الهام طلایی الهام طلایی
کارآفرینی 2 پاسخ
12:18 1399/12/26

با عرض سلام، من میخوام سمت غرب تهران یک سالن زیبایی بزنم، میخواستم بدونم کجای غرب بهتره و این که اگر سالن رو تخصصی ناخن بزنم بهتره؟ با عرض سلام، من میخوام سمت غرب تهران یک سالن زیبایی بزنم، میخواستم بدونم کجای غرب بهتره و این که اگر سالن رو تخصصی ناخن بزنم بهتره؟

پاسخ
سیدعلیرضا محمدی
17:13 1400/03/08

باسلام و وقت بخیر ابتدا باید از طریق اتحادیه و یا سایتهای خدمات محور و پرس و جوی حضوری و.. لیستی از پراکندگی جغرافیایی آرایشگاه های رسمی و غیررسمی رو پیدا کنین و خدمات و قیمت ها و مزایای اونا رو مدنظر قرار بگیرین و سپس بر اساس شر... باسلام و وقت بخیر ابتدا باید از طریق اتحادیه و یا سایتهای خدمات محور و پرس و جوی حضوری و.. لیستی از پراکندگی جغرافیایی آرایشگاه های رسمی و غیررسمی رو پیدا کنین و خدمات و قیمت ها و مزایای اونا رو مدنظر قرار بگیرین و سپس بر اساس شرایط و اقتصایات مالی و نیروی انساني و.... تصمیم درست رو با گام های کوچک و حساب شده بگیرین .. در ابتدا سعی نکنین همه خدمات رو به همه بدین.. از خدمات کوچک تر که قابلیت تنوع بخشی و مزیت بخشی برای شما را دارد بهره ببرین. بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و داشتن سایت برای بحث هویت و برندینگ و نیز برنامه های تخفیفی و مناسبتی و جایزه ای هم بسیار موثر است... حتی اگه در منطقه ای تعدد آرایشگاه هم باشد، در صورت ارایه خدمات با کیفیت با قیمت مناسب و ارزش پیشنهادی مناسب، میتونین کم کم مشتریان بیشتری رو جذب کنین... بیش از جذب مشتری، روی حفظ مشتریان فعلی و وفادارسازی اونها برای اینکه از مروجان برندتان بشوند تمرکز کنین، چرا که در این حوزه نقش بازاریایی دهان به دهان و چهره به چهره بسیار مهمه و به اصطلاح مشتری مشتری میاره و افراد بر اساس حرف دوستان و اشنایان دست به انتخاب میزنند..

پاسخ
سید حمید گلستانه
17:41 1400/01/03

سلام. باید اطلاعاتی کامل از بازار هدف خود(کدام منطقه در غرب تهران،خصوصیات مشتریان و خصوصیات خدمات قابل قبول و جذاب برای ایشان) فراهم کنید و با یک برنامه بازاریابی متناسب با چنین بازاری، وارد عرصه معرفی و تبلیغ کسب و کار خود و نهای... سلام. باید اطلاعاتی کامل از بازار هدف خود(کدام منطقه در غرب تهران،خصوصیات مشتریان و خصوصیات خدمات قابل قبول و جذاب برای ایشان) فراهم کنید و با یک برنامه بازاریابی متناسب با چنین بازاری، وارد عرصه معرفی و تبلیغ کسب و کار خود و نهایتا جذب و حفظ مشتریان شوید. هر چه دقیق تر و با برنامه عمل کنید، موفق تر خواهید بود بنابراین از مشاوره، حداقل بصورت مقطعی یا پاره وقت استفاده کنید.موفق باشید.

مشاورین مرتبط
مرجان مبین

فعال

مرجان مبین

مشاور و مدرس و منتور کسب و کار و استارتاپ ها

(0.0)
  • user call card 4

لیسانس و فوق لیسانسم مهندسی صنایع پلی تکنیک و دکترای حرفه ای کسب و کار دانشگاه تهران هستم. حدود ۲۹ سال سابقه کاری دارم. در حوزه های کسب و کار تولید، نفت و گاز و پتروشیمی، دارویی،سرمایه گذاری...

Farzaneh Gholamabolfazl

غیرفعال

Farzaneh Gholamabolfazl

(0.0)
  • user call card 0

لیسانس مهندسی برق دانشگاه صنعتی اصفهان ، ارشد مدیریت پروژه از کلگری کانادا ودکتری حرفه ای مدیریت کسب وکار دانشگاه تهران ، بیش از بیست سال سابقه مدیریت در صنعت ارتباطات وفناوری اطلاعات از...

وحید رستمی بانی

غیرفعال

وحید رستمی بانی

مشاور تبلیغات و برندینگ

(0.0)
  • user call card 0

از سال 1383 در بطن حوزه ی مارکتینگ بوده ام و در شرکت های بسیاری مدیریت بخش مارگتینگ را به عهده داشته ام و با مدیران بسیاری در ارتباط بوده ام که قریب به نود درصدشان معتقد بودند که در حوزه ی م...

مشاوره رایگان

مطالب مرتبط

مدت مطالعه: 1 دقیقه