نحوه محاسبه کارکرد و موظفی
در شرکتی مشغول به کار هستم که ۵شنبهها تعطیل میباشد و ساعت کاری آن در شنبه تا ۴شنبه پخش شده. ۵ روز کاری ۹ ساعته، در مجموع ۴۵ ساعت هفتگی.
حال، در صورت تعطیلی ۵شنبهها، تکلیف کارکردی که در هفته پخش شده چه میشود؟! عملا با تعطیلی روزهای پنج شنبه، کارکرد کارکنان از موظفی بیشتر میشود!
تکلیف این اضافه کارکرد چیست؟