karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
برنامه نویسی برنامه نویسی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
دانش بنیان دانش بنیان
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

خدمات مشاوره

مالی و مالیاتی

مالی و مالیاتی

تمامی زیر حوزه های مالی و مالیاتی

بیمه و قانون کار

بیمه و قانون کار

تمامی زیر حوزه های بیمه و قانون کار

کارآفرینی

کارآفرینی

تمامی زیر حوزه های کارآفرینی

منابع انسانی

منابع انسانی

تمامی زیر حوزه های منابع انسانی

امور ثبتی

امور ثبتی

برنامه نویسی

برنامه نویسی

تمامی زیر حوزه های برنامه نویسی

تجارت و بازرگانی

تجارت و بازرگانی

تمامی زیر حوزه های تجارت و بازرگانی

دانش بنیان

دانش بنیان

تمامی زیر حوزه های دانش بنیان

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

حقوقی کسب و کار

مشاوره حقوقی کسب و کار

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید و یا مدیریت یک تجارت عمده و بزرگ را بر عهده دارید، برای انجام امور حقوقی قطعا به یک مشاور حقوقی کسب و کار، نیاز خواهید داشت. مشاوره حقوقی کسب و کار آنلاین و تلفنی، به شما کمک می‌کند تا بدون نگرانی از مسائل حقوقی، قراردادهای کاری خود را تنظیم کنید و مالیت‌های خود را پرداخت نمایید.

فیلترها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مرتب سازی براساس
پیش فرض بیشترین مشاوره بالاترین امتیاز
وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی
2200+ مشاوره
karmento
4.6
وکیل و مشاور حقوقی
200+ مشاوره
karmento
4.4
وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی
150+ مشاوره
karmento
4.7
مشاور حوزه کسب و کار و برندینگ
54+ مشاوره
karmento
3.9
مشاور حقوقی ،وکیل دادگستری
41+ مشاوره
karmento
4.3
مشاور و کارشناس حقوقی
300+ مشاوره
karmento
4.8
مشاور حقوقی و ثبتی
150+ مشاوره
karmento
4.7
وکیل پایه یک دادگستری
100+ مشاوره
karmento
4.5
وکیل مدنی - کارشناس و مشاور حقوقی
64+ مشاوره
karmento
3.6

خدمات کارمنتو

مشاوره حقوقی کسب و کار، شاید عنوانی نا آشنا باشد، اما وکیل حقوقی کسب و کار مدافع شکایت چطور؟ مشاوره حقوقی کسب و کار نقش پیشگیری را برای رخداد هر گونه مشکلات حقوقی، برای تجارت و کسب و کارمان، ایفا می‌کند. آگاهی از مسائل حقوقی و قوانین تجارت، به ما کمک می‌کند تا بدون درگیری با چالش‌های قانونی، بتوانیم در محیطی امن، کسب و کارمان را رونق دهیم. یک مشاور حقوقی کسب و کار کاربلد و باتجربه، می‌تواند کسب و کار و تجارت شما را در جهت اهدافی که در نظر دارید، با تکیه بر قانون، پیش ببرد.

مشاوره حقوقی کسب و کار چیست؟

اگر کسب و کاری دارید و یا تجارت می‌کنید، ممکن است بارها برای شما، پیش آمده باشد که به دلایل مختلف، به دادگاه، احضار شده باشید. ممکن است، در جریانات حقوقی مختلف قراردادی که بسته‌اید، به دام افتاده باشید و در نهایت، میلیون‌ها تومان، برای حل مشکل و پیداکردن راه حلی مناسب، هزینه کرده باشید. حتی ممکن است، به دلیل عدم آشنایی با ثبت اظهارنامه کسب و کار خود، مجبور به پرداخت مالیات‌های گزاف، شده باشید. باید بدانید که هیچ شخص "همه فن حریفی" وجود ندارد؛ حتی اگر سابقه چندین ساله، در بازار کار هم داشته باشید، به دلیل تغییر مداوم قوانین تجارت، برای انجام امور حقوقی کسب و کار خود، به یک مشاور، نیاز پیدا خواهید کرد. مشاوره حقوقی کسب و کار به شما کمک می‌کند که به راحتی بتوانید، امور مربوط به کارمندان خود را انجام دهید و کسب و کارتان را به صورت قانونی و بدون وجود هیچ مشکلی، رونق دهید.

چرا کسب و کار‌ها نیاز به مشاوره حقوقی کسب و کار دارند؟

شما برای تک تک قدم‌های تجارت خود، نیاز به اطلاعات حقوقی پیرامون موضوع کارتان، دارید. مشاوره حقوقی با وکیل کسب و کار بهترین راهکار برای عبور از مشکلات است.

برخی از مزایای مشاوره حقوقی با وکیل کسب و کار عبارتند از:

  • آشنایی با مراحل تشکیل کسب و کار

  • پیشگیری از ایجاد مشکلات حقوقی در طول فعالیت شرکت

  • آگاهی از قوانین املاک تجاری جهت خرید و یا اجاره فضای کسب و کار

  • تنظیم قرارداد استخدام و بیمه بر اساس قانون کار

  • تنظیم قرارداد با توجه به اصول و جزئیات قراردادنویسی

  • تعیین وضعیت مالیاتی و دریافت حداکثر معافی مجاز با تنظیم یک اظهارنامه درست و اصولی

  • راهنمایی صاحبان کسب و کار در امور بازرگانی (واردات و صادرات)

انواع مشاوره حقوقی کسب و کار

در این بخش برخی از مهم‌ترین زیرحوزه‌های مشاوره حقوقی کسب و کار را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ثبت شرکت و یا تشکیل کسب و کار

اولین و مهم‌ترین قدمی که برای آغاز تجارت خود، برمی‌دارید و صددرصد به مشاوره حقوقی کسب و کار، نیاز پیدا خواهید کرد، همین مرحله است. مشاور حقوقی کسب و کار، به شما کمک می‌کند تا با توجه به جزئیات فعالیت‌تان و اهدافی که پیش رو دارید، چه نوعی از انواع مختلف شرکت را برای ثبت کسب و کار خود، برگزینید. همچنین، مشاوره حقوقی کسب و کار، می‌تواند تمامی اطلاعات لازم برای نحوه ثبت شرکت را از صفر تا صد، در اختیار شما، قرار دهد.

خرید و یا اجاره فضای فیزیکی

اگر کسب و کار شما، اینترنتی نباشد، بنابراین، باید یک دفتر، کارخانه، شرکت، تولیدی و یا هر چیزی که مناسب کار شما است را تهیه نمایید. مشاوره حقوقی کسب و کار، به شما کمک می‌کند تا ملکی را انتخاب نمایید که در نهایت، اجاره آن، برای شما، سود داشته باشد، نه ضرر. همچنین در حین قرارداد اجاره چنین املاکی، باید موارد حقوقی خاصی، مطرح شود تا در آینده، با صاحب ملک، به مشکل، برنخورید.

استخدام کارمندان

مهم‌ترین قسمتی که می‌تواند شما را در دردسری بزرگ بیاندازد، فرم استخدامی کارکنان است. شاید از نظر شما، ذکر چند جمله و کلمه و یا عدم بیان آن‌ها، از اهمیت بالایی برخوردار نباشد؛ اما، اگر در آینده، با کارمند خود، با مشکلی رو به رو شدید، ممکن است در تله‌های حقوقی بسیاری، فرو روید. رخداد چنین مشکلاتی، نه تنها زمان بسیاری را از شما می‌گیرد، بلکه ممکن است متحمل هزینه‌های نجومی، برای جبران خسارت نیز بشوید. مشاور حقوقی کسب و کار، یکی از مهم‌ترین افرادی است که با تسلط کامل به مسائل حقوقی استخدامی، بیمه‌ای و... می‌تواند در تنظیم قرار داد، شما را راهنمایی کند.

تنظیم قراردادها

قطعا، هیچ تاجر و صاحب کسب و کاری، مایل نیست که در یک قرارداد کاری، با یک شکست عظیم، ضررهای کلان و یا در بدترین حالت ممکن، ورشکستگی، مواجه شود. ذکر صحیح اینکه، انجام کدام یک از موارد حقوقی و کاری، برعهده شماست، مسئله بسیار مهمی است. پرونده‌های متعددی در دادگاه‌ها، وجود دارند که به دلیل عدم آگاهی مناسب در تنظیم قرارداد، ماه‌ها و سال‌ها، جاری هستند و دو طرف، متحمل ضررهای بسیاری در تجارت خود، شده‌اند. مشاور حقوقی کسب و کار، با توجه به اینکه، چه هدفی از عقد قرارداد دارید و کدام یک از فعالیت‌های مشترک، بر عهده شماست، شما را راهنمایی می‌کند تا قرارداد مناسبی را تنظیم کنید.

تهیه فرم‌های تجاری و اداری

فرم‌های تجاری و اداری، سربرگ‌ها و دیگر فرم‌های لازم برای انجام امور اداری، دیگر مواردی هستند که رعایت مسائل حقوقی و قید بندهای قانونی در آن‌، بسیار حائز اهمیت است. یکی از کارهای مشاور حقوقی کسب و کار، این است که برای تهیه این فرم‌ها، اطلاعات لازم را به شما، ارائه دهد

پرداخت مالیات

پرکردن اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات، اگر اصولی نباشد، یکی از مواردی است که ممکن است شما را متحمل ضررها و آسیب‌های جبران‌ناپذیر کند. مشاوره حقوقی کسب و کار، به شما کمک می‌کند تا بتوانید به درستی، صورت‌حساب‌های تجارت خود را در اظهارنامه، عنوان کنید تا مسائل حقوقی مالیاتی، به درستی، اجرا شود.

امور بازرگانی

برای پرداخت عوارض گمرکی، نحوه ترخیص کالا و تمام اطلاعات این چنینی که برای تجارت بین‌المللی، نیاز خواهید داشت، قطعا، باید با اطلاعات حقوقی، آشنا باشید. مشاوره حقوقی کسب و کار، به شما کمک می‌کند تا بدون اینکه، وقت خود را صرف انجام مراحل اداری غیر ضروری کنید، به راحتی بتوانید محصول خود را در بازارهای بین‌المللی، عرضه کنید.

تعرفه‌های دریافت مشاوره حقوقی کسب و کار

تعرفه‌های مشاوره حقوقی کسب و کار، طیف بسیار متنوعی دارد. مشاوره حقوقی کسب و کار آنلاین و تلفنی به مدت زمان مشاوره، تجربه مشاور و عواملی از این دسته بستگی دارد و قیمت نهایی به ازای مشاوره بر این اساس تعیین می‌شود.

ویژگی‌های مشاور حقوقی کسب و کار

کدام مشاور حقوقی را برای کسب و کار خود انتخاب کنیم؟ اینکه مشاوری را انتخاب کنیم که نه برای خرسندی ما، بلکه برای سود کسب و کارمان، راهنماییمان کند، مهم‌ترین ویژگی یک مشاور است. مشاور حقوقی کسب و کار، باید به قوانین حقوقی روز، آشنایی کامل، داشته باشد. وی باید فن بیان قدرتمندی داشته باشد، تا بتواند هم راه و روش حقوقی را به خوبی توضیح دهد، هم برای عقد قرارداد، اهداف را صراحتا عنوان کند.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاور حقوقی کسب وکار، به شرح زیر است:

  • با قوانین استخدامی، به خوبی آشنا باشد و قراردادها را مطابق با قانون، تنظیم کند.

  • توانایی مذاکره برای قراردادهای تجاری شرکت را داشته باشد.

  • بتواند سیاست‌ها و اهداف شرکت را طبق قوانین و اصول حقوقی، تنظیم نماید.

  • توانایی حل مشکلات قانونی شرکت را داشته باشد.

  • مشاور حقوقی کسب و کار باید بتواند تمام امور قانونی و اداری شرکت را انجام دهد یا راهنمایی‌های لازم را برای انجام امور، به شما، ارائه بدهد.

  • بتواند پرونده شما را تحلیل کند و مسائل پیش آمده را مطرح کند.

  • در حوزه امور مالی، اطلاعات و دانش کافی داشته باشد.

  • بتواند بدون حضور شما در جلسات کاری، اهداف و سیاست‌های کسب و کارتان را مطرح کند.

  • صادق و امانت‌دار باشد و اطلاعات حقوقی کسب و کارتان را با شخص دیگری، در میان، نگذارد.

مشاوره حقوقی کسب و کار در تهران و شهرستان‌ها

حجم سنگین پرونده‌های حقوقی کسب و کار در کلانشهرهایی نظیر تهران، مشهد، قم و اصفهان، یافتن یک مشاور حقوقی کسب و کار خبره را به کار دشواری بدل کرده است. حتی اگر با صرف زمان زیاد موفق به یافتن چنین مشاوری شوید، احتمالا هفته‌ها و شاید ماه‌ها باید منتظر باشید تا تایم وی برای مشاوره به شما خالی شود. یافتن مشاور حقوقی کسب و کار در شهرهای دور از پایتخت نظیر تبریز، کرمانشاه و اهواز کار بسیار دشوارتری است. کارمنتو برای اولین بار، امکان دریافت مشاوره حقوقی کسب و کار آنلاین و تلفنی را به صورت عادلانه در سراسر کشور فراهم کرد. امروزه تیم کارمنتو گسترش چشم‌گیری داشته و مشاوران بسیاری در آن فعالیت می‌کنند، به طوری که متقاضیان مشاوره می‌توانند 24 ساعت شبانه روز  بدون هیچ معطلی با مشاوران حقوقی در تماس باشند.

راه های ارتباط با مشاوران حقوقی کسب و کار کارمنتو

برای ارتباط با مشاوران حقوقی کسب و کار، یکی از راه‌های زیر را انتخاب نمایید:

مشاوره حقوقی کسب و کار آنلاین

تکنولوژی تمام مشاغل را تحت تاثیر قرار داده است. مشاوره نیز از این قاعده استثنا نبوده و امروزه روش‌های نوین مشاوره نظیر مشاوره حقوقی کسب و کار آنلاین از پرطرفدارترین روش‌ها در میان متقاضیان است. شما می‌توانید با ثبت درخواست مشاوره حقوقی کسب و کار در کارمنتو از طریق سایت و اپلیکیشن در کوتاه‌ترین زمان ممکن با مشاور حقوقی کسب و کار آنلاین ارتباط برقرار کنید.

مشاوره حقوقی کسب و کار تلفنی

مشاوره حقوقی کسب و کار تلفنی یکی از محبوب‌ترین روش‌های مشاوره است. در این روش مشاور می‌تواند به صورت کلامی مفاهیم را برای متقاضی شرح دهد و متقاضی نیز بهتر توجیح می‌شود. همراهان سایت و اپلیکیشن کارمنتو می‌توانند مشاوره حقوقی کسب و کار تلفنی را در کمتر از 5 دقیقه بر بستر voip دریافت کنند. هزینه مشاوره حقوقی کسب و کار در روش تلفنی به صورت دقیقه‌ای محاسبه می‌شود و نرخ آن نیز برای مشاوران مختلف با توجه به تجربه و تحصیلات هر مشاور، متفاوت است.

مشاوره حقوقی کسب و کار رایگان

یکی از جذاب‌ترین خدمات مجموعه کارمنتو، ارائه مشاوره حقوقی کسب و کار رایگان است. این نوع مشاوره سوال محور است و افرادی که قصد پرسیدن یک یا چندسوال محدود را دارند می‌توانند از این مشاوره بهره‌مند شوند. پاسخ به مسائل حقوقی کسب و کار در مشاوره رایگان کمی زمان بر است و ممکن است گاهی تا 48 ساعت هم به طول بیانجامد؛  لذا این خدمات تنها به افرادی پیشنهاد می‌شود که عجله‌ای برای دریافت پاسخ ندارند.

راهنمای دریافت مشاوره حقوقی کسب و کار

چنانچه قصد دارید از مجموعه کارمنتو مشاوره حقوقی کسب و کار دریافت کنید، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. وارد سایت یا اپلیکیشن کارمنتو شده و وارد بخش دریافت مشاوره شوید.

  2. در منوی خدمات، حوزه و زیرحوزه مدنظر خود برای مشاوره را انتخاب کنید.

  3. از لیست مشاورانی که برایتان نمایش داده می‌شود یکی را انتخاب کرده و روی گزینه «دریافت مشاوره» کلیک کنید.

  4. در صفحه مشاور روی گزینه «تماس تلفنی» کلیک نمایید.

  5. زمان مشاوره را مشخص کرده و هزینه آن را پرداخت کنید، سپس روی گزینه «تماس» کلیک فرمایید.

به همین راحتی و در کمتر از 5 دقیقه می‌توانید با مشاوران کارمنتو ارتباط برقرار کنید، البته پیش از درخواست مشاوره دقت کنید که ارتباط با مشاور حقوقی کسب و کار را انتخاب کرده باشید. نمایش وضعیت آنلاین بودن مشاور از طریق دایره‌ای که کنار عکس وی قرار دارد مشخص می‌شود؛ دایره سبز به معنای آنلاین بودن مشاور است.

مزایای رقابتی کارمنتو برای مشاوره حقوقی کسب و کار

تیم کارمنتو همواره در تلاش است شرایطی را برای همراهان خود ایجاد کند که دریافت مشاوره از هر زمان دیگری آسان‌تر و ارزان‌تر باشد. از همین رو ویژگی‌های بسیاری را برای متقاضیان مشاوره در نظر گرفته که عبارتند از:

  • امکان مشاوره بدون محدودیت زمانی و به صورت شبانه روزی

  • ایجاد دسترسی راحت از طریق اپلیکیشن و وب اپلیکیشن

  • تعیین قیمت ارزان و منصفانه با توجه به مهارت‌های مشاور

  • تعیین وضعیت آنلاین بودن مشاوران

  • نمایش شفاف رزومه مشاور به همراه ویدیو معرفی و کارنامه

  • پشتیبانی چت آنلاین به صورت 24 ساعته

  • ارائه خدمات مشاوره در 11 حوزه اصلی و 33 زیرحوزه تخصصی

  • در اختیار داشتن تیم بزرگی از مشاوران با بیش از 300 عضو فعال

  • ایجاد کیف پول مجازی برای همراهان همیشگی مجموعه

  • ارائه خدمات مشاوره حقوقی آنلاین کسب و کار در سراسر ایران

  • تضمین عملکرد مشاور و عودت وجه در صورت نارضایتی متقاضی

  • ارائه خدمات مشاوره فوری

  • محرمانه بودن اطلاعات مشتریان نزد مجموعه

مشاوره حقوقی کسب و کار با کارمنتو

کارمنتو مرکز مشاوره حقوقی کسب و کار است. شما با کمک بیش از 350 نفر از زبده‌ترین مشاوران حقوقی و باتجربه کشور در کارمنتو، می‌توانید، کسب و کاری هدفمند، قانون‌مند و با فضایی امن، برای خود فراهم کنید. با مشاوره تلفنی حقوقی کسب و کار کارمنتو، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و صرف هزینه‌های معقول و مقرون به‌صرفه، اطلاعاتی کاملی را در خصوص تجارت خود، کسب نمایید.

مطالب مرتبط با حوزه امور حقوقی