بیمه دختران و زنان خانه دار
من و مادرم ورثه بگیر تامین اجتماعی هستیم و از حقوق مرحوم پدرم استفاده میکنیم.
خودم در منزل کار خیاطی بصورت محدود انجام میدم
آیا ارزش داره تا خودم رو بیمه دختران و زنان خانه دار کنم و حق بیمه پرداخت کنم؟ سن 40 سال
بعد از گذراندن دوره پرداخت حق بیمه و بازنشسته شدن آیا حقوق پدرم رو قطع میکنن؟
با تشکر