قانون کار
بنده در شرکتی مشغول به کار هستم و قرارداد ماهانه میبندم باهامون
میخام بیام بیرون ازونجا آیا درسته که اگر یک روز از ماه بعد را برم قرار داد به صورت خودکار تمدید میشه و میتونن ازم شکایت کنن؟
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی
دانش بنیان
بیمه و قانون کار
امور حقوقی
بازاریابی و فروش
منابع انسانی
تجارت و بازرگانی
در حوزه بیمه و قانون کار میتوانید مشاوره تخصصی بگیرید