karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
برنامه نویسی برنامه نویسی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
دانش بنیان دانش بنیان
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

خدمات مشاوره

مالی و مالیاتی

مالی و مالیاتی

تمامی زیر حوزه های مالی و مالیاتی

بیمه و قانون کار

بیمه و قانون کار

تمامی زیر حوزه های بیمه و قانون کار

کارآفرینی

کارآفرینی

تمامی زیر حوزه های کارآفرینی

منابع انسانی

منابع انسانی

تمامی زیر حوزه های منابع انسانی

امور ثبتی

امور ثبتی

برنامه نویسی

برنامه نویسی

تمامی زیر حوزه های برنامه نویسی

تجارت و بازرگانی

تجارت و بازرگانی

تمامی زیر حوزه های تجارت و بازرگانی

دانش بنیان

دانش بنیان

تمامی زیر حوزه های دانش بنیان

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ چه کسب و کارهایی به مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند؟ یک مشاور دیجیتال مارکتینگ چه کمکی می تواند در رونق کسب و کار شما داشته باشد؟ اگر شما هم به تازگی قصد ورود به بازار رقابت را دارید، بهتر است بدانید رقابت با برندهای موجود در بازار نیازمند استفاده از دانش متخصصان این زمینه است. با کارمنتو وارد فضای رقابتی سالم شوید.

فیلترها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مرتب سازی براساس
پیش فرض بیشترین مشاوره بالاترین امتیاز
مشاور تبلیغات و برندینگ
150+ مشاوره
karmento
4.6
مهندسی نرم افزار کامپیوتر
53+ مشاوره
karmento
4
مشاور کسب و کار اینترنتی
10+ مشاوره
karmento
4.5
مشاور و منتور کسب‌و‌کارهای اینترنتی
750+ مشاوره
karmento
5
مشاور و مدیر بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات
150+ مشاوره
karmento
4.7
متخصص ومشاور عالی بازرگانی-بازاریابی -طراحی و توسعه کسب و کارها-کمک به رشد استارت اپ ها
97+ مشاوره
karmento
4.5
مشاوره تحقیقات بازار و بازاریابی و ایده پردازی جهت فروش
53+ مشاوره
karmento
4.7
مشاور کسب و کارهای اینترنتی و بازاریابی دیجیتال
48+ مشاوره
karmento
4.6
مشاور مدیریت ، مشاور کسب و کار ، مشاور سرمایه گذاری
47+ مشاوره
karmento
4.5
مهندس تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر
34+ مشاوره
karmento
4.5

خدمات کارمنتو

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ چه کسب و کارهایی به مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند؟ یک مشاور دیجیتال مارکتینگ چه کمکی می‌تواند در رونق کسب و کار شما داشته باشد؟
اگر شما هم به تازگی قصد ورود به بازار رقابت را دارید، بهتر است بدانید رقابت با برندهای موجود در بازار داخل و یا خارج از کشور نیازمند استفاده از افراد متخصصی است که بتوانند شما را در مسیر درست راهنمایی کنند. در ادامه در مورد مشاوره دیجیتال مارکتینگ از زوایای مختلف صحبت شده است.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

اخیراً با ورود بسیاری از کسب و کارها و ایجاد رقابت شدید بین برندها، استفاده از انواع بازاریابی برای تبلیغات برند و محصولات بسیار مهم شده است. آمارها نشان می‌دهد، با توجه به افزایش تعداد کاربران در فضای آنلاین، روش‌های بازاریابی مختلفی که در این فضا انجام می‌شود، نتیجه بسیار موثرتری داشته‌اند.


در واقع با پیشرفت تکنولوژی و حضور اکثریت مردم جامعه در دنیای مجازی، بازاریابی اینترنتی نسبت به روش‌های سنتی پیشی گرفته و جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. دیجیتال مارکتینگ در واقع همان بازاریابی آنلاین است که توسط یک سری از ابزارها و فعالیت‌ها در بستر اینترنت صورت می‌گیرد.


برخی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ شامل بازاریابی در موتورهای جستجو، سئو، بازاریابی محتوا، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و دیگر موارد هستند که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم داشت.

مزایای دیجیتال مارکتینگ

مسلماً با آگاهی بیشتر شما از دیجیتال مارکتینگ، مزایای استفاده از آن برای شما روشن‌تر خواهد شد. در این قسمت به چند مورد از اصلی‌ترین مزایای دیجیتال مارکتینگ اشاره شده است:

  • ارتباط مستقیم با مشتریان

دیجیتال مارکتینگ باعث می‌شود پل ارتباطی بسیار راحتی بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به صورت مستقیم ایجاد شود. با استفاده از این روش مدیران کسب و کارها می‌توانند از نقطه نظرات مشتریان خود در جهت بهبود کیفیت محصولات و خدمات و همچنین نحوه عرضه آن‌ها استفاده کنند. پشتیبانی‌های آنلاین و ارتباط مستقیم با مشتریان باعث می‌شود تا احساس اعتماد آن‌ها به برند بیشتر شود.

  • دسترسی راحت و آسان

دیجیتال مارکتینگ همچنین باعث می‌شود، مشتریان با مشاهده محتواها و محصولات و خدمات شما در بستر اینترنت، به دنبال آشنایی با قیمت و نحوه خرید محصولات شما باشند. این یکی از آسان‌ترین روش‌های اطلاع رسانی به مشتریان است. علاوه بر این، رضایت مشتریان از دسترسی راحت به محصولات و خدمات، باعث شده است دیجیتال مارکتینگ به یکی از برترین روش‌های بازاریابی تبدیل شود.

  • اطلاع رسانی حداکثری

با استفاده از روش دیجیتال مارکتینگ می‌توانید خدمات و محصولات خود را به عده زیادی از کاربران دنیای مجازی معرفی کنید. همچنین با استفاده از این روش، انرژی لازم برای انجام فعالیت‌های بازاریابی، میزان هزینه شما بسیار کمتر خواهد شد.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ چیست؟

مشاوره دیجیتال مارکتینگ به مجموعه‌ای از راهکارها و راهنمایی‌هایی گفته می‌شود که از سوی افراد متخصص در این زمینه ارائه می‌شود. راهنمایی‌هایی که اگر استفاده و بکار گرفته نشود، در آینده‌ای نه چندان دور ضررهای زیادی را متحمل می‌شوید. در واقع مانند باغبانی هستید که باغ خود را آبیاری نمی‌کند و منتظر میوه و ثمره دادن درختان خود است.


استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ هم به نوعی رسیدگی به برنامه بازاریابی برند است. اگر به امور بازاریابی کسب و کار خود رسیدگی و توجه نکنید، تمامی تلاش‌های شما برای درآمدزایی بی‌ثمر خواهد بود. اگر هنوز هم می‌خواهید بدانید چرا استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ ضروری است، ادامه مطب را مطالعه کنید.

چرا استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ ضروری است؟

شما به عنوان یک سرمایه‌گذار فکر می‌کنید چرا به مشاوره نیاز دارید؟ مسلماً در دنیای امروزی با پیچیده شدن فرآیندهای بازاریابی و تبلیغات جهت ارتقا جایگاه کسب و کار و افزایش اعتبار برند، نیاز به استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ بیش از پیش به موضوع حائز اهمیتی تبدیل شده است. به طوریکه بدون استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ عملاً تمامی تلاش‌های مدیران برای برندسازی و افزایش درآمد بی‌فایده خواهد بود. انجام دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی تنها از عهده افرادی بر می‌آید که در این زمینه تسلط کافی دارند.


متاسفانه برخی از صاحبان مشاغل یا به موضوع دیجیتال مارکتینگ اهمیت نمی‌دهند، که در اینصورت کسب و کار آن‌ها پس از مدتی تعطیل می‌شود و یا خودشان از طریق آزمون و خطا اقدام می‌کنند. نتیجه تلاش این‌گونه افراد به دلیل عدم آشنایی با روش‌ها و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، نه تنها شکست است بلکه ضررهای جبران ناپذیری نیز به همراه خواهد داشت. چراکه در امور بازاریابی و تبلیغات یک اشتباه کوچک منجر به کاهش اعتبار برند و سلب اعتماد مشتریان می‌شود.


حال تا به اینجا پاسخ به این سوال که چرا استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ ضروری است را متوجه شدید. در ادامه به برخی دیگر از مزایای مشاوره دیجیتال مارکتینگ اشاره شده است تا درک بیشتر موضوع راحت‌تر شود.

  • توسعه فعالیت‌ها و رشد کسب و کار

  • افزایش بازدهی و درآمد در مدت زمان کوتاه

  • دستیابی سریعتر به اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت

  • اطمینان بیشتر در دستیابی به چشم انداز آتی کسب و کار

  • نداشتن دغدغه و نگرانی از انجام صحیح بازاریابی

شرح وظایف مشاور دیجیتال مارکتینگ

یک مشاور دیجیتال مارکتینگ باید از طریق جلسات مداوم با مدیران و کارکنان از نوع کسب و کار و سوابق فعالیت‌های بازاریابی کسب و کار آگاه شود. باید بداند که استفاده از کدام شبکه‌ها و کانال‌های اجتماعی برای بازاریابی مناسب است. چراکه لزوماً استفاده از تمامی شبکه‌های اجتماعی کار درستی نیست و باید پرکاربردترین آن‌ها، شناسایی و مورد بهره‌وری قرار گیرد.


ارائه بهترین و جدیدترین روش‌های بازاریابی اینترنتی بر مبنای بودجه، ایجاد فرصت‌های جدید برای توسعه کسب و کار، بررسی ویژگی‌ها و نیازهای مشتریان و همچنین ارائه راهکارهای نوین برای انجام تبلیغات بهینه از دیگر وظایف مشاور بازاریابی اینترنتی است. در ادامه برای آشنایی بیشتر به برخی دیگر از مهم‌ترین وظایف یک مشاور وظیفه‌شناس اشاره شده است:

  • بررسی وب سایت و محتواهای تولید شده

  • ارائه شیوه‌های تبلیغاتی و بازاریابی در موتورهای جستجو

  • ایجاد پل ارتباطی مناسب بین مشتریان و برند برای دریافت انتقادات و پیشنهادات

  • بررسی و نظارت بر فعالیت‌های دیگر رقبا در فضای آنلاین

  • بهبود فرآیند برندسازی شرکت

  • برپایی باشگاه مشتریان آنلاین

  • مدیریت در طراحی لندینگ پیج‌های جذاب و هدفمند

  • بهینه سازی فرآیندهای هدف جذب و نگهداشت مشتریان در فضای آنلاین

  • بررسی جایگاه صفحات سایت در گوگل و ارائه راهکار جهت بهبود آن‌ها

  • ایجاد روش‌های هدفمند ایمیل مارکتینگ، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی ویدیویی

  • تخصیص زمان کافی برای ارائه مشاوره‌ بازاریابی آنلاین به مدیران و کارکنان

چه کسب و کارهایی به مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند؟

در حالت کلی فارغ از دامنه کاری و نوع کسب و کار، تمامی برندها برای تدوین و انتخاب بهترین استراتژی بازاریابی آنلاین به مشاوره در این زمینه نیاز دارند.
تمامی صاحبان مشاغل که قصد ایجاد تقاضای بیشتر در بازار به منظور توسعه کسب و کار خود را دارند، مشورت با افراد باتجربه در حوزه بازاریابی اینترنتی را باید یکی از اساسی‌ترین مراحل برای دستیابی به اهداف خود بدانند.

ویژگی‌های یک مشاور دیجیتال مارکتینگ مناسب

اگر به دنبال تعریف دقیقی از مشاور دیجیتال مارکتینگ می‌گردید می‌توان گفت که مشاور دیجیتال مارکتینگ فردی حرفه‌ای در زمینه بازاریابی اینترنتی است که می‌داند چگونه یک مخاطب را به مشتری وفادار تبدیل کند.
مشاورین دیجیتال مارکتینگ با تحلیل بازار هدف و نوع کسب و کار بهترین مشاوره بازاریابی آنلاین را در اختیار صاحبان مشاغل قرار می‌دهند. یک مشاور دیجیتال مارکتینگ مناسب و معتبر ویژگی‌هایی دارد که او را نسبت به دیگر مشاوران متمایز می‌کند. از جمله:

  • متعهد، امانتدار و صادق در دریافت اطلاعات و ارائه خدمات

  • مسلط به تمامی مفاهیم در حوزه دیجیتال مارکتینگ

  • مسلط به روش‌های تحلیلی و روانشناسی رفتار بازار هدف

  • مسلط به ابزارهای مرتبط با دیجیتال مارکتینگ مانند گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول

  • باهوش و توانا در مدیریت بودجه و امور بازاریابی

  • داشتن سوابق شغلی درخشان

  • داشتن مدرک تحصیلی مربوط به حیطه مشاوره

روش‌های دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ

کارمنتو اولین اپلیکیشن تخصصی در زمینه مشاوره کسب و کار است. دریافت مشاوره بازاریابی اینترنتی در این اپلیکیشن به واسطه برترین مشاورین کشور صورت می‌گیرد. برای استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ در کارمنتو می‌توانید از طریق روش‌های زیر با برترین مشاورین در تماس باشید:

  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ به صورت آنلاین

در روش اول مشاوره دیجیتال مارکتینگ به صورت آنلاین انجام می‌شود. پشتیبانی از سرویس پرسش و پاسخ رایگان در کارمنتو باعث شده است علاقه‌مندان زیادی از اپلیکیشن استفاده کنند. برای دریافت مشاوره بازاریابی آنلاین باید در ابتدا اپلیکیشن کارمنتو را نصب کنید و برای خود حساب کاربری ایجاد نمائید.
با ورود به صفحه کاربری خود در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید اقدام به دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ نمائید.

  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ به صورت تلفنی

در صورتی تمایل به برقراری ارتباط با مشاورین کارمنتو از طریق تماس‌ تلفنی، پس از ورود به صفحه کاربری خود، مشاور مدنظر خود را با توجه به سوابق کاری مرتبط انتخاب کنید و مشاوره بگیرید.

تعرفه مشاوره دیجیتال مارکتینگ

تعرفه مشاوره دیجیتال مارکتینگ به صورت آنلاین در اپلیکیشن کارمنتو برای تمامی کاربران حقیقی و حقوقی کاملاً رایگان است. تعرفه مشاوره به صورت تلفنی نیز با توجه به سوابق کاری مشاورین و همچنین مدت زمان تماس بر حسب دقیقه متفاوت است.

خدمات مشاور بازاریابی دیجیتال کارمنتو

اگر شما هم قصد ایجاد کسب و کار و یا توسعه آن را دارید، بهتر است بدانید مسیر سختی را برای حفظ جایگاه خود در بین رقبا باید طی کنید. هر ساعتی که می‌گذرد بسیاری از مدیران و صاحبان مشاغل یک گام برای ارتقا کسب و کار خود برمی‌دارند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه دیر شود از مشاورین کارمنتو مشاوره بگیرید تا از راهکارهای ویژه آن‌ها در حوزه کاری خود بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

مشاوره دیجیتال مارکتینگ چیست؟
مشاوره دیجیتال مارکتینگ نوعی رسیدگی اینترنتی به پلن‌های بازاریابی و اعتباردهی برند است که اگر بکار گرفته نشود، تمامی تلاش‌ها برای درآمدزایی بی‌ثمر خواهد بود.
دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ و دیجیتال برندینگ در کارمنتو به چه طرقی امکان پذیر است؟
تمامی افراد حقیقی و حقوقی در سراسر کشور می‌توانند برای دریافت مشاوره‌های تخصصی از دو روش تلفنی و آنلاین اقدام کنند.
مزیت استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ VIP در کارمنتو چیست؟
شما می‌توانید با دریافت مشاوره‌های تخصصی در هر ساعت از شبانه روز از تمامی تکنیک‌ها و استراتژی‌های نوین بازاریابی آنلاین بهره‌مند شوید و مشکلات خود را بر طرف کنید.

مطالب مرتبط با حوزه بازاریابی و فروش