karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
برنامه نویسی برنامه نویسی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
دانش بنیان دانش بنیان
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

خدمات مشاوره

مالی و مالیاتی

مالی و مالیاتی

تمامی زیر حوزه های مالی و مالیاتی

بیمه و قانون کار

بیمه و قانون کار

تمامی زیر حوزه های بیمه و قانون کار

کارآفرینی

کارآفرینی

تمامی زیر حوزه های کارآفرینی

منابع انسانی

منابع انسانی

تمامی زیر حوزه های منابع انسانی

امور ثبتی

امور ثبتی

برنامه نویسی

برنامه نویسی

تمامی زیر حوزه های برنامه نویسی

تجارت و بازرگانی

تجارت و بازرگانی

تمامی زیر حوزه های تجارت و بازرگانی

دانش بنیان

دانش بنیان

تمامی زیر حوزه های دانش بنیان

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

برنامه نویسی سایت

مشاوره برنامه نویسی سایت

می‌دانید چه زمان و هزینه‌ای برای طراحی سایت شما مناسب است؟ می‌دانید چه زبان و تکنولوژی متناسب با کسب و کار شماست؟ بسیاری از افراد برای شروع کسب و کارشان هزینه‌های سنگینی را صرف طراحی وب‌سایت می‌کنند. در صورتی که شاید برخی از موارد طراحی شده، بلااستفاده باشد.

فیلترها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مرتب سازی براساس
پیش فرض بیشترین مشاوره بالاترین امتیاز
مدیر فنی و برنامه نویس ارشد مرکز تحقیقات تهران
250+ مشاوره
karmento
4.7
طراح و توسعه دهنده وب،مشاور اجرای نرم افزار
150+ مشاوره
karmento
4.4
مشاور تخصصی مدیریت کسب و‌ کار‌ | مشاور تخصصی سرمایه گذاری
100+ مشاوره
karmento
3.9
توسعه دهنده بک اند
56+ مشاوره
karmento
5
طراح و توسعه دهنده وب و اپلیکیشن
53+ مشاوره
karmento
4.6
مهندس تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
34+ مشاوره
karmento
4.5
برنامه نویس و توسعه دهنده وب full stack developer
33+ مشاوره
karmento
2.7
مشاوره در طراحی سایت و برنامه نویسی
20+ مشاوره
karmento
4.1
کارشناس ارشد تکنولوژی سیستم‌های اطلاعات
11+ مشاوره
karmento
2.7
طراح سایت و سئو و مشاور کسب و کارهای اینترنتی
5+ مشاوره
0

خدمات کارمنتو

حالا دیگر مثل گذشته، پخش تراکت در مراکز شهر، نمی‌تواند پاسخگوی نیاز تبلیغات باشد و فروش حضوری و آفلاین قدرت سابق را ندارند. در حال حاضر موفقیت هر کسب و کاری نیاز به پایه‌ و اساس محکمی مانند حضور در فضای وب دارد. فرض کنید، این پایه و اساس در کسب و کاری وجود نداشته باشد و به آن توجه نشود.

جز سقوط، افتادن و ضربه خوردن چیزی عایدتان می‌شود؟ قطعا شما هم دوست ندارید، کرکره‌های کسب و کارتان را پایین بکشید و عطای موفقیت را بر لقایش ببخشید. پس به حضور پر قدرت در دنیای مجازی بیشتر فکر کنید و برای راه اندازی سایت اقدام نمایید. داشتن وب‌سایت مثل آن است که بلندگوهای تبلیغاتی‌تان را در سراسر شهر، کشور و هر کجای این کره خاکی نصب کنید، تا افراد بسیاری با شما آشنا شوند. چه چیزی بهتر از این؟

طراحی سایت و کسب و کارهای آنلاین

همان‌طور که اشاره شد، وب‌سایت شما می‌تواند حکم بلندگوهای تبلیغاتی شما را داشته باشد. چطور؟ بگذارید کمی جزئی‌تر به بیان مزایای داشتن سایت بپردازیم.
اجرای کمپین‌های تبلیغاتی به کمک سایت؛ دوست دارید، بلندگوهای متفاوتی در سطح شهر داشته باشید؟ بیلبوردهای تبلیغاتی نظرتان را جلب می‌کنند؟

حالا تصور کنید، این بیلبوردها کاملا در تیررس مخاطبان شما باشند. قبول دارید که فروش شما رشد بی‌نظیری خواهد داشت؟ این کار را به کمک تبلیغات در فضای مجازی انجام دهید. تبلیغات در فضای مجازی نیاز به داشتن بستر مناسب دارد. تبلیغات گوگل ادوردز، یوتیوب و ... می‌توانند به بیشتر دیده شدن شما کمک کنند. پس برای شروع تبلیغات باید بستر آن را فراهم کنید.

  • بهبود برای موتورهای جست‌وجوگر

تا به حال نام سئو به گوشتان خورده است؟ موتورهای جست‌وجوگر دائما در حال سرک کشیدن به وب‌سایت‌ شما هستند تا با محتویات آن آشنا شوند. وب‌سایت‌هایی که از نظر این موتورها، محتوای مفیدی داشته باشند، در صفحات اول جست‌وجوی کاربران قرار می‌گیرند.

شما برای پیدا کردن مقاله‌های مرتبط با موضوعی تا چند صفحه گوگل را بررسی می‌کنید؟ قبول دارید که حضور در صفحات اول، بهترین جایگاه برای برند شماست؟ پس به کمک مشاوره طراحی سایت، برای شروع جدی در این فضا پیش‌قدم شوید.

  • کاهش خطرهای رسانه‌های اجتماعی

شاید به نظر شما حضور در رسانه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، برای رونق کسب و کار کافی باشد. اما متأسفانه باید بپذیریم، شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی با خطرهایی نظیر فیلترینگ و سانسور مواجه‌اند. ضمن این‌که داشتن یک کانال، گروه یا پیج در این شبکه‌ها نمی‌تواند دسته‌بندی خوبی از خدمات یا محصولات شما ارائه دهند.

  • کاهش هزینه‌های تبلیغاتی

یک بیلبورد تبلیغاتی که به مدت محدودی در یک بزرگراه نصب می‌شود، هزینه‌های سنگینی برای کسب و کارتان خواهد داشت. این در صورتی است که با داشتن وب‌سایت، تبلیغات شما دائمی و هزینه‌های تبلیغاتی قابل کنترل خواهد بود.


حالا که با مزیت‌های داشتن یک وب‌سایت آشنا شدیم، خوب است از یک مشاوره طراحی سایت خوب برای شروع اقدام کنید. چرا؟ در ادامه به اهمیت این موضوع اشاره خواهیم کرد.

از چه تکنولوژی برنامه نویسی برای سایت استفاده کنیم؟

در حال حاضر زبان‌های برنامه‌نویسی متعددی برای طراحی سایت مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر کدام از این زبان‌ها بسته به نوع کسب و کار شما می‌توانند برای شما استفاده شوند. این زبان‌ها عبارت‌اند از:


1-    زبان برنامه نویسی .Net
2-    طراحی سایت با HTML CSS3
3-    JavaScript
4-    زبان برنامه‌نویسی PHP برای طراحی سایت
5-    زبان برنامه نویسی پایتون

اهمیت استفاده از مشاوره برنامه نویسی طراحی سایت

می‌دانید چه زمان و هزینه‌ای برای طراحی سایت شما مناسب است؟ می‌دانید چه زبان و تکنولوژی متناسب با کسب و کار شماست؟ بسیاری از افراد برای شروع کسب و کارشان هزینه‌های سنگینی را صرف طراحی وب‌سایت می‌کنند.

در صورتی که شاید برخی از موارد طراحی شده، بلااستفاده باشد. مشاوره رایگان برنامه نویسی به شما کمک می‌کند، تا تعرفه دقیق وب‌سایت خود را محاسبه کنید و با توجه به آن، ثبت سفارش کنید. همچنین تجربه نشان داده است که تعارض‌های بین مشتری و کارفرماها گاهی به دلیل عدم شناخت افراد از شرایط شکل می‌گیرد.

این در صورتی است که مشاور برنامه نویسی طراحی سایت به عنوان یک واسطه، شناخت خوبی نسبت به طرفین دارد و به کاهش اشتباهات و کند شدن روند طراحی سایت کمک می‌کند.
یک وب‌سایت با وجود هزینه‌های بالا و زمان بسیار می‌تواند خروجی خوبی نداشته باشد.

چطور؟ در صورتی که طرح رابط و تجربه کاربری خوبی نداشته باشد، سرعت وب‌سایت شما پایین باشد، اصول سئو را رعایت نکرده باشید، فضایی برای نوشتن محتواهای تصویری و متنی اختصاص نداشته باشید و از ترندهای تبلیغاتی استفاده نکنید، این صرف هزینه برای شما بازگشتی نخواهد داشت. این چالش را با وجود مشاوره طراحی سایت تجربه نخواهید کرد.

مزایای استفاده از مشاوره طراحی سایت

همان‌طور که اشاره شد، یکی از اصلی‌ترین مزایای مشاوره طراحی سایت، کاهش هزینه‌ها، کنترل کردن زمان و کاهش اشتباهات است. همچنین با کمک مشاوره طراحی سایت شما از یک نیروی کمکی فکری برای طراحی سایت‌تان کمک می‌گیرید. از دیگر مزایای این همراهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


1-    انتخاب بهترین زبان و تکنولوژی برای وب‌سایت
2-    شناخت الزامات برای داشتن یک وب‌سایت موفق و کاربردی
3-    شناخت ویژگی‌ها و الزامات سایت مناسب کسب و کار شما
4-    تحلیل درست رقیب‌های تجاری

وظایف مشاور طراحی سایت

یک مشاور طراحی سایت از لحظه شروع تصمیم‌گیری برای داشتن وب‌سایت تا لحظه به ثمر رسیدن تلاش‌های شما، همراهتان حضور خواهد داشت. برخی از اصلی‌ترین وظایف یک مشاور طراحی سایت عبارت‌اند از:


1-    مشاوره در رابطه با نام دامنه، هاست و ...
2-    مشاوره در رابطه با الزامات یک وب‌سایت با توجه به نوع کسب و کار
3-    مشاوره در رابطه با نوع زبان برنامه‌نویسی وب‌سایت
4-    مشاوره در انتخاب بهترین قالب و نوع طراحی سایت، طراحی رابط و تجربه کاربری
5-    مشاوره در رابطه با خدمات سئو و افزایش رتبه در موتورهای جستو
6-    بررسی و رفع اشکال‌های وب‌سایت
7-    کمک به راه‌اندازی صفحات شبکه‌های اجتماعی

استفاده از مشاورین برنامه نویسی کارمنتو

اپلیکیشن مشاوره کسب و کار کارمنتو می‌تواند بهترین مشاوره طراحی سایت و برنامه‌نویسی شما باشد. حضور متخصصین حوزه طراحی سایت در ساعات مختلف شبانه‌روز به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید وب‌سایت مناسبی را داشته باشید. مشاوره در کارمنتو به صورت تلفنی و آنلاین و از طریق اپلیکیشن کارمنتو انجام می‌شود. شما می‌توانید با خیال راحت و با کمک مشاوران این مجموعه برای داشتن یک وب‌سایت کاربردی پیش‌قدم شوید.

هزینه مشاوره برنامه نویسی در کارمنتو

به طور کلی برای مشاوره برنامه نویسی آنلاین، رقم ثابتی وجود ندارد. اما یکی از مزیت‌های همکاری با کارمنتو این است که شما می‌توانید مشاوره رایگان داشته باشید و با توجه به لیست متخصصین این مجموعه، رزومه آن‌ها و مبلغ مشاوره‌شان، فرد مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

به جای اینکه خودتان یک بار مسیر رسیدن به موفقیت را با چالش‌ها، اشتباهات و مشکلات سپری کنید، از تجربه افراد موفق کمک بگیرید. به این ترتیب با کمک دانش آن‌ها زمان کمتری را برای رسیدن به مقصد موفقیت خواهید داشت. ما در کارمنتو همراه شما هستیم.

سوالات متداول

دانستن چه زبان‌هایی از برنامه نویسی برای طراحی یک سایت نیاز است؟
در حال حاضر زبان‌های برنامه‌نویسی متعددی برای طراحی سایت مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر کدام از این زبان‌ها بسته به نوع کسب و کار شما می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. 1 - زبان برنامه نویسی .Net 2 - طراحی سایت با HTML CSS3 3- JavaScript 4- زبان برنامه‌نویسی PHP برای طراحی سایت 5- زبان برنامه نویسی پایتون
آیا امکان دریافت مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت و وردپرس در کارمنتو وجود دارد؟
بله، شما می‌توانید برای دریافت مشاوره‌ها از طریق اپلیکیشن کارمنتو اقدام کنید. مشاوره‌های تخصصی آنلاین به صورت رایگان و تعرفه مشاوره‌های تلفنی بر مبنای سوابق شغلی مشاورین و مدت زمان تماس بر حسب دقیقه متفاوت است.
آیا طراحی وبسایت بدون کمک از مشاور امکان پذیر است؟
مشاور برنامه نویسی طراحی سایت به عنوان یک واسطه بین مشتری و کارفرما، شناخت خوبی نسبت به طرفین دارد و به کاهش اشتباهات محاسبات هزینه‌ها، برنامه ریزی‌های هدفمند و تسریع روند طراحی سایت کمک می‌کند. لذا استفاده از مشاوره‌های تخصصی در این زمینه یک امر کاملا ضروری است.

مطالب مرتبط با حوزه برنامه نویسی