karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
برنامه نویسی برنامه نویسی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
دانش بنیان دانش بنیان
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

خدمات مشاوره

مالی و مالیاتی

مالی و مالیاتی

تمامی زیر حوزه های مالی و مالیاتی

بیمه و قانون کار

بیمه و قانون کار

تمامی زیر حوزه های بیمه و قانون کار

کارآفرینی

کارآفرینی

تمامی زیر حوزه های کارآفرینی

منابع انسانی

منابع انسانی

تمامی زیر حوزه های منابع انسانی

امور ثبتی

امور ثبتی

برنامه نویسی

برنامه نویسی

تمامی زیر حوزه های برنامه نویسی

تجارت و بازرگانی

تجارت و بازرگانی

تمامی زیر حوزه های تجارت و بازرگانی

دانش بنیان

دانش بنیان

تمامی زیر حوزه های دانش بنیان

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

ثبت شرکت

مشاوره ثبت شرکت

امروزه با تاسیس بسیاری از شرکت‌ها، قوانینی برای ثبت رسمی آن‌ها وضع شده است تا هریک از صاحبان شرکت‌ها از امتیازات و حقوق قانونی برخوردار باشند. در واقع ثبت شرکت، یکی از مهم‌ترین مراحل تاسیس قانونی یک شرکت است. اگر شما صاحب شرکتی هستید و قصد ثبت آن را دارید، ممکن است سؤالاتی در این زمینه در ذهنتان خطور کرده باشد؛ بنابراین حتما از مشاوره ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت آنلاین و تلفنی کارمنتو استفاده نمایید.

فیلترها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مرتب سازی براساس
پیش فرض بیشترین مشاوره بالاترین امتیاز
مشاور بازرگانی
500+ مشاوره
karmento
4.7
مشاور کسب و کارهای آنلاین و آفلاین _کارشناس امورثبتی
350+ مشاوره
karmento
4.2
مشاوره امور ثبتی و حقوقی
200+ مشاوره
karmento
4.5
مشاور حوزه کسب و کار و برندینگ
54+ مشاوره
karmento
3.9
کارشناس و مشاور حقوقی و ثبتی
47+ مشاوره
karmento
4.9
مشاور امور ثبتی
38+ مشاوره
karmento
4
مشاور و کارشناس حقوقی
300+ مشاوره
karmento
4.8
مشاور و مربی ایجاد و توسعه کسب وکار
150+ مشاوره
karmento
4.5
مشاور حقوقی و ثبتی
150+ مشاوره
karmento
4.7
مشاورحقوقی
100+ مشاوره
karmento
4.7

خدمات کارمنتو

ثبت شرکت چیست؟ چه مزایایی دارد؟ چه مراحلی را باید برای ثبت شرکت طی نمود؟ آیا می‌توان با هزینه کمتر و بدون اتلاف وقت، ثبت شرکت را بدون دغدغه انجام داد؟ مشاور ثبت شرکت چه وظایفی را بر عهده دارد و چرا باید از مشاوره آنلاین ثبت شرکت استفاده کنیم؟ بسیاری از سؤالات دیگر که در ادامه در مورد هریک از آن‌ها به صورت کامل توضیح می‌دهیم.

ثبت شرکت به چه معناست؟ 

پس از تشکیل شرکت و تعیین مدیران و شرکا، نوبت به ثبت شرکت می‌رسد. ثبت شرکت در واقع نوعی قرارداد رسمی است که طبق قوانین اداره امور ثبت شرکت‌ها، تعیین شده و باعث حفظ حقوق قانونی سرمایه‌گذاران، معامله‌کنندگان و همچنین اعمال برخی امتیازات انحصاری برای شرکا و مدیران شرکت‌ها می‌شود.  در واقع می‌توان گفت ثبت شرکت، رسمی و قانونی کردن امور تجاری یک شرکت است و طبق ماده 195 قانون تجارت، ثبت کلیه شرکت‌ها الزامی است. لذا شرکت‌هایی که از این قانون پیروی نکنند، به رسمیت شناخته نشده و با مدیران متخلف، مطابق با قوانین و مقررات برخورد خواهد شد. 

ثبت تغییرات شرکت به چه معناست؟

ثبت تغییرات شرکت مرحله ثانویه و مکمل ثبت اولیه شرکت است. مشاوره ثبت تغییرات شرکت به مدیران دیدگاهی در مورد شرایط و ضوابط اینکار خواهد بخشید. اگر قصد ارتقا و گسترش شرکت خود را دارید، نیاز است با فرآیند ثبت تغییرات شرکت آشنایی داشته باشید. مشاوره ثبت شرکت ها تنها زمانی مؤثر خواهد بود که تغییرات شرکت نیز در آن ذکر شود. 

چرا باید از مشاور ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت کمک بگیریم؟

شاید با خود فکر کنید که با ثبت شرکت فقط باید مالیات بپردازید. اما بهتر است بدانید در واقعیت اینطور هم نیست. مسلماً از لحاظ قانونی با ثبت شرکت، امتیازات ویژه‌ا‌ی به مدیران و شرکای شرکت‌ها تعلق می‌گیرد. 

مهمترین مزایای ثبت شرکت به کمک مشاور ثبت شرکت: 

  1. مشاوره برای ثبت شرکت و اقدام درست برای رسمی نمودن کسب و کارتان، می‌توانید اعتبار و قانونی بودن امور تجاری خود را به سرمایه‌گذاران اعلام نمایید و اعتماد و توجه آن‌ها را به امور تجاری شرکتتان جلب نماید. 

  2. ثبت شرکت باعث ایجاد اعتماد مدیران دیگر شرکت‌ها و تجار به فعالیت‌های تجاری شرکت شما شده که در نتیجه باعث عقد قراردادهای کلان و گسترش دامنه کاری شما خواهد شد. 

  3. اگر می‌خواهید از مجوزهای کاری، وام و دیگر اعتبارات قانونی یک کسب و کار، نظیر امکان شرکت در مزایدات و مناقصات کاری بهره‌مند شوید، بهتر است از همین حالا به دنبال یک مشاور ثبت شرکت برای کسب و کارتان باشید. 

  4. مشاور ثبت شرکت قراردادهای منعقد شده بین شرکا و مدیران شرکت را به صورت رسمی و قانونی درآورده و تمامی آن‌ها را بر مبنای اساسنامه در سود، زیان و اعتبار شرکت سهیم می‌کند. 

  5. اگر قصد دارید کارمندان، شرکا و مدیران شرکت را از بیمه بهره‌مند کنید، می‌توانید به راحتی با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین ثبت شرکت از نحوه انجام این کار آگاه شوید. 

همانطور که می‌دانید انجام کارهای اداری و طی کردن پروسه قانونی ثبت شرکت به یک فرآیند بسیار سخت و پیچیده‌ای تبدیل شده است. استفاده از مشاوره ثبت شرکت باعث می‌شود، انجام فرآیند و مراحل ثبت شرکت برای صاحبان شرکت‌ها تسهیل شده و در مورد مشکلات بدون اتلاف وقت و هزینه راهنمایی شوند. مهم نیست قصد تأسیس چه شرکت را دارید! ثبت شرکت مشاوره، مواد غذایی، آرایشی بهداشتی و سایر موارد، همگی نیاز به طی کردن فرآیند قانونی ثبت شرکت دارند. 

مجموعه کارمنتو جهت سهولت در ارائه خدمات به مشتریان خود، خدمات مشاوره رایگان ثبت شرکت و مشاوره رایگان ثبت تغییرات شرکت را ارائه می‌دهد. به منظور بهره‌مند شدن از این امکان، ابتدا می‌بایست در سایت ثبت نام نمایید. پاسخگویی به سوالات در مورد ثبت شرکت در اسرع وقت توسط کارشناسان مجموعه صورت می‌گیرد. همچنین چنانچه قصد مشاوره ثبت تغییرات شرکت را دارید، حتما در بخش موضوع سوال این مساله را قید کنید. پاسخگویی به سوالات در مورد ثبت تغییرات شرکت نیز توسط کارشناسان متخصص در این حوزه انجام خواهد شد.

انواع مشاوره ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت: حوزه‌های مربوط به مشاوره ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت

با توجه به امتیازاتی که برای ثبت شرکت رقم خورد، در صورتی که تمایل دارید به صورت قانونی ثبت شرکت خود را انجام دهید و با اطمینان کامل حوزه کاری خود را گسترش دهید، بهتر است بدانید ثبت شرکت مراحل و سختی‌های زیادی دارد که باید از آن‌ها مطلع باشید. در غیر این صورت زمان، انرژی و هزینه خود را در طی مسیر از دست می‌دهید و حتی ممکن است از ادامه مسیر دلسرد شوید.

تعیین نوع فعالیت شرکت

اولین قدم برای ثبت شرکت، تعیین نوع فعالیت و تجارت آن است. مشاور ثبت شرکت ابتدا مشروع و قانونی بودن فعالیت شرکت را بررسی می‌کند و هرگونه مغایرتی را به مدیران شرکت اطلاع خواهد داد. انجام فعالیت‌هایی خارج از مبنای تجاری شرکت، به هنگام ثبت مشمول جریمه خواهد شد و با صاحبان متخلف شرکت‌ها مطابق با قوانین برخورد می‌شود. همچنین برای ثبت برخی از شرکت‌ها همچون شرکت‌های حقوقی و گردشگری نیاز به ارائه مجوز نیز هست. مشاوره برای ثبت شرکت از جریمه شدن شرکت‌ها به هنگام ثبت جلوگیری می‌کند.

تعیین نوع شرکت

مشاور ثبت شرکت طبق ماده 20 قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران، نوع شرکت شما را در یکی از 7 دسته‌بندی زیر قرار می‌دهد: 

1. شرکت سهامی: 

شرکت سهامی یکی از انواع شرکت‌های بازرگانی است که سرمایه مدیران شرکت‌ها از نوع سهام بوده و مسئولیت صاحبان سهام، محدود به مبلغ اسمی سهام آن‌ها است. در این نوع شرکت‌ها حداقل تعداد شرکا 3 نفر است. 

شرکت‌های سهامی نیز به 2 دسته تقسیم می‌شوند: 

نوع اول: شرکت سهامی عام

سرمایه این دسته شرکت‌ها، از طریق فروش سهام به مردم تأمین می‌شود. به عبارتی دیگر، شرکت سهامی عام شرکتی است که حداقل 51 درصد سهام آنان از طریق بورس به عموم مردم واگذار شده باشد. شرکت‌های سهامی عام، تنها شرکت‌هایی هستند که در بورس ایران، مجاز به فعالیت هستند. 

نوع دوم: شرکت سهامی خاص

شرکت‌های سهامی خاص نیز یکی دیگر از شرکت‌های بازرگانی است. شرکت‌هایی که تمام سرمایه آن‌ها در موقع تأسیس، منحصراا توسط صاحبان و شرکا تأمین گردیده است. 

2. شرکت با مسئولیت محدود: 

شرکت با مسئولیت محدود نیز یکی دیگر از شرکت‌هایی است که با مسئولیت بیش از یک نفر برای انجام امور تجاری تأسیس شده است. هریک از شرکای شرکت به اندازه سرمایه‌ای که در شرکت سرمایه گذاری کرده‌اند، مسئول قروض و دیگر تعهدات در شرکت است. دقت داشته باشید قوانین نامگذاری در شرکت‌های با مسئولیت محدود نسبت به دیگر شرکت‌های تجاری کاملا متفاوت بوده و ثبت شرکت مشاوره تخصصی نیاز دارد. 

3. شرکت تضامنی: 

شرکت تضامنی شرکتی است که در تحت اسم مخصوص برای امور تجارتی بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می‌شود. اگر دارایی شرکت برای تاییدیه تمام قروض کافی نباشد، هر یک از شرکا مسئول پرداخت تمام قروض شرکت است. هر قراردادی که بین شرکا بر خلاف این ترتیب داده شده باشد، در مقابل اشخاص کان لم یکن خواهد بود.  در اسم شرکت تضامنی، باید عبارت (شرکت تضامنی) و لااقل اسم یک نفر از شرکا ذکر شود. در صورتی که اسم شرکت، مشتمل بر اسامی تمام شرکا نباشد باید بعد از اسم شریک یا شرکایی که ذکر شده است عبارتی از قبیل « و شرکا » و یا « و برادران » قید شود. (مواد 117 و 116 قانون تجارت)

4. شرکت مختلط غیر سهامی: 

طبق ماده 141 قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران، شرکت مختلط غیرسهامی به شرکتی گفته می‌شود که بین یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود و یک یا چند نفر ضامن، با هدف انجام فعالیت‌های تجاری تشکیل می‌شود. شریک ضامن فردی است که مسئولیت کلیه قروض و دارائی‌های شرکت را بر عهده دارد و شریک با مسئولیت محدود نیز به فردی اطلاق می‌شود که مسئولیت او طبق قوانین به اندازه دارایی او در شرکت است. 

5. شرکت مختلط سهامی: 

طبق ماده 162 قانون تجارت، شرکت مختلط سهامی شرکتی است که بین یک یا چند نفر شریک سهام و یک یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می‌شود. به عبارتی شرکت مختلط سهامی ترکیبی از شرکت سهامی و تضامنی بوده و فعالیت‌های این شرکت به طور کامل در اساسنامه شرکت قید شده است. شرکا سهامی در این نوع شرکت به افرادی گفته می‌شوند که سرمایه آن‌ها کاملا مساوی بوده و مسئولیت آنان در شرکت نیز به اندازه همان سرمایه‌ای است که در شرکت سرمایه‌گذاری کرده‌اند. شرکا ضامن نیز افرادی هستند که سرمایه آنان به صورت سهام شرکتی نیست و مسئول کلیه دارایی و قروض شرکت هستند.  لازم به ذکر است در این نوع شرکته‌ا باید طبق مقررات در اسم شرکت، عبارت "شرکت مختلط" به همراه حداقل نام یکی از شرکای ضامن لحاظ شود (ماده 164- 163- 162 قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران). 

6. شرکت نسبی: 

شرکت نسبی نیز از دیگر شرکت‌هایی است که با هدف انجام فعالیت‌های تجاری به صورت قانونی بین دو یا چند نفر تشکیل می‌شود. طبق قوانین باید مسئولیت هر یک از شرکا به طور دقیق در اساسنامه شرکت قید شود. برای نامگذاری این شرکت نیز قوانین خاصی تنظیم شده است. به هنگام ثبت اسم شرکت باید عبارت "شرکت نسبی" و حداقل نام یکی از شرکا قید شود. 

7. شرکت تعاونی تولید و مصرف: 

شرکت‌های تعاونی از دسته شرکت‌های تجاری هستند که به دو زیر مجموعه شرکت‌های تعاونی تولید و شرکت‌های تعاونی مصرف تقسیم‌بندی شده‌اند. طبق ماده 190 و 191 قانون تجارت، شرکت تعاونی تولید به شرکتی اطلاق می‌شود که با هدف انجام فعالیت‌های تجاری بین عده‌ای از مدیران معروف در حرفه‌های مختلف تشکیل می‌شود. طبق قوانین دو سوم تعداد این مدیران افرادی هستند که تخصص آن‌ها موضوع عملیات شرکت است. همچنین طبق ماده 192 قانون تجارت، شرکت تعاونی مصرف نیز شرکتی است که با هدف فروش اجناس تشکیل شده است. تمامی سود و زیان‌های این نوع شرکت‌ها نیز بین شرکا به نسبت خرید از هریک از آن‌ها تقسیم می‌شود. 

تعیین شرکا

مشخص کردن شرکا و سمت آن‌ها از موضوعات بسیار مهمی است که در مشاوره ثبت شرکت ها باید حول آن بحث شود. طبق قوانین باید سهم و درصد هریک از مدیران و شرکا به طور کاملا واضح در قرارداد تجاری قید شود. 

تعیین موجودی و سرمایه شرکت

داشتن سرمایه یکی از پایه‌های اصلی برای بناکردن یک شرکت است. هرچه میزان این سرمایه شما بیشتر باشد، اعتبار آن شرکت نیز به همان نسبت افزایش می‌یابد و سود حاصله نیز بیشتر خواهد بود. طبق قانون تصویب شده در بازار سرمایه و تجارت، حداقل میزان سرمایه‌گذاری 1 میلیون ریال است. 

تعیین مدت فعالیت شرکت

هنگام ثبت شرکت مشاور با توجه به نوع فعالیت کسب و کارتان مدت آن را مشخص می‌کند. در صورتی که مدت فعالیت شرکت شما، محدود باشد باید به موقع ثبت، مدت آن به طور دقیق مشخص شود. لازم به ذکر است پس از گذشت تاریخ تعیین شده، در صورت تمایل به ادامه فعالیت می‌توانید با کمک مشاوره آنلاین ثبت تغییرات شرکت، برای تمدید فعالیت اقدام فرمایید. 

تعیین شعبه اصلی شرکت

در صورتی که شرکتی تأسیس کرده‌اید که چندین شعبه دارد، باید شعبه مرکزی را به صورت دقیق به مشاور خود معرفی کنید. در زمان ثبت شرکت مشاور آدرس این شعبه را به اسناد شما اضافه می‌کند. از لحاظ قانونی، بیشتر شعبه اصلی مورد توجه قرار می‌گیرد و تمامی ابلاغیه‌ها و دادخواست‌های مربوط به شرکت به این شعبه ارسال می‌شود. 

تهیه مدارک

در گام بعدی، شما نیاز به تهیه مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت دارید. مشاوره وکیل ثبت شرکت به عنوان فردی حقوقدان و خبره در انجام این مرحله بسیار مؤثر است. توجه داشته باشید مدارک ارائه شده برای هر شرکتی متفاوت بوده و مراحل متفاوتی نیز برای تشکیل پرونده دارد. شما هم اکنون می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، از خدمات مشاوره تلفنی ثبت شرکت بهره‌مند شوید. 

ارسال مدارک

پس از تهیه مدارک با ورود به سامانه ثبت شرکت‌ها، به منظور ثبت نام تمامی مدارک درخواستی را به طور کامل بارگذاری کنید و منتظر بمانید تا کارشناسان حقوقی پرونده شما را بررسی کنند. سعی کنید به هنگام آپلود، تمامی مدارک با وضوح بالا و با دقت بارگذاری شود تا روال بررسی پرونده شما سریع‌تر صورت پذیرد.  پس از تایید کارشناسان از طریق سامانه، تاییدیه پذیرش برای شما ارسال می‌شود. در این مرحله باید مدارک ثبت شده در تأییدیه را آماده و به آدرس ذکر شده ارسال نمایید و منتظر دریافت پاسخ از سوی کارشناسان اداره بمانید تا پروسه ثبت شرکت شما تکمیل گردد. 

ثبت تغییرات شرکت

ثبت تغییرات شرکت نیز یکی از امور بسیار مهمی است که امروزه در اغلب شرکت‌های ثبت شده، اتفاق می‌افتد. تغییرات شرکت شامل هرگونه تغییرات درون شرکت است که باید برای ثبت آن‌ها به صورت قانونی اقدام نمود.

در حالت کلی تغییرات شرکت می‌تواند شامل موارد ذیل باشد: 

  • تغییر نوع فعالیت شرکت

  • تغییر نام شرکت

  • تغییر در میزان سرمایه و نوع سهام شرکت

  • تغییر محل کار

  • تغییر و جابجایی در سمت مدیریت

  • تغییر نوع شرکت

هزینه مشاوره ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت 

هزینه مشاوره یکی از هزینه‌های ضروری برای ثبت شرکت است. هزینه مشاوره ثبت شرکت آنلاین با توجه به پارامترهایی مانند تجربه مشاور، تحصیلات و تعداد پرونده‌های موفق تعیین می‌شود. بدیهی است که هزینه‌های ثانویه مشاوره، نظیر هزینه مشاوره ثبت تغییرات شرکت نیز به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد.

امروزه ثبت شرکت همانند دیگر امور با پرداخت هزینه و ارائه برخی مدارک امکانپذیر است. با توجه به اینکه هزینه ثبت شرکت برای صاحبان شرکت‌های تجاری و مدنی یکسان نیست، در این قسمت به برخی از فاکتورهای تاثیرگذار در تعیین هزینه ثبت شرکت اشاره می‌کنیم: 

موجودی و سرمایه شرکت

میزان سرمایه شرکت یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تعیین هزینه ثبت شرکت است. به عبارتی هرچقدر که سرمایه شرکت شما بیشتر باشد، به همان نسبت اعتبار و هزینه ثبت شرکت شما نیز بالاتر خواهد بود. 

منطقه ثبت شرکت

منطقه‌ای که شرکت در آن واقع شده است، نیز یکی دیگر از عوامل دخالت کننده در میزان پرداختی برای ثبت شرکت است. مسلما هر چقدر که منطقه قرارگیری شرکت شما به زمین‌های آزاد نزدیک‌تر باشد، هزینه کمتری برای ثبت این شرکت نیاز است. 

شرح وظایف مشاور ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت

بسیاری تصور می‌کنند مشاوران صرفا وظیفه مشاوره برای ثبت شرکت ها را عهده‌دار هستند و فعالیت دیگری انجام نمی‌دهند. حقیقتا این باوری غلط است. مشاوران ثبت شرکت دارای شرح وظایف معین و البته گسترده‌ای هستند که در ادامه آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. 

  1. مشاوره حقوقی: مشاوران ثبت شرکت با ارائه مشاوره در زمینه‌هایی نظیر نوع شرکت، ساختار حقوقی و نحوه تقسیم‌بندی سهام به مدیران در ثبت موفق شرکت کمک می‌کنند. 

  2. تهیه مستندات و مدارک: مشاور ثبت شرکت مدارک و مستندات مورد نیاز برای ثبت شرکت را جمع آوری می‌کند؛ مدارکی از قبیل اساسنامه، توافقنامه‌های سهامداری، طرح‌های توجیهی و سایر مدارک مربوطه. 

  3. ثبت نهایی شرکت: مشاوره وکیل ثبت شرکت علاوه بر یاری شما در مراحل پیش از ثبت نام، برای اقدام نهایی نیز مؤثر واقع خواهد شد. وکیل ثبت شرکت با مدارک جمع آوری شده به اداره کل ثبت شرکت‌ها مراجعه کرده و مراحل نهایی ثبت شرکت را انجام می‌دهد. 

  4. ثبت برند و اخذ مجوزهای کسب و کار: مشاوران ثبت شرکت در صورت درخواست کارفرما، قادر به ارائه مشاوره در زمینه برند و اخذ مجوزهای کسب و کار نیز هستند. 

مشاوره ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت در تهران و شهرستان‌ها

یکی از خدمات جذاب مجموعه کارمنتو، ارائه مشاوره به مشتریان از طریق وبسایت و اپلیکشین است. خوشبختانه، امروزه با گسترش ابزار ارتباطی نظیر تلفن همراه و اینترنت، دامنه روش‌های ارتباطی جهت دریافت مشاوره گسترش یافته است. مجموعه کارمنتو در تمامی کلانشهرهای ایران از قبیل تهران، مشهد، کرج، اصفهان، شیراز، تبریز، قم، اهواز و حتی در شهرستان‌های کشور نیز به مشتریان خود خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین ثبت شرکت ارائه می‌دهد. 

راه‌های ارتباطی با مشاوران ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت کارمنتو

متقضایان دریافت مشاوره از مجموعه کارمنتو می‌توانند از مسیرهای زیر با مشاوران مجموعه در ارتباط باشند که عبارتند از: 

مشاوره ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت آنلاین

در این روش شما با استفاده از سایت و اپلیکیشن کارمنتو با مشاوران خود در ارتباط خواهید بود. مشاوره آنلاین ثبت شرکت و مشاوره آنلاین ثبت تغییرات شرکت باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما می‌شود. 

مشاوره ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت تلفنی

تماس تلفنی، دیگر پل ارتباطی مجموعه کارمنتو است. شما می‌توانید در سایت مجموعه کارمنتو مشاوران و هزینه مشاوره ثبت شرکت توسط آن‌ها را مشاهده کنید. خدمات مشاوره تلفنی ثبت شرکت و مشاوره تلفنی ثبت تغییرات شرکت از بخش «مشاوره تلفنی» سایت کارمنتو انجام می‌شود. البته تماس تلفنی در مجموعه کارمنتو بر بستر viop انجام می‌شود، این پلتفرم به عنوان تماس تلفنی اینترنتی نیز شناخته می‌شود.

مشاوره ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت رایگان

کارمنتو برای نشان دادن حسن نیت خود به مشتریان، بخشی از سایت را به مشاوره رایگان ثبت شرکت اختصاص داده است. برای استفاده از این قسمت، تنها کافیست در سایت ثبت نام کنید و به بخش مشاوره رایگان مراجعه نمایید. مشاوره ثبت شرکت رایگان کارمنتو به صورت متنی انجام می‌شود. این نوع مشاوره برای افرادی که عجله‌ای برای دریافت پاسخ سوالات ثبت شرکت خود ندارند، بسیار مناسب است.

راهنمای دریافت مشاوره ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت

سایت کارمنتو با محیط صمیمانه خود، برقراری ارتباط با مشاوران ثبت شرکت را بسیار آسان کرده است. چنانچه قصد دریافت مشاوره ثبت شرکت را دارید، طبق مراحل زیر عمل کنید: 

  1. با توجه به گستره وسیع مشاوران کارمنتو، ابتدا می‌بایست حوزه و زیرحوزه موردنظر خود را جهت مشاوره مشخص نمایید.

  2. با انتخاب حوزه موردنظر، لیست بلند بالایی از مشاوران کارمنتو برای شما نمایش داده خواهد شد. علاوه بر نام، شما می‌توانید امتیاز هریک را از نگاه مشتری نیز بررسی کنید. 

  3. پس از این که یک مشاور را برگزیدید، وارد صفحه مشاور شده و روی دکمه «مشاوره تلفنی» کلیک کنید. 

  4. سپس مدت مورد نیاز برای مشاوره را انتخاب و روی گزینه «تماس» کلیک کنید. 

مزایای رقابتی کارمنتو برای مشاوره ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت

مجموعه کارمنتو یکی از محبوب‌ترین مرکز مشاوره ثبت شرکت و دارای خدمات مشاوره ثبت تغییرات شرکت در کشور است. در ادامه برخی از ویژگی‌های رقابتی این مجموعه را نسبت به سایر رقبای فعال در این حوزه مورد بررسی قرار می‌دهیم: 

  • امکان دریافت مشاوره در 24 ساعت شبانه روز

  • نمایش وضعیت، کارنامه و امتیاز مشاوران به صورت شفاف

  • پشتیبانی سریع و امکان چت آنلاین در کوتاه‌ترین زمان

  • امکان دریافت مشاوره بدون محدودیت مکانی در اقصانقاط کشور

  • در اختیار داشتن طیف وسیعی از مشاوران با شرایط و تخصص‌های متنوع

  • امکان دریافت مشاوره فوری در موارد ضروری

  • بهره‌مند شدن از اپلیکشین و وب سایت جهت بهبود رابط کاربری مشتریان

  • تعیین قیمت معقول و منصفانه

  • امکان استفاده از کیف پول مجازی برای پرداخت سریع و بی‌دردسر

  • حفاظت از اطلاعات مشتریان و محرمانه قراردادن آن در ساختار سازمانی

مشاورین حوزه ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت کارمنتو

با توجه به تمام مواردی که درباره اهمیت ثبت شرکت بیان شد، می‌توان نتیجه گرفت برای طی کردن پروسه قانونی ثبت شرکت نیاز به زمان و انرژی زیادی است. با نداشتن اطلاعات کافی و آشنا نبودن با مشکلات ثبت شرکت در طی مسیر، ممکن است انگیزه ادامه فعالیت برای ثبت شرکت را از دست بدهید. علاوه بر این زمان و هزینه‌های زیادی را نیز از دست داده‌اید و در طی این مدت خسارت‌های سنگینی به شرکت وارد کرده‌اید. کمک گرفتن از مشاور ثبت شرکت باعث می‌شود تا در صورت ایجاد هرگونه مشکلات قانونی، مراحل ثبت شرکت به تعویق نیافتد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این فرآیند قانونی صورت پذیرد. مشاورین حوزه ثبت شرکت کارمنتو از بهترین مشاوران تخصصی در زمینه ثبت شرکت، می‌توانند در این زمینه کمک شایانی را به شما داشته باشند. اگر در انجام فرآیند ثبت شرکت هرگونه مشکلی دارید می‌توانید با مشاورین ثبت شرکت کارمنتو در تماس باشید و مشکلات خود را بدون هیچگونه دغدغه و نگرانی برطرف کنید.

سوالات متداول

ثبت شرکت چه فایده‌ای دارد؟
ثبت شرکت در واقع نوعی قرارداد رسمی است که طبق قوانین اداره امور ثبت شرکت‌ها، تعیین شده و باعث حفظ حقوق قانونی سرمایه‌گذاران، معامله‌کنندگان و همچنین اعمال برخی امتیازات انحصاری برای شرکا و مدیران شرکت‌ها می‌شود.
چگونه از هزینه‌ها و نحوه ثبت شرکت به صورت دقیق و با جزئیات کامل مطلع شویم؟
شما می‌توانید هرگونه سوال و ابهامی در زمینه ثبت شرکت‌ها دارید با مشاورین کارمنتو در میان بگذارید و از مشاوره‌های تخصصی در این زمینه بهره‌مند شوید. مشاوره‌ها به دو طریق تلفنی و آنلاین در اختیار کاربران اپلیکیشن کارمنتو قرار می‌گیرد.
آیا تمامی شرکت‌ها ملزم به طی کردن مراحل قانونی ثبت شرکت هستند؟
بله، طبق ماده 195 قانون تجارت، ثبت کلیه شرکت‌ها الزامی می‌باشد. لذا شرکت‌هایی که از این قانون پیروی نکنند، به رسمیت شناخته نشده و با مدیران متخلف، مطابق با قوانین و مقررات برخورد خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین کارمنتو در تماس باشید.

مطالب مرتبط با حوزه امور ثبتی

اخذ جواز کسب برای خانم‌ها

اخذ جواز کسب برای خانم‌ها

12 اسفند 1401
4 دقیقه مطالعه
اخذ مجوز سازمان غذا و دارو

اخذ مجوز سازمان غذا و دارو

11 اسفند 1401
6 دقیقه مطالعه