سید حمید گلستانه

سید حمید گلستانه
تهران
11+ مشاوره
"مشاور و کوچ توسعه و عارضه یابی کسب و کار و مدیریت بازاریابی"
تحصیل در مقطع دکتری تخصصی مدیریت بازاریابی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد MBA با گرایش استراتژی. مدیریت و مشاوره با 30 سال سابقه، در بیش از صدها شرکت در حوزه مدیریت بازاریابی، مدیریت استراتژیک، توسعه کسب و کار، تصمیم سازی استراتژیک و...
تحصیل در مقطع دکتری تخصصی مدیریت بازاریابی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد MBA با گرایش استراتژی. مدیریت و مشاوره با 30 سال سابقه، در بیش از صدها شرکت در حوزه مدیریت بازاریابی، مدیریت استراتژیک، توسعه کسب و کار، تصمیم سازی استراتژیک و...

11+ مشاوره
سید حمید گلستانه
"مشاور و کوچ توسعه و عارضه یابی کسب و کار و مدیریت بازاریابی"
نحوه دریافت مشاوره
تضمین بازگشت %100 وجه در صورت نارضایتی از مشاور، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده می شود
100% حفظ حریم شخصی
رضایت تضمین شده
مشاوران تایید شده
زمان های پاسخگویی
شنبه
10:00
تا
20:00
یک شنبه
10:00
تا
20:00
دوشنبه
10:00
تا
20:00
سه شنبه
10:00
تا
20:00
چهار شنبه
10:00
تا
20:00
پنج شنبه
10:00
تا
20:00
جمعه
11:00
تا
20:00
ویدیو ندارد
سوالات و پاسخهای مشاور
توسط کاربر ناشناس
|
دسته: کارآفرینی
سلام. دانستن تخصص شما برای ارائه راهنمائی لازم است. مراکز دولتی و غیر دولتی مرتبطی مثل مراکز رشد و پارک های علم و فناوری کمک خوبی در زمینه آشنائی شما با محیط های کسب و کار تکنولوژیک هستند ولی مشاوره تخصصی کسب و کار ضروری است. موفق باشید.
توسط کاربر ناشناس
|
دسته: کارآفرینی
سلام. اول باید چهارجوب کسب و کار خود شامل اهداف، استراتژی ها، مدل کسب و کار و ... را مشخص کنید و سپس با طی مراحل مدیریت بازاریابی، بازار هدف مناسب مشخص شود و اقدامات لازم برای حضور موفق در آن طراحی و اجرا گردد. لازم است با مشاور کارآزموده ای مشورت نمایید. موفق باشید.
توسط کاربر ناشناس
|
دسته: کارآفرینی
سلام. چنانچه مدل کسب و کار به درستی طراحی شود و اهداف و استراتژی ها نیز متناسب باشند، کسب و کار مرتبط با مواد غذایی به عنوان نیاز با اولویت بالای جامعه، پتانسیل موفقیت بالایی دارد. لطفا با مشاوری که با استراتژی و برنامه ریزی کسب و کار آشنائی کافی دارد، مشورت و همکاری کنید تا به صورتی اصولی و با امکان فعالیت بلند مدت و موفق، فعالیت خود را شروع نمائید. موفق باشید.
توسط کاربر ناشناس
|
دسته: کارآفرینی
سلام. با تدوین و اجرای یک برنامه و مدل کسب و کار متناسب و همچنین یک برنامه بازاریابی با استراتژی های کارآمد، می توانید برند خود را در دراز مدت معرفی و تقویت کنید. به کمک مشاور متبحر، اینکار اصولی و با سرعتی مناسب قابل انجام است. موفق باشید.
توسط پریسا شکاری
|
دسته: کارآفرینی
سلام. لطفا به چند مطلب توجه کنید. اول اینکه سعی کنید فقط یکی از زمینه هایی را که به آنها تسلط دارید به عنوان کسب و کار آتی انتخاب کنید و سعی کنید با برنامه ریزی و حوصله آنرا به ثمر بنشانید. دوم، مشتریان بالقوه محصول خود را شناسائی کنید و الگوهای انتخاب و تصمیم گیری خرید آنها را یافته و تحلیل کنید و ضمن درک خواسته اصلی ایشان، ارزش مورد انتظار آنان را در قالب محصول خود ارائه نمائید تا پس از جذب مشتریان، آنها را حفظ و حتی تبدیا به مشتری وفادار کنید. با بررسی کانال های مختلف، انواعی را که مورد استفاده مشتریان و در محدوده سواد، حوصله و سلیقه آنهاست را انتخاب کنید. مطمئن با شید با برنامه و تحقیق مناسب، بازخوردهای بازار، راه را هر روز برای شما روشن تر می کند. موفق باشید.
توسط سید عباس مصطفوی
|
دسته: کارآفرینی
با سلام. پیشنهاد می کنم در ابتدا با برآورد منطقی از توان تولید و عرضه خود، بازارهای بالقوه را بررسی کنید و بازار هدف کوچکی را که قدرت کافی در تامین کالای مورد پسند و با ارزش برای مشتریان آنرا دارید، انتخاب کنید و با ارتباط، عرضه، فروش و دریافت بازخورد از بازار مورد نظر، کم کم توزیع کالا را بین عمده فروشان و خرده فروشان همان بازار و متعاقب آن به بازارهای دیگر که اهداف بعدی شما هستند، گسترش دهید. از امکانات شبکه ها و گروههای مجازی نیز می توانید برای معرفی محصول و برند خود در بین توزیع کنندگان این کالا در بازارهای هدف بهره ببرید. موفق باشید.
توسط Somaye Saedi
|
دسته: کارآفرینی
سلام. شرایط جدید اجتماعی و محیط کسب و کار که پس از پاندمی کرونا بوجود آمده، ضمن ایجاد مشکلات، فرصت هایی را نیز پدید آورده است. شما می توانید با بررسی بازار محصولاتی که توان تولید آنها را با کیفیت و قیمت مناسب دارید، از کانال های بازاریابی و فروش مجازی استفاده کنید. چنانچه علاقه مند به کار تیمی در این زمینه هستید، با اینجانب تماس بگیرید تا شما را به سیستمی که به همین منظور تعریف شده، آشنا کنم. موفق باشید.
توسط سپيده وجيهي
|
دسته: کارآفرینی
سلام. توجه به تجربیات و مهارتها و دانش کسب و کار شما ضروری است. حتما با مشاوری با تجربه مشورت کنید چرا که هزینه مشاوره در مقابل ضررها و خطاهای احتمالی و یا سود ممکن، قابل قبول و ارزشمند است. امکان طراحی و تاسیس کسب و کار در حوزه های مختلف تولیدی و خدماتی وجود دارد و شاید با شراکت در یک کسب و کار فعال نیز بتوانید ضمن کسب سود، به افزایش مهارت و تجربه نیز موفق شوید و پس از چندی شخصا به ایجاد کسب و کاری جدید بپردازید. موفق باشید.
توسط مهدی شیخی
|
دسته: کارآفرینی
سلام. توصیه می کنم قبل از فروش زمین، در مورد راه های استفاده از این سرمایه خوب مطالعه کنید و مطمئن شوید که درآمدی که در نگاه اول امکان پذیر است واقعی است. در مورد مثال خودتان باید بدانید هزینه ها و نکات منفی کامیون داری و نکات مثبت و عوایدی واقعی (پس از کسر هزینه هایی مثل تعمیر و نگهداری و ...) چیست. از طرفی کاهش ارزش سرمایه به دلایلی مثل استهلاک و ... هم در مقایسه با سرمایه گذاری های دیگر نیز باید در نظر گرقته شود. موفق باشید.
توسط مصطفی کاظمی
|
دسته: کارآفرینی
سلام و درود بر شما. در چنین مواقعی به عنوان راه اول می توان هزینه های غیر مالی مثل آنچه شما یا شریکتان در مسیر راه اندازی کسب و کار انجام داده اید را به هزینه ریالی تبدیل کرد و با جمع با سرمایه گذاری هر شریک، در میزان سهام هر یک لحاظ نمود. و به عنوان راه دوم بعد از محاسبه ارزش مالی فعالیت های اولیه، میزان طلب ریالی فردی که بیشتر ارزش آوری نموده را نقدا به وی پرداخت کرده و سهام را 50 - 50 در نظر گرفت. در هر دو حال زمانی که به فعال سازی کسب و کار وارد می شوید، مسایل مالی واضح و به سرانجام رسیده است و در طی فعالیت نیز هر یک از شرکا سهم معلومی از سود و زیان را دارا هستند. پیشنهاد می کنم با فردی مطلع در این زمینه مشورت کنید و هر دو طرف تابع نظر کارشناسی وی در مرحله راه اندازی کسب و کار باشند. ضمنا ضروری است که هر یک به میزان فعالیتی که در مرحله اجرایی کسب و کار دارید، حقوق یا بخشی از سود را به عنوان دستمزد دریافت کنید تا در محاسبات پایان سال، حسابرسی با شفافیت و بدور از سوء تفاهم انجام گیرد. موفق باشید.
توسط کاربر ناشناس
|
دسته: کارآفرینی
سلام و درود بر شما. موفقیت شما در گرو این است که بجای تمرکز روی محصول، بر مشتری، نیاز او و ارزشی که از خرید این نوع محصولات توقع دارد کسب کند، دقت و تمرکز نمائید. امروزه حتی خرید مناسب هم تضمینی برای موفقیت یک کسب و کار ایجاد نمی کند. اول از همه بازارهای مختلف این محصولات را پیدا و بررسی کنید و بعد بخشی از بازار را که توانائی ورود قدرتمند به آنرا دارید انتخاب کنید و در وهله اول مشابه همان محصولاتی را که میخواهید وارد کنید از داخل تهیه و بفروشید. چنانچه در تسخیر بازار موفق شدید و به عنوان یک فروشنده که نیاز مشتریان را بخوبی و با عرضه محصولات مناسب پوشش می دهد، شناخته شدید، اقدام به واردات کالا کنید. ضمنا در بخش هایی از بازار لوازم جانبی موبایل مثل کاور و ... می توانید از ابتکارات تولید کنندگان کوچک (و حتی خانگی) این حوزه، بجای واردات کالای خارجی بهره ببرید. در هر حال تلاش نمائید دامنه کوچکتری از محصولات را خرید و فروش کنید تا قدرت تامین بالایی داشته و در مقابله با نوسانات بازار مقاو تر ظاهر شوید. موفق باشید.
توسط مصطفی کفاشان
|
دسته: کارآفرینی
سلام آقای کفاشیان. شرکت هایی که مواد اولیه در اختیار می گذارند و محصول تولیدی را می خرند در واقع اینکار را برای این انجام می دهند که روی تولید سرمایه گذاری نکنند. در حقیقت آنها فروشنده محصول هستند. تولید برای چنین شرکت هایی سود محدود دارد. اگر خودتان قادر به بازاریابی و فروش محصول باشید، با قدری تلاش می توانید سود بیشتر و کسب و کار ادامه دارتری داشته باشید.داشتن توان فروش محصول و ریسک هایی مثل دریافت وجه فروش و تسویه حساب با خریداران و نوسانات بازار و ... مهم و قابل تامل هستند. موفق باشید.
توسط کاربر ناشناس
|
دسته: کارآفرینی
سلام. توصیه به انتخاب یک مهارت یا شغل، بدون شناخت توانائی ها، علایق و خصوصیات فردی و شخصیتی شما، مثل دوختن لباس برای کسی است که تا بحال نه او را دیده ایم و نه اندازه هایش را داریم. اگر کسی مهارت یا شغلی را بدون داشتن این اطلاعات به شما پیشنهاد کرد، نپذیرید. حتما با یک مشاور مطلع و ماهر برای این تصمیم گیری مشورت کنید. در خدمت شما هستم. موفق باشید.
توسط مهدی خدادادی
|
دسته: کارآفرینی
سلام.و درود بر شما. مهمترین عاملی که می تواند به فروش شما کمک کند، انتخاب صحیح بازار هدف و اشراف شما به ارزش های مورد نظر مشتریان در آن بازار است. شناخت مشتری و سلیقه و اولویت های ایشان در خرید محصول، می تواند به جذب، حفظ و نهایتا وفاداری مشتری بیانجامد. اینکه روش بازاریابی دیجیتال یا غیر دیجیتال را انتخاب کنید، بعد از این مهم قابل بررسی است. از مشاوره گرفتن از متخصصین بازاریابی برای درک روش های نفوذ به بازار بالقوه محصولاتتان استفاده کنید. موفق باشید.
توسط محمد صفری
|
دسته: کارآفرینی
سلام. اولا صبر و حوصله پیشه کنید و زود از کار خسته نشوید. ثالثا شناخت بازار فروش چنین محصولاتی و داشتن برنامه بازاریابی مناسب، ضروری است. اگر بازار و انتظارات مصرف کننده را خوب درک کنید و برای پاسخ به نیاز ایشان درست عمل کنید، حتی می توانید محصولات تولید شده توسط دیگران را هم فروخته و سود کسب کنید. موفق باشید.
توسط مریم اسفندیاری
|
دسته: کارآفرینی
سلام. شرط اینکه بتوانید با یک برند در زمینه بازریابی و فروش یا حتی تولید و ... همکاری کنید، این است که صاحب برند و کسب و کار مربوطه تمایل به اینکار داشته باشد و این امر در برنامه های ایشان مفید باشد. گرچه اگر شما پیشنهاد جذابی برای همکاری ارائه کنید، حتی اگر تمایل اولیه وجود نداشته باشد، نیز می تواند ایشان را مشتاق به همکاری کند.
اینکه شناخت شما از پتانسیل و امکانات خودتان و بخصوص بازار چنین برندی چقدر است، در طراحی پیشنهادی جذاب، بسیار تعیین کننده است. موفق باشید.
اینکه شناخت شما از پتانسیل و امکانات خودتان و بخصوص بازار چنین برندی چقدر است، در طراحی پیشنهادی جذاب، بسیار تعیین کننده است. موفق باشید.
توسط کاربر ناشناس
|
دسته: کارآفرینی
سلام. توصیه می کنم به دنبال کسب و کاری خدماتی باشید. تلاش کنید در زمینه ای خدماتی آموزش ببینید و با یک برنامه حساب شده، کسب تجربه کنید. عجله نکنید و بجای شروع سریع کسب و کار، سعی کنید اول آمادگی نسبی پیدا کنید و در حین ارائه خدمات، اطلاعات و تجربیات خود را افزایش دهید. مطمئن باشید با طی یک فرآیند دو ساله می توانید به یک کسب و کار مسلط شوید. موفق باشید.
توسط الهام طلایی
|
دسته: کارآفرینی
سلام. باید اطلاعاتی کامل از بازار هدف خود(کدام منطقه در غرب تهران،خصوصیات مشتریان و خصوصیات خدمات قابل قبول و جذاب برای ایشان) فراهم کنید و با یک برنامه بازاریابی متناسب با چنین بازاری، وارد عرصه معرفی و تبلیغ کسب و کار خود و نهایتا جذب و حفظ مشتریان شوید. هر چه دقیق تر و با برنامه عمل کنید، موفق تر خواهید بود بنابراین از مشاوره، حداقل بصورت مقطعی یا پاره وقت استفاده کنید.موفق باشید.
توسط کاربر ناشناس
|
دسته: کارآفرینی
سلام. در وهله اول باید چشم انداز و ماموریت کسب و کار خود و اهداف بلند و کوتاه مدت را مشخص کنید. با تنظیم برنامه های مناسب و مشخص نمودن دقیق محصولات، مشتریان و بازار هدف صحیح، برنامه تولید و بازاریابی کارآمدی تدوین و اجرا نمود. اطلاعات بازار و برآورد پتانسیل کسب و کار شما نیز لازم است. توصیه می کنم در این مرحله حتما از خدمات یک مشاور آگاه در تدوین ماموریت و اهداف و تعیین بازار هدف و ... و نیز اجرای برنامه های مذکور ولو پاره وقت، استفاده کنید. موفق باشید.
توسط کاربر ناشناس
|
دسته: کارآفرینی
سلام. در وهله اول باید مشخص شود محصولات شما دقیقا کدام بخش از لوازم خانگی را در بر می گیرد و بازار هدف شما متشکل از چه نوع مشتریانی است تا بتوان برنامه بازاریابی و فروش را مطابق ارزش ها و جذابیت های مد نظر آنان تنظیم نمود و در ادامه، باید از طرق مجازی که مورد علاقه مشتریان شماست بهره بگیرید و ظاهر صفحه یا سایت و اجزای آنها را بصورتی جذاب برای مشتریان هدف تنظیم نمائید. لازم است ارزشی که مشتری در قالب خرید از شما دریافت می کند، بیشتر از دیگر فروشندگان باشد تا در نهایت تعداد قابل قبولی مشتری را جذب کسب و کار خود و حفظ کنید. مشاوره مناسب در زمینه بازاریابی موفق قطعا سودمند خواهد بود. موفق باشید.
توسط محسن حسن پور
|
دسته: کارآفرینی
سلام جناب حسن پور. انتخاب شغل پس از به دقت در نظر گرفتن دو عامل، موفق خواهد بود. اول عامل بیرونی که شامل المانهایی مثل الزامات اقتصاد کشور، شرایط ایجاد و توسعه یک کسب و کار، مشتریان و رقبا و ذینفعان بالقوه و بالفعل هر کسب و کار، قوانین دولتی و صنفی و ... و دوم عامل درونی که تخصص، عشق و علاقه به کار، داشتن صبر و استقامت لازم و ... بنظرم اولا روی کاری که علاقه دارید و حاضرید تمامی هزینه های موفقیت در آنرا بپردازید، سرمایه گذاری مالی و وقتی کنید. ثانیا تحلیلتان از دو عامل مذکور واقعی باشد نه تابع احساس. در خاتمه میتوان با برنامه ریزی تا حصول اطمینان از موفقیت کسب و کار فردیتان، کسب و کار خانوادگی را در حداقل ممکن ادامه دهید به شرطی که در این مرحله برای زمان طولانی متوقف نشوید. موفق باشید.
توسط کاربر ناشناس
|
دسته: کارآفرینی
سلام. ضمن لزوم داشتن سه شرطی که همکار عزیزم اشاره کردند، توجه به سلیقه و نیاز مشتریان بالقوه شما میتواند در موفقیت کسب و کارتان موثر باشد. سعی کنید با دقت بررسی کنید که مشتریان سوپر مارکتها و فروشگاه های لوازم خانگی نزدیک شما چه نوع مشتریانی، با چه سلایقی (دقت در گروه سنی و سلیقه متعارف چنین گروهی)، با چه قدرت مالی و الگوی خریدی و ... هستند و بر مبنای این اطلاعات اجناس کادوئی و دکوری متناسب را ارائه نمادید. از بخشی از سرمایه در تدارک اجناس اولیه استفاده کنید و پس از تماس رو در رو با مشتریان و درک تقاضای آنها، اجناس تکمیلی را اضافه نمائید و آماده تامین سفارش آنان در ظرف یکی دو روز باشید. با آرزوی موفقیت برای شما.
توسط ماری ارژنگ
|
دسته: کارآفرینی
سلام. با اطلاع از تخصص، تجربیات و استعدادهای بالفعل و بالقوه شما و نیز علاقه شخصی، می توان محدوده متناسبی را در نظر گرفت و پس از مقداری تحقیقات بازار و محیط، کسب و کاری درخور، با میزان ریسک قابل قبول طراحی نمود. حتما از مشاوره با فردی متخصص و با تجربه مخصوصا در ابتدای مسیر بهره بگیرید. موفق باشید.
توسط کاربر ناشناس
|
دسته: کارآفرینی
سلام. بهتر بود گرایش تحصیلیتان در مهندسی کشاورزی را قید می کردید ولی به هر حال در این رشته، ایده های جدیدی مخصوصا در دوران شیوع کرونا و پیامدهای آن، در دنیا مطرح شده که زمینه های کسب درآمد خوبی را برای مجریان آنها به همراه داشته است. موفق باشید.
توسط زهرا سلمانزاده
|
دسته: کارآفرینی
سلام. ضمن طراحی دقیق و صحیح کسب و کار مورد نظر، با توجه به مسائل خاص این حوزه، در انتخاب کالاهایی که قصد عرضه آنها را دارید، دقت نمایید و در صورت آشنائی نا کافی، از افراد مطلع کمک بگیرید. موفق باشید.
توسط زهرا سلمانزاده
|
دسته: کارآفرینی
سلام. مزیت شما آشنایی با کسب و کار و بازار مربوطه است. طراحی صحیح و دقیق کسب و کار ضروریست. چنانچه اصول آنرا نمی دانید، حتما با فردی مطلع در مورد طراحی کسب و کار خود مشورت کنید. ضمنا بر اساس اطلاعات و تجربه ای که من از بازار این محصولات دارم، توصیه میکنم در انتخاب کالاهایی که قصد عرضه آنها را دارید، دقت فرمایید. موفق باشید.
توسط رضا زندی
|
دسته: کارآفرینی
سلام. 1- با مراکزی که کار مورد علاقه و در تخصص شما را دارند تماس بگیرید.
2- مهارتهای مورد نیاز در آن محیط ها را بدقت شناسایی کنید.
3- سعی کنید در یک یا چند مهارت آموزش و تمرین داشته باشید بطوریکه مزیت استخدامی داشته باشید.
4- بدون خستگی خود را با مهارتهای ارتقاء یافته به مراکز مناسب معرفی و عرضه نمایی.
موفق باشید.
2- مهارتهای مورد نیاز در آن محیط ها را بدقت شناسایی کنید.
3- سعی کنید در یک یا چند مهارت آموزش و تمرین داشته باشید بطوریکه مزیت استخدامی داشته باشید.
4- بدون خستگی خود را با مهارتهای ارتقاء یافته به مراکز مناسب معرفی و عرضه نمایی.
موفق باشید.
توسط مهدی کیان
|
دسته: کارآفرینی
sghl.
1- امکانات لازم برای تولید حداقلی را با تحقیق دقیق مشخص کنید.
2- اگر امکان تهیه حداقل های تولید مثل سرمایه، نیروی انسانی، مجوزها و.. را میتوانید فراهم کنید، قبل از شروع مراحل بعدی را طی کنید.
3- با تحقیق کامل بازار ماسک (نوع، میزان مصرف، مشتریان بالقوه و....) را مشخص کنید.
4- از نمونه هایی که در آینده قادر به تولید آنها هستید، مقداری را عمده خریده و به همان بازار مورد تحقیق بفروشید.
5- اگر توانستید بعنوان فروشنده، مشتری چند بار خرید کننده پیدا کردید، سیستم کسب و کار خود را طراحی کنید.
6- پس از طراحی کسب و کار، تولید را آغاز کنید.
موفق باشید، سید حمید گلستانه
1- امکانات لازم برای تولید حداقلی را با تحقیق دقیق مشخص کنید.
2- اگر امکان تهیه حداقل های تولید مثل سرمایه، نیروی انسانی، مجوزها و.. را میتوانید فراهم کنید، قبل از شروع مراحل بعدی را طی کنید.
3- با تحقیق کامل بازار ماسک (نوع، میزان مصرف، مشتریان بالقوه و....) را مشخص کنید.
4- از نمونه هایی که در آینده قادر به تولید آنها هستید، مقداری را عمده خریده و به همان بازار مورد تحقیق بفروشید.
5- اگر توانستید بعنوان فروشنده، مشتری چند بار خرید کننده پیدا کردید، سیستم کسب و کار خود را طراحی کنید.
6- پس از طراحی کسب و کار، تولید را آغاز کنید.
موفق باشید، سید حمید گلستانه