karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
دانش بنیان دانش بنیان
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
سرمایه گذاری سرمایه گذاری
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
برنامه نویسی برنامه نویسی
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات پشتیبانی

خدمات مشاوره

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات پشتیبانی

مشاوره رایگان

بازنشستگی

سلام..بابای من ۴۹ سالشه و کارگرکوره های اجرچزیه و۱۷سال و ۸ماه سابقه بیمه داره..الان دیگه نمیتونه کارکنه ارتروز مفاصل فشارخون ناراحتی قلبی ریه داغون ..ازهمکاراتون توبیمه گفتن اگه ۲۰سال سابقه داشته باشه اسمش وارد سایت میشه وسختی کار بهش میخوره..1چندسال سختی میدن؟2چطور میتونیم بازنشستش کنیم بااین سابقه.؟میشه بخریم؟3وحقوقی ک بااین بازنشستگی میدن چقده؟4اگه دوسال بیمه بیکاریشو بگیره دوسال ب سابقش اضافه میشه؟روحقوق تاثیر داره؟
3 سال قبل 6 پاسخ

پاسخ مشاوران

6 پاسخ ثبت شده
با سلام ج۱ با ۲۰ سال سابقه بیمه سخت و زیان آور می توانند با حقوق کامل بدون شرط سنی بازنشسته شود.ج۲ خرید سابقه امکان ندارد .ج۳ با ۲۰ سال سخت و زیان آور حقوق کامل تعلق می گیره .ج۴ با این سابقه ۳۶ ماه بیمه بیکاری بهش تعلق می گیره و به سابقش اضافه میشه اگر حقوق پایه قانون کار باشد تاثیری ندارد ولی بالاتر از قانون کار باشد بله تاثیر منفی دارد درضمن سنشان برای بازنشستگی غیر ازمورد سخت و زیان آور کم است
پیشنهاد می گردد به کار تا ۲۰ سال کامل ادامه بدهند تا مشمول بازنشتگی سخت و زیآن آور شوند
مشاهده پروفایل مشاور

مشاورین مرتبط

در حوزه بیمه و قانون کار می‌توانید مشاوره تخصصی بگیرید

مشاوره قانون کاروبیمه وروابط کار
300+ مشاوره
امتیاز 4.2
مشاور وکارشناس رسمي قانون كار ، بيمه بيكاري و قوانين تامین اجتماعی
14650+ مشاوره
امتیاز 4.8
وکیل پایه یک دادگستری
9+ مشاوره
امتیاز 3.0