشتریان از طریق شبکههای اجتماعی
-
انتخاب بهترین شبکه اجتماعی برای تبلیغات و افزایش فالوور و تعامل
-
تدوین استراتژیهای تخصصی جهت شناساندن برند به کاربران شبکههای اجتماعی و افزایش جذب مشتری
-
بررسی نقاط ضعف محصولات و خدمات شرکت با هدف بهبود آنها و حفظ مشتریان فعلی
-
ایجاد راهکاری جهت پاسخگویی به سوالات و نیازهای کاربران شبکههای اجتماعی و جلب توجه آنان به محصولات و خدمات شرکت
-
افزایش ترافیک و بازدید از محصولات و خدمات شرکت در شبکههای اجتماعی
-
بهبود راههای ارتباط با مشتریان و افزایش سرعت پاسخگویی
آیا به مشاوره شبکههای اجتماعی نیاز دارید؟
اگر شما نیز مدیریت یک کسب و کار را بر عهده دارید، حتماً تاکنون به تاثیر فعالیتهای تبلیغاتی در اداره امور شرکت خود پی بردهاید. لازمه داشتن یک کسب و کار موفق استفاده از روشهایی است که محصولات و خدمات شرکت را به صورت گسترده در میان مخاطبین معرفی میکند.
امروزه استفاده از روشهای تبلیغات قدیمی دیگر پاسخگو نیستند و تنها با پرداخت هزینههای مازاد، زمان خود را از بین میبرید. پل ارتباطی شما با مصرفکنندگان از طریق روشهای تبلیغاتی انجام میشود که در بین انواع متفاوت این روشها، تبلیغات در شبکههای اجتماعی از اهمیت ویژهای برخوردار است. هیچ یک از صاحبان شرکتها نمیتوانند، تاثیر شگفتانگیز استفاده از تبلیغات اینترنتی در شبکههای اجتماعی را برای گسترش حوزه کاری خود انکار کنند.
شما نیز اگر به آینده شرکت خود اهمیت میدهید، بهتر است برای شروع فرآیندهای تبلیغاتی در شبکههای اجتماعی از مشاوره شبکههای اجتماعی استفاده کنید. استفاده از مشاوره شبکههای اجتماعی باعث میشود تا با معرفی محصولات و یا خدمات شرکت خود به کاربران فضای مجازی، توجه مشتریان زیادی را به شرکت خود جلب کنید.
تعرفه مشاوره شبکههای اجتماعی
همانطور که متوجه شدید، استفاده از مشاوره شبکههای اجتماعی باعث شده است تا وضعیت بسیاری از کسب و کارها در دنیای حقیقی نیز توسعه یابد. مشاوره شبکههای اجتماعی در کارمنتو به صورت آنلاین و تلفنی انجام میشود.
تعرفه استفاده از مشاورههای تلفنی بر اساس تجربه و سوابق مشاوران کارمنتو به صورت دقیقهای محاسبه میگردد. در صورت تمایل به استفاده از خدمات مشاوره آنلاین، میتوانید با مطرح کردن مشکلات خود در زمینه تبلیغات در شبکههای اجتماعی، پاسخ تمامی سوالات خود را به صورت رایگان دریافت کنید.
خدمات مشاوره شبکههای اجتماعی کارمنتو
حضور اکثر برندها در شبکههای اجتماعی مختلف و اجرای کمپینهای تبلیغاتی متنوع، شرایط رقابت در این شبکهها را برای برندها دشوار کرده است. اخیراً این موضوع باعث شده است تا نیاز به مشاور شبکههای اجتماعی، بیش از پیش برای صاحبان شرکتها مهم تلقی شود.
مشاورین شبکههای اجتماعی کارمنتو با ارائه مشاوره آنلاین و تلفنی آماده خدمترسانی به تمامی شرکتها و سازمانها هستند. اگر شما هم برای آینده شرکت خود نگران هستید و قصد توسعه دامنه فعالیت خود را دارید و میخواهید از بازار جدیدی که در شبکههای اجتماعی آنلاین ایجاد شده استفاده کنید، از مشاورین کارمنتو استفاده نمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی در این زمینه با مشاورین تبلیغاتی کارمنتو تماس بگیرید.