S Kh S Kh
کارآفرینی 2 پاسخ
17:23 1399/12/27

سلام چجوري ميتونم ي برند لباس رو بزنم همه چي دارم ولي نميدونم چيكار كنم ؟ سلام چجوري ميتونم ي برند لباس رو بزنم همه چي دارم ولي نميدونم چيكار كنم ؟

پاسخ
سیدعلیرضا محمدی
17:07 1400/03/08

باسلام خدمت شما... قبل از اینکه به دنبال برند و ثبت و طراحی های خاص برین، سعی کنین تو حوزه محصولی که میخواین تو پوشاک واردش بشین یک تمرکز و هدفگذاری کنین... چه نوع پوشاکی، برای چه سنی و با چه مختصاتی..سپس با فرض کیفیت و اصالت محص... باسلام خدمت شما... قبل از اینکه به دنبال برند و ثبت و طراحی های خاص برین، سعی کنین تو حوزه محصولی که میخواین تو پوشاک واردش بشین یک تمرکز و هدفگذاری کنین... چه نوع پوشاکی، برای چه سنی و با چه مختصاتی..سپس با فرض کیفیت و اصالت محصول میشه گام به گام شروع کرد و بازخورد گرفت و کار رو توسعه داد با یک برند جانبی و فرعی.. حتما بحث فروش اینترنتی و تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی و فعالیت در اونها رو جدی بگیرید، لازم نیست درابتدا همه چی تمام باشین، لکن مهم اینه بتونین در مقیاس مناسب خدمات خوب رو ارایه بدین... کمپین های مناسبتی تخفیفی فروش رو دست کم نگیرین و از هر فرصتی برای تبلیغ و فروش چه فیزیکی و چه مجازی بهره برین. بعد از مدتی که در بازار و... جایگاه پیدا کردین، میتونین دنبال برند اختصاصي خودتون و ثبتش و فعالیت در اون راستا برین تا هزینه های شکست و ... متحمل برند اصلی نشه... اونچه که در بحث لباس مهمه در کنار کیفیت، بحث تنوع محصولات و طرح ها و رنگ و لعاب ها و عرضه با قیمت رقابتی هست... از مشورت مشاوران هم در کنار تجربه خودتون می تونین بهره ها ببرین..

پاسخ
سید حمید گلستانه
17:33 1400/01/03

سلام. در وهله اول باید چشم انداز و ماموریت کسب و کار خود و اهداف بلند و کوتاه مدت را مشخص کنید. با تنظیم برنامه های مناسب و مشخص نمودن دقیق محصولات، مشتریان و بازار هدف صحیح، برنامه تولید و بازاریابی کارآمدی تدوین و اجرا نمود. اطل... سلام. در وهله اول باید چشم انداز و ماموریت کسب و کار خود و اهداف بلند و کوتاه مدت را مشخص کنید. با تنظیم برنامه های مناسب و مشخص نمودن دقیق محصولات، مشتریان و بازار هدف صحیح، برنامه تولید و بازاریابی کارآمدی تدوین و اجرا نمود. اطلاعات بازار و برآورد پتانسیل کسب و کار شما نیز لازم است. توصیه می کنم در این مرحله حتما از خدمات یک مشاور آگاه در تدوین ماموریت و اهداف و تعیین بازار هدف و ... و نیز اجرای برنامه های مذکور ولو پاره وقت، استفاده کنید. موفق باشید.

مشاورین مرتبط
مرجان مبین

فعال

مرجان مبین

مشاور و مدرس و منتور کسب و کار و استارتاپ ها

(0.0)
  • user call card 4

لیسانس و فوق لیسانسم مهندسی صنایع پلی تکنیک و دکترای حرفه ای کسب و کار دانشگاه تهران هستم. حدود ۲۹ سال سابقه کاری دارم. در حوزه های کسب و کار تولید، نفت و گاز و پتروشیمی، دارویی،سرمایه گذاری...

Farzaneh Gholamabolfazl

غیرفعال

Farzaneh Gholamabolfazl

(0.0)
  • user call card 0

لیسانس مهندسی برق دانشگاه صنعتی اصفهان ، ارشد مدیریت پروژه از کلگری کانادا ودکتری حرفه ای مدیریت کسب وکار دانشگاه تهران ، بیش از بیست سال سابقه مدیریت در صنعت ارتباطات وفناوری اطلاعات از...

وحید رستمی بانی

غیرفعال

وحید رستمی بانی

مشاور تبلیغات و برندینگ

(0.0)
  • user call card 0

از سال 1383 در بطن حوزه ی مارکتینگ بوده ام و در شرکت های بسیاری مدیریت بخش مارگتینگ را به عهده داشته ام و با مدیران بسیاری در ارتباط بوده ام که قریب به نود درصدشان معتقد بودند که در حوزه ی م...

مشاوره رایگان

مطالب مرتبط

مدت مطالعه: 1 دقیقه