karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
برنامه نویسی برنامه نویسی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
دانش بنیان دانش بنیان
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

خدمات مشاوره

مالی و مالیاتی

مالی و مالیاتی

تمامی زیر حوزه های مالی و مالیاتی

بیمه و قانون کار

بیمه و قانون کار

تمامی زیر حوزه های بیمه و قانون کار

کارآفرینی

کارآفرینی

تمامی زیر حوزه های کارآفرینی

منابع انسانی

منابع انسانی

تمامی زیر حوزه های منابع انسانی

امور ثبتی

امور ثبتی

برنامه نویسی

برنامه نویسی

تمامی زیر حوزه های برنامه نویسی

تجارت و بازرگانی

تجارت و بازرگانی

تمامی زیر حوزه های تجارت و بازرگانی

دانش بنیان

دانش بنیان

تمامی زیر حوزه های دانش بنیان

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

سرمایه گذاری

مشاوره سرمایه گذاری

اگر شما هم قصد دارید تا برای رونق کسب و کار خود سرمایه‌گذاری کنید، بهتر است در ابتدا برنامه و هدفتان مشخص شود. چه نوع سرمایه‌گذاری را مدنظر دارید؟ چقدر نسبت به بازار هدف آشنا هستید؟ آیا با نوسانات و تورم بازار می‌توانید به تنهایی بازدهی سرمایه خود را افزایش دهید؟ میزان ریسک‌ پذیری شما چقدر است؟ این مطلب می‌تواند شما را برای طراحی یک نقشه سرمایه‌گذاری موفق راهنمایی کند.

زیرحوزه‌های سرمایه گذاری

فیلترها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مرتب سازی براساس
پیش فرض بیشترین مشاوره بالاترین امتیاز
مشاور اقتصادی و سرمایه گذاری
100+ مشاوره
karmento
4.7
مشاور سرمایه گذاری
700+ مشاوره
karmento
4.7
دکتری اقتصادسیاسی، مدرس و مشاور سرمایه‌گذاری
350+ مشاوره
karmento
4.9
مشاور سرمایه گذاری
300+ مشاوره
karmento
5
مشاورسرمایه گذاری
300+ مشاوره
karmento
5
مدرس و مشاور سرمایه گذاری
200+ مشاوره
karmento
4.7
مشاور و مربی ایجاد و توسعه کسب وکار
150+ مشاوره
karmento
4.5
مشاور سرمایه گذاری
150+ مشاوره
karmento
4.9
مشاور سرمایه گذاری
150+ مشاوره
karmento
5
مشاور تخصصی مدیریت کسب و‌ کار‌ | مشاور تخصصی سرمایه گذاری
100+ مشاوره
karmento
3.9

خدمات کارمنتو

اگر شما هم قصد دارید تا برای رونق کسب و کار خود سرمایه‌گذاری کنید، بهتر است در ابتدا برنامه و هدفتان مشخص شود. چه نوع سرمایه‌گذاری را مدنظر دارید؟ چقدر نسبت به بازار هدف آشنا هستید؟ آیا با نوسانات و تورم بازار می‌توانید به تنهایی بازدهی سرمایه خود را افزایش دهید؟ میزان ریسک‌پذیری شما چقدر است؟ این مطلب می‌تواند شما را برای طراحی یک نقشه سرمایه‌گذاری موفق راهنمایی کند.

 

انواع مدل‌های سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری یعنی تبادل سرمایه و اندوخته‌ای مشخص به یک یا چند نوع دارایی، که می‌تواند سهام شرکتی، ارز دیجیتال و موارد دیگر باشد. سرمایه‌گذاری با هدف جلوگیری از کاهش ارزش سرمایه، دریافت سود و رونق‌دهی کسب و کار انجام می‌شود. در حالت کلی با توجه به درجات ریسک پذیری و میزان دانش سرمایه‌گذاران، دو نوع سرمایه‌گذاری وجود دارد. در این قسمت قصد داریم شما را با انواع مدل‌های سرمایه گذاری آشنا کنیم.

 

  • سرمایه‌گذاری مستقیم

سرمایه‌گذار در این نوع سرمایه‌گذاری، به طور مستقیم وارد بازار کار می‌شود و سرمایه خود را برای راه‌اندازی یک کسب و کار موفق و افزایش میزان سود دهی، سرمایه‌گذاری می‌کند. به طور مثال افرادی که سرمایه خود را بدون واسطه به بازار بورس وارد کرده‌اند، نمونه‌ای از سرمایه‌گذاری مستقیم را نشان می‌دهد.
این نوع سرمایه‌گذاری ریسک کاری بسیار بالایی دارد، چراکه سرمایه‌گذار ممکن است دانش کافی برای انجام معاملات و آشنایی کامل با بازار هدف را نداشته باشد. در این صورت ممکن است با سرمایه‌گذاری بخش زیادی از سرمایه خود را از دست بدهد.

 

  • سرمایه‌گذاری غیرمستقیم

سرمایه‌گذاران در این نوع سرمایه‌گذاری نیز با هدف دریافت سود بیشتر، سرمایه خود را در اختیار کارشناسان قرار می‌دهند. مشاورین و کارشناسان در این زمینه با امور سرمایه‌گذاری آشنا هستند و می‌توانند با رصد بازار هدف، برنامه دقیقی را برای افزایش بازدهی از سپرده سرمایه‌گذار داشته باشند.
همچنین با مدیریت حرفه‌ای کارشناسان و مشاوره‌های تخصصی مشاورین در این زمینه از ضررهای مالی بسیاری از سرمایه گذاران جلوگیری می‌شود. در واقع در این نوع سرمایه‌گذاری میزان ریسک خیلی پایین‌تر از سرمایه‌گذاری مستقیم است و سرمایه‌گذاران با اطمینان بیشتر می‌توانند برای توسعه دامنه کاری خود اقدام کنند.
تا اینجا با مدل‌های سرمایه‌گذاری مستقیم و غیرمستقیم آشنا شدید، در ادامه در مورد دو نوع دیگر از مدل‌های سرمایه‌گذاری صحبت می‌کنیم که با توجه به مدت زمان سرمایه‌گذاری تعیین می‌شود.

 

  • سرمایه‌گذاری کوتاه مدت

سرمایه‌گذاران در سرمایه‌گذاری کوتاه مدت با هدف دریافت سود بیشتر، تمام و یا بخشی از سرمایه خود را به مدت کوتاهی وارد بازار هدف می‌کنند.
البته قابل ذکر است که ریسک سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت بسیار بالا بوده و سرمایه‌گذاران باید دانش کافی در مورد نحوه سرمایه‌گذاری و نقدینگی داشته باشند. در غیراینصورت نیاز به استفاده از مشاوره سرمایه گذاری برای جلوگیری از ضررهای مالی و رونق‌دهی کسب و کار کاملا ضروری است.

 

  • سرمایه‌گذاری بلند مدت

برعکس سرمایه‌گذاری کوتاه مدت، در سرمایه‌گذاری بلند مدت سرمایه‌ها به مدت زیادی در حوزه‌ای خاص از بازار هدف قرار می‌گیرند. انتظار دریافت سود در مدت زمان کوتاه در این نوع سرمایه‌گذاری وجود ندارد و نسبت به دیگر سرمایه‌گذاری‌ها در بازار سرمایه ایران ریسک بسیار کمتری دارد.

 

اهمیت استفاده از مشاوره سرمایه‌گذاری

اخیرا در بازار سرمایه ایران با تغییر رویکردهای اقتصادی دولت و نوسانات ایجاد شده، ارزش پول در حال کاهش است. این موضوع باعث شده است تا بسیاری از افراد، سرمایه خود را از حالت نقدینگی خارج و به سرمایه‌ای تبدیل کنند که علاوه بر حفظ ارزش مالی سپرده در برابر تورم‌های ایجاد شده در بازار، میزان سود قابل توجهی نیز بدست آورند.


اما متاسفانه به دلیل عدم آشنایی با علوم اقتصاد و روش‌های نوین سرمایه‌گذاری، بخش زیادی از سرمایه خود را از دست داده‌اند. همین موضوع در بسیاری از شرکت‌های تجاری نیز اتفاق افتاده است به طوریکه دچار مشکلات عمده اقتصادی شده‌اند.
این امر باعث شده است تا نیاز به استفاده از مشاوره سرمایه‌گذاری و بهره‌مندی از تجارب مشاورین و متخصصین در این زمینه، بیش از پیش به یک ضرورت بسیار مهم تبدیل شود.

 

ویژگی‌های مشاور سرمایه‌گذاری مناسب

مشاور سرمایه‌گذاری فردی کاملا حرفه‌ای، مسلط به امور اقتصادی و پلن‌های سرمایه‌گذاری است. از ویژگی‌های بارز یک مشاور سرمایه‌گذاری مناسب می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

 

  • صداقت، رازداری و امانت‌داری مشاور برای جلب اعتماد سرمایه‌گذاران

  • آشنایی کامل با فضای معاملاتی

  • توانایی بالا در تحلیل نقشه بازار

  • اراده بالا در تصمیم گیری‌های صحیح به هنگام تورم بازار

  • متعهد نسبت به سرمایه‌های افراد

  • داشتن رزومه تحصیلی و سوابق شغلی مناسب

  • قدرت بالا در مدیریت مالی سپرده‌های سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی

  • برخورداری از دانش روز علوم اقتصادی و تخصص‌های کافی در زمینه سرمایه‌گذاری

 

شرح وظایف مشاور سرمایه‌گذاری

حال که از ویژگی‌های یک مشاور سرمایه‌گذاری مناسب مطلع شدید، بهتر است با وظایف مربوط به حوزه کاری آن‌ها نیز بیشتر آشنا شوید:

 

  • ارزیابی برنامه‌های اقتصادی کشور

  • روانشناسی مداوم رفتار بازار

  • ارائه بهترین استراتژی‌های اقتصادی جهت سرمایه‌‌گذاری‌هایی با ریسک کم

  • آپدیت کردن مداوم اطلاعات خود از علوم اقتصاد و روش‌های سرمایه‌گذاری

  • تخصیص زمان کافی برای ارائه مشاوره سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی

  • پیاده سازی روش‌های سرمایه‌گذاری با سود دهی بالا

  • دنبال کردن روش‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌های رقیب و تحلیل آن‌ها

  • ارائه طرح‌های مدیریت کسب و کار متناسب با میزان موجودی سرمایه‌گذاران

  • تبیین استراتژی‌های نوین اقتصادی برای شرکت‌های تازه تاسیس

 

انواع روش‌های دریافت مشاوره سرمایه‌گذاری

کارمنتو به عنوان اولین اپلیکیشن تخصصی در زمینه مشاوره کسب و کار مفتخر است تا تمامی خدمات مشاوره‌ای خود را به صورت آنلاین و تلفنی ارائه دهد. این اپلیکیشن با بکارگیری برترین مشاوران کشور به همراه سرویس پرسش و پاسخ به صورت آنلاین و تلفنی باعث شده است تا با تسریع در امور تجاری سرمایه‌گذاران، توجه کاربران زیادی را از سراسر کشور به خود جلب کند. تمامی سرمایه‌گذاران در سراسر ایران می‌توانند برای رفع مشکلات خود در زمینه سرمایه‌ گذاری‌های خرد و کلان، از خدمات طراحی شده در اپلیکیشن کارمنتو استفاده کنند.

 

هزینه مشاوره سرمایه‌گذاری

مسلما هزینه استفاده از مشاوره سرمایه‌گذاری، خود نیز به منزله یک سرمایه‌گذاری آینده‌نگر است که افق‌های روشنی را برای سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی ایجاد می‌کند. تعرفه مشاوره سرمایه‌گذاری آنلاین در اپلیکیشن کارمنتو برای تمامی کاربران حقیقی و حقوقی کاملا رایگان است. افراد می‌توانند با ثبت مشکلات سرمایه‌گذاری خود، از مشاوره‌ سرمایه‌گذاری آنلاین کارمنتو در هر ساعت از شبانه روز استفاده کنند.


همچنین کاربران می‌توانند با مشاهده رزومه مشاورین کارمنتو و بنا به درخواستی که دارند، مشاور خود را انتخاب کنند. برقراری ارتباط بین کاربران و مشاورین بدون ثبت شماره تماس و به صورت مخابراتی صورت می‌گیرد. قابل ذکر است، نرخ خدمات مشاوره تلفنی با توجه به سوابق کاری مشاورین و همچنین مدت زمان تماس بر حسب دقیقه متفاوت است.

 

مزایای مشاوره سرمایه‌گذاری در کارمنتو

بدون شک با استفاده از مشاوره سرمایه‌گذاری در کارمنتو می‌توانید راه‌های رسیدن به موفقیت را سریع‌تر و بدون دغدغه طی کنید. در دنیای امروز، پیمودن مسیرهای اقتصادی و سرمایه‌گذاری کار چندان ساده‌ای نیست. پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از کاهش ارزش مالی سرمایه‌تان، همین الان با تیم مشاوره کارمنتو در تماس باشید و با استفاده از مشاوره‌های تخصصی، مسیر دقیقی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید.

 

 

سوالات متداول

چرا استفاده از مشاوره سرمایه‌گذاری اهمیت بالایی دارد؟
با ایجاد نوسانات در بازار سرمایه ایران و کاهش روز افزون ارزش پول باعث شده تا افراد سرمایه خود را از نقدینگی به سرمایه‌ای تبدیل کنند. اما برخی افراد به دلیل عدم آشنایی با علوم اقتصاد ممکن است با شکست مواجه شوند. از این رو مشاوره سرمایه گذاری اهمیت بالایی دارد.
هزینه مشاوره سرمایه گذاری چقدر است؟
هزینه مشاوره سرمایه گذاری بسته به میزان تبحر فرد مشاوردهنده و میزان دقیقه مشاوره متغیر است. البته شما میتوانید مشاوره رایگان نیز با کارمنتو داشته باشید برای دریافت اطلاعات بیشتر وارد اپلیکیشن کارمنتو شوید.
مشاوره سرمایه گذاری آنلاین در کارمنتو به چه صورت است؟
شما می‌توانید به سه روش چت آنلاین (رایگان)، مشاوره تلفنی و مشاوره ویدئویی با متخصصان حوزه سرمایه گذاری مشاوره داشته باشید.

مطالب مرتبط با حوزه سرمایه گذاری