karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
برنامه نویسی برنامه نویسی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
دانش بنیان دانش بنیان
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

خدمات مشاوره

مالی و مالیاتی

مالی و مالیاتی

تمامی زیر حوزه های مالی و مالیاتی

بیمه و قانون کار

بیمه و قانون کار

تمامی زیر حوزه های بیمه و قانون کار

کارآفرینی

کارآفرینی

تمامی زیر حوزه های کارآفرینی

منابع انسانی

منابع انسانی

تمامی زیر حوزه های منابع انسانی

امور ثبتی

امور ثبتی

برنامه نویسی

برنامه نویسی

تمامی زیر حوزه های برنامه نویسی

تجارت و بازرگانی

تجارت و بازرگانی

تمامی زیر حوزه های تجارت و بازرگانی

دانش بنیان

دانش بنیان

تمامی زیر حوزه های دانش بنیان

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

بیمه و قانون کار

مشاوره بیمه و قانون کار

کلمات در قانون بار معنایی بسیاری دارند. درک درست معنای کلمات مندرج در قانون کار از منظر حقوقی جایگاه بسیار ویژه‌ای دارند. بهره‌گیری از مشاوره بیمه و قانون کار آنلاین و تلفنی به صاحبان کسب و کارها و کارگران کمک می‌کند تا مانع از وقوع بسیاری از گرفتاری‌هایی شوید که ممکن است در آینده به وجود بیاید.

زیرحوزه‌های بیمه و قانون کار

فیلترها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مرتب سازی براساس
پیش فرض بیشترین مشاوره بالاترین امتیاز
مشاور وکارشناس رسمي قانون كار ، بيمه بيكاري و قوانين تامین اجتماعی
6900+ مشاوره
karmento
4.8
وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی
2250+ مشاوره
karmento
4.6
مشاوره تلفنی درحال مشاوره
مشاور بیمه تامین اجتماعی
1050+ مشاوره
karmento
4.6
مشاور مالی، مالیاتی و حسابداری
850+ مشاوره
karmento
4.9
مشاور در حوزه مالی ، منابع انسانی و کسب و کار
700+ مشاوره
karmento
4.6
مدير اداري و منابع انساني - مشاور و مدرس قوانين كار، بيمه تامين اجتماعي، حقوق و دستمزد، بيمه بيكاري، طرح طبقه بندي مشاغل و ...
350+ مشاوره
karmento
4.6
کارشناس روابط کار و تامین اجتماعی
300+ مشاوره
karmento
4.7
مشاوره در حوزه روابط کار و تامین اجتماعی
250+ مشاوره
karmento
4.4
مدیر مالی ،مشاور مالیاتی ، مدرس حسابداری
250+ مشاوره
karmento
4
مشاوره قانون کاروبیمه وروابط کار
150+ مشاوره
karmento
4

خدمات کارمنتو

قوانین مرتبط با مسأله بیمه و قانون کار دارای مفاد گوناگونی است که شاید بسیاری از کارفرمایان و کارگران فرصت نکنند حتی یک بار به‌صورت کامل آن‌ها را مطالعه کنند. همچنین مطالب مندرج در این قوانین در بسیاری از بخش‌ها تخصصی است. همانطور که می‌دانید کلمات در قانون بار معنایی بسیاری دارند؛ بنابراین کمک گرفتن از مشاور بیمه تامین اجتماعی می‌تواند از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کند.

اهمیت استفاده از مشاوره بیمه و قانون کار

با مراجعه به محاکم قضایی و مرور پرونده‌های بیشماری که در زمینه روابط میان کارفرمایان و کارگران در صف رسیدگی قرار دارد، می‌توان به این نکته مهم پی برد که کسب و کارها بیش از هر چیزی به حضور مشاور بیمه تامین اجتماعی و قانون کار که خبره و متخصص هستند، در کنار خود نیازمند هستند. بسیاری از پرونده‌هایی که امروز به مشکلات پیچیده‌ای برای کسب و کارها تبدیل شده‌اند، در گذشته با یک مشاوره رایگان بیمه تامین اجتماعی و قانون کار به‌راحتی قابل حل بودند. وارد شدن به چرخه محاکمه قضایی در خصوص پرونده‌های کسب و کار، می‌تواند تمام شئون فعالیت یک مجموعه را تحت‌الشعاع قرار دهد. کارگران و کارفرمایان می‌توانند با بهره‌گیری از مشاوره بیمه و قانون کار، مانع از بروز بسیاری از دعاوی و شکایت‌های قضایی شوند. بدون شک حل مسائل بین کارفرمایان و کارگران بدون نیاز به دوندگی‌های قضایی، برای هر دو طرف رضایت‌بخش است. اگر بخواهیم اهمیت مشاوره بیمه تامین اجتماعی را به صورت شفاف‌تری بیان کنیم، موارد زیر شامل آن می‌شود.

اطمینان از پوشش بیمه مناسب

دریافت مشاوره قانون کار و تامین اجتماعی باعث می‌شود کارفرما از ارائه پوشش بیمه مناسب برای کارمندان خود مطمئن شود. یکی از وظایف اصلی مشاور قانون کار، بررسی خطرات و ریسک‌های کسب‌وکار و معرفی پوشش بیمه مناسب به کارفرما است. مشاوره قوانین کار، کارمندان را از ضعف‌های پوشش بیمه شرکت محل فعالیت‌شان آگاه می‌کند؛ لذا می‌توانند برای احقاق حقوق خود اقدام کرده و پوشش بیمه تامین اجتماعی خود را کامل کنند.

کاهش و بهینه‌سازی هزینه‌ها

بسیاری از مدیران بدون سوال از مشاور تامین اجتماعی، کارمندان خود را بیمه می‌کنند. چنین عملی ممکن است موجب اعمال بیمه اضافی یا ناکافی شود. در نهایت هر دو اشتباه به هدر رفت منابع مالی شرکت منجر خواهد شد. مشاوره بیمه تامین اجتماعی به شما اجاره می‌دهد کارمندان خود را مطابق قوانین کار کشور بیمه کنید. همچنین مشاوره با وکیل بیمه تامین اجتماعی شما را از شکایات احتمالی در این حوزه آگاه کرده و راهکار پیشگیری از چنین مسائلی را برایتان شرح می‌دهد. هزینه مشاوره قانون کار تلفنی نسبت به مزایایی که برای کارمندان دارد بسیار ناچیز است. بروز مشکلات و حوادث در حین کار اگرچه همیشگی نیست، اما احتمال آن همواره وجود دارد؛ لذا کارمندان حق دارند از کارفرمای خود توقع پوشش بیمه متناسب با ریسک‌های موجود در حوزه فعالیت و قانون کار داشته باشند.

کاهش ریسک کسب و کار

هر کسب و کاری ریسک‌های مرتبط با خود را دارد. عدم توجه به چنین ریسک‌هایی می‌تواند منجر به مشکلات بزرگی در کسب و کار و حتی ورشکست شدن آن شود. مشاور قانون کار با تحلیل و بررسی کسب و کارتان از ریسک‌های آن مطلع می‌شود و راهکارهای مناسب را برایتان شرح می‌دهد. شما با دریافت هر پاسخ به سوال درمورد قانون کار، قادر به تشخیص مسیر کسب وکار در برابر ریسک‌های موجود خواهید بود. البته توجه به ریسک‌های کسب و کار تنها وظیفه کارفرما نیست. بدیهی است که پیامدهای هر اتفاقی در یک شرکت، ابتدا گریبان‌گیر کارمندان آن خواهد شد. لذا آگاهی از قوانین کار و بیمه تامین اجتماعی، می‌تواند آینده کارمندان را تضمین کند.

انواع مشاوره بیمه و قانون کار: خدمات مشاوره بیمه و قانون کار 

در بسیاری از مواقع می‌توان با یک مشاوره رایگان تامین اجتماعی، جلوی بروز بسیاری مشکلات قضایی میان کارفرمایان و کارگران را گرفت. هر یک از طرفین فعال در بنگاه‌های اقتصادی باید به حقوق و تکالیف خود کاملاً آشنا باشند. به این ترتیب هر دو طرف قادر خواهند بود تا نقش خود را در قبال دیگران در محیط کار به درستی ایفا کنند. بهترین گزینه برای دریافت مشاوره تامین اجتماعی و مشاوره قانون کار، بدون شک افرادی هستند که سال‌ها در مراجع قانونی مرتبط با بیمه و مسائل حقوق و دستمزد فعالیت کرده‌اند. این افراد به سبب دانش تخصصی و تجربه بالا، با تمام جوانب قانون آشنایی کامل دارند. البته تخصص هر یک از این افراد در موضوعات خاصی متمرکز است؛ لذا برای بهره‌گیری از مشاوره بیمه و قانون کار باید پس از تعیین حوزه تخصصی، به سراغ مشاوران خبره و کاربلد همان حوزه رفت.

به طور کلی خدمات مشاوره بیمه و قانون کار در موارد زیر خلاصه می‌شود:

  • مشاوره بیمه بیکاری تامین اجتماعی

  • مشاوره بیمه از کار افتادگی

  • مشاوره بیمه تامین اجتماعی

  • مشاوره دیه و حوادث محیط کار

  • مشاوره بیمه بازنشستگی

  • مشاوره شکایت از کارفرما

  • مشاوره قرارداد کار

  • مشاوره حقوقی دعوای میان کارگر و کارفرما

چه کسانی به مشاوره بیمه و قانون کار نیاز دارند؟ 

کارفرمایانی که قصد دریافت بیمه تامین اجتماعی را دارند و کارمندانی که می‌خواهند از خدمات این بیمه بهره‌مند شوند، همگی به مشاوره بیمه تامین اجتماعی نیاز دارند. مرکز مشاوره تامین اجتماعی کارمنتو، جمعی از برترین مشاوران کشور در این حوزه را گردهم آورده است. قانون کار یکی از مهم‌ترین قوانینی است کارمندان و کارفرمایان باید با آن آشنایی داشته باشند. مرکز مشاوره قانون کار کارمنتو جهت اطلاع عموم از این قانون، انواع خدمات مشاوره سازمان تامین اجتماعی را به صورت صفرتاصد ارائه می‌دهد. بهترین گزینه برای افرادی که قصد دارند با قانون کار آشنا شوند، مشاوره با وکیل بیمه تامین اجتماعی است.

هزینه مشاوره بیمه و قانون کار

هزینه مشاوره بیمه تامین اجتماعی و قانون کار به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به میزان تجربه، مهارت مشاور بیمه و قانون کار و مدت زمان مشاوره اشاره کرد. کارمنتو با مشاوران متخصص و با تجربه، می‌تواند شما را در امور بیمه و قانون کار راهنمایی کند. شما می‌توانید به صورت آنلاین و تلفنی بدون نیاز به‌صرف هزینه‌های اضافی در زمان کوتاهی با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید و از خدمات مشاوره قانون کار استفاده کنید.

شرح وظایف مشاور بیمه و قانون کار

مشاور بیمه و قانون کار، با توجه به دانش تخصصی و تجربه کاری که در زمینه مسائل کسب و کارها دارد، از تمام مفاد قانونی در زمینه بیمه، قانون کار، قرارداد کار و. . مطلع است. اولین و مهم‌ترین وظیفه مشاور بیمه و قانون کار شنیدن دقیق خواسته فرد مراجعه‌کننده است. در وهله بعد با شناخت و آگاهی کامل از موضوع مشاوره بیمه و قانون کار، باید اطلاعات و راه‌های رسیدگی به چالش را مطابق با قانون به فرد مراجعه‌کننده ارائه کند. پس از آن درصورتی که مراجعه‌کننده نیاز به راهنمایی بیشتر داشته باشد یا بخواهد پرونده توسط فرد مشاور رسیدگی شود، این امکان وجود دارد که ادامه کار رسیدگی به موضوع مورد مناقشه میان کارفرمایان و کارگران توسط مشاور پیگیری شود. تنظیم لوایح دفاعی و قانونی برای ارائه به مراجع ذیصلاح، نظارت و حسابرسی در زمینه ارائه لیست بیمه تامین اجتماعی توسط کارفرمایان، ارائه مشاوره قرارداد کار و تنظیم قرارداد در صورت نیاز و... به‌عنوان برخی از اقداماتی به شمار می‌رود که مشاور بیمه تامین اجتماعی و قانون کار انجام می‌دهند. 

مشاوره بیمه و قانون کار در تهران و شهرستان‌ها

یکی از خدمات جذاب کارمنتو ارائه مشاوره قانون کار تلفنی به متقاضیان سراسر کشور است؛ همچنین دریافت مشاوره آنلاین قانون کار بدون هیچ‌گونه محدودیت مکانی از طریق سایت مجموعه امکان پذیر است. کلانشهرهای مرکزی ایران نظیر تهران، کرج، اصفهان، قم و شیراز از اصلی‌ترین مراکز هستند و دریافت مشاوره تامین اجتماعی و قانون کار در آن‌ها بسیار دشوار و زمان‌بر است. همچنین شهرهای حومه‌ای و پرجمعیت ایران نظیر مشهد، اهواز، شهرکرد و گیلان نیز علی رغم فعالیت‌های کسب و کارهای بسیاری که در آن‌ها متمرکز شده، از دریافت خدمات مشاوره‌ای در سطح کلان محروم هستند. کارمتنو برای آسان کردن فرآیند دریافت مشاوره بیمه تامین اجتماعی بدون محدودیت مکانی، امکان مشاوره آنلاین بیمه تامین اجتماعی و مشاوره بیمه تامین اجتماعی تلفنی را فراهم کرده است.
 

راه‌های ارتباطی با مشاوران بیمه و قانون کار کارمنتو

همکاران ما در تیم کارمتنو در تلاش‌اند تا متقاضیان دریافت مشاوره با مشاور بیمه تامین اجتماعی در کوتاه‌ترین زمان و با روش‌های متنوع از خدمات مشاوره تامین اجتماعی و قانون کار استفاده کنند. در همین راستا، راه‌های ارتباطی زیر برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

مشاوره بیمه و قانون کار آنلاین

مشاوره بیمه تامین اجتماعی آنلاین و دریافت مشاوره وکیل قانون کار از طریق سایت و اپلیکیشن، آسان‌ترین راه ارتباطی است. این روش برای سوال از مشاور تامین اجتماعی و پرسش‌وپاسخ سریع و بدون دردسر بسیار مناسب است. مشاوره آنلاین تامین اجتماعی از طریق سایت و اپلیکیشن انجام می‌شود. افراد دارای بیمه تامین اجتماعی مشاوره دریافت می‌کنند تا بتوانند حقوق خود را مطالبه کنند. از سوی دیگر، مدیران کسب و کار برای پاسخ به سوالات بیمه تامین اجتماعی درمورد کارگران خود از مشاوره آنلاین قانون کار بهره‌مند می‌شوند.

مشاوره بیمه و قانون کار تلفنی

پاسخگویی به سوالات بیمه تامین اجتماعی که در ذهن کارمندان و کارفرمایان شگل می‌گیرد، از روش تلفنی بسیار مؤثر است. مشاور تامین اجتماعی قادر است در این روش با ظرافت بیشتری مطالب را بیان و برای کارمندان شفاف‌سازی کند. مشاوره وکیل بیمه تامین اجتماعی به صورت تلفنی، مدیران شرکت‌ها را از پوشش بیمه قانونی کارمندان آگاه می‌کند. مشاوره وکیل قانون کار در این روش بر بستر viop و به صورت تماس تلفنی اینترنتی انجام می‌شود.

مشاوره بیمه و قانون کار رایگان

مجموعه کارمتنو در راستای رضایت هرچه بیشتر مخاطبان خود، مشاوره رایگان بیمه و قانون کار ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با ورود به بخش مشاوره رایگان سایت و انتخاب حوزه «مشاوره رایگان قانون کار»، سؤالات خود را در این زمینه از کارشناسان مجموعه بپرسید. پاسخ به سؤالات در مورد قانون کار در کمتر از 2 روز کاری ارسال می‌شود. بدیهی است که مشاوره تامین اجتماعی در این روش کاملاً سؤال محور بوده و امکان مکالمه تلفنی متقاضیان با مشاور بیمه تامین اجتمامی مقدور نیست.

راهنمای دریافت مشاوره بیمه و قانون کار

ارتباط با مرکز مشاوره تامین اجتماعی کارمنتو کار دشواری نیست؛ تنها کافیست طبق مراحل زیر عمل کنید.

  1. به صفحه اصلی سایت به آدرس https: //karmento. ir مراجعه کنید.

  2. روی گزینه «دریافت مشاوره» کلیک نمایید.

  3. از منوی باز شده، حوزه «بیمه قانون کار» و زیرحوزه «بیمه تامین اجتماعی» را انتخاب کنید.

  4. لیستی از مشاوران مجموعه به همراه سابقه کار هر مشاور تلفنی تامین اجتماعی برای شما نمایش داده می‌شود. علاوه بر این، هزینه هر دقیقه مشاوره تلفنی بیمه تامین اجتماعی نیز نمایش داده می‌شود.

  5. برای ارتباط با هریک از مشاوران مرکز مشاوره بیمه تامین اجتماعی کارمنتو، کافیست روی دکمه «دریافت مشاوره» کلیک کنید.

  6. حال به صفحه مشاور وارد شده‌اید و می‌توانید تجربیات، ویدیو معرفی و نظرات کاربران در مورد او را مشاهده کنید. در صورت رضایتمندی از عملکرد مشاور روی دکمه «مشاوره تلفنی» کلیک کنید.

  7. در مرحله آخر کافیست زمان مشاوره خود را انتخاب و روی گزینه «تماس» کلیک کنید.

مشاوره تلفنی سازمان تامین اجتماعی کارمنتو، یکی از آسان‌ترین راهکارها برای دریافت مشاوره بی‌دردسر است. همان‌طور که مشاهده کردید، طی کردن مراحل دریافت مشاوره بیش از 5 دقیقه از شما زمان نخواهد گرفت.

مزایای رقابتی کارمنتو برای مشاوره بیمه و قانون کار

دریافت بیمه تامین اجتماعی مشاوره نیاز دارد، برای مشاوره نیز باید به دنبال مجموع‌های با سابقه و پیشرو در این حوزه باشید. مزایای رقابتی مجموعه کارمنتو نسبت به سایر رقبا عبارتند از:

  • مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته (آنلاین و تلفنی)

  • نمایش وضعیت مشاوران جهت انتخاب آسان‌تر

  • امکان چت آنلاین

  • دریافت مشاوره تلفنی بدون محدودیت مکانی

  • ارائه تمامی خدمات مشاوره در تمامی حوزه‌ها

  • تیم مشاوره تخصصی و مجرب

  • امکان دریافت مشاوره فوری در موقعیت‌های ضروری

  • دسترسی آسان از طریق اپلیکیشن موبایل و سایت

  • حفظ حریم خصوصی و اطلاعات مشتریان

  • امکان شارژ کیف پول آنلاین برای پرداخت بی‌دردسر

  • امکان مشاوره تلفنی تامین اجتماعی با هزینه منصفانه

اگر دریافت بیمه تامین اجتماعی مشاوره کارمنتو را نیاز دارد و اگر می‌خواهید هرچه سریع‌تر خود و یا کارمندانتان را بیمه کنید، همین حالا از مشاوره سازمان تامین اجتماعی کارمنتو استفاده کنید.

دریافت مشاوره بیمه تامین اجتماعی و قانون کار

سؤالات و چالش‌ها بسیاری در زمینه مسائل بیمه و قانون کار در جامعه کارگری و کارفرمایان کشور وجود دارد. گاهی اوقات این چالش‌ها تبدیل به گره‌های کوری برای افراد م‌یشوند که تا مدت‌ها آ‌ن‌ها را با خود درگیر می‌کنند. این گونه چالش‌ها در دنیای امروز با مشاوره بیمه و قانون کار توسط افراد خبره و کارشناس به‌راحتی قابل حل هستند. روش‌های مختلفی برای دریافت مشاوره بیمه تامین اجتماعی و قانون کار در کارمنتو برای شما تدارک دیده شده است. شما می‌توانید با مشورت با مشاوران حوزه بیمه و قانون کار کارمنتو تمام چالش‌های پیش روی خود را مرتفع کنید. فرقی نمی‌کند در کدام استان کشور ساکن هستید؛ کارمنتو خدمات خود را برای تمام مردم ایران در سراسر کشور به بهترین شکل ممکن ارائه می‌کند. همین حالا از خدمات مشاوره تلفنی و اینترنتی بیمه و قانون کار در کارمنتو برای رفع سوالات خود استفاده کنید.
 

سوالات متداول

ساعت کاری دریافت مشاوره بیمه و قانون کار در کارمنتو به چه صورت است؟
مشاوران بیمه و قانون کار در تمامی روزهای هفته، به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت زمانی و مکانی از هر جای ایران، در لحظه و به صورت فوری آماده ارائه مشاوره تخصصی هستند. در سایت کارمنتو با استفاده از جدیدترین تکنولوژی کشور، به منظور صرفه جویی در زمان کاربران، وضعیت مشاوران از نظر آنلاین یا آفلاین بودن در سایت قابل مشاهده است.
نحوه انتخاب مشاور بیمه و قانون کار در کارمنتو به چه صورت است؟
کارمنتو به عنوان یک پلتفرم جامع، ویژه مشاور و کارفرما با مشاوران برتر کشور همکاری دارد و خدمات مشاوره به صورت تلفنی و آنلاین ارائه می‌شود. تمامی مشاوران، برای سهولت در انتخاب شما رزومه‌های خود را قرار داده‌اند که به تصمیم گیری شما کمک شایانی می‌کند. لازم به ذکر است که اطلاعات شما در کارمنتو به صورت محرمانه باقی می‌ماند و تمامی مشاوره‌ها توسط تیم پشتیبانی کارمنتو نظارت می‌شوند.
فرآیند درخواست مشاوره بیمه و قانون کار در کارمنتو به چه صورت است؟
بعد از انتخاب مشاور مد نظر، مشاوره بیمه و قانون کار در کارمنتو به صورت تلفنی و آنلاین در بستر VOIP بوده و در لحظه و آنلاین، زیر یک دقیقه ارتباط به صورت فوری با مشاوران برقرار خواهد شد. کافیست روی دکمه دریافت مشاوره کلیک نمایید تا تماس برقرار شود. در صورتی که نیاز به راهنمایی داشتید می‌توانید از پشتیبانی تلفنی و چت آنلاین کارمنتو کمک بگیرید.
استفاده از مشاوره بیمه و قانون کار چه فایده‌ای دارد؟
استفاده از مشاوره بیمه و قانون کار، مانع بروز بسیاری مشکلات قضایی میان کارفرما و کارگر می‌شود. هر یک از طرفین فعال در بنگاه‌های اقتصادی باید به حقوق و تکالیف خود آگاه باشند تا نقش خود را در قبال دیگران در محیط کار به درستی ایفا کنند.
هزینه مشاوره بیمه و قانون کار در کارمنتو چقدر است؟
هزینه مشاوره بیمه و قانون کار در کارمنتو با معقول‌ترین قیمت بازار و براساس عوامل مختلفی از جمله تجربه و دانش مشاور تعیین می‌شود. همچنین شما می‌توانید از شارژ اولیه رایگان در کارمنتو برای برقراری تماس با مشاوران و قابلیت کیف پول استفاده کنید.

مطالب مرتبط با حوزه بیمه و قانون کار