دریافت مشاوره تلفنی در ۱۰ حوزه مختلف کسب و کار مشاوره تلفنی
S Kh S Kh
کارآفرینی 2 پاسخ
17:23 1399/12/27

سلام چجوري ميتونم ي برند لباس رو بزنم همه چي دارم ولي نميدونم چيكار كنم ؟ سلام چجوري ميتونم ي برند لباس رو بزنم همه چي دارم ولي نميدونم چيكار كنم ؟

پاسخ
سیدعلیرضا محمدی
17:07 1400/03/08

باسلام خدمت شما... قبل از اینکه به دنبال برند و ثبت و طراحی های خاص برین، سعی کنین تو حوزه محصولی که میخواین تو پوشاک واردش بشین یک تمرکز و هدفگذاری کنین... چه نوع پوشاکی، برای چه سنی و با چه مختصاتی... باسلام خدمت شما... قبل از اینکه به دنبال برند و ثبت و طراحی های خاص برین، سعی کنین تو حوزه محصولی که میخواین تو پوشاک واردش بشین یک تمرکز و هدفگذاری کنین... چه نوع پوشاکی، برای چه سنی و با چه مختصاتی..سپس با فرض کیفیت و اصالت محصول میشه گام به گام شروع کرد و بازخورد گرفت و کار رو توسعه داد با یک برند جانبی و فرعی.. حتما بحث فروش اینترنتی و تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی و فعالیت در اونها رو جدی بگیرید، لازم نیست درابتدا همه چی تمام باشین، لکن مهم اینه بتونین در مقیاس مناسب خدمات خوب رو ارایه بدین... کمپین های مناسبتی تخفیفی فروش رو دست کم نگیرین و از هر فرصتی برای تبلیغ و فروش چه فیزیکی و چه مجازی بهره برین. بعد از مدتی که در بازار و... جایگاه پیدا کردین، میتونین دنبال برند اختصاصي خودتون و ثبتش و فعالیت در اون راستا برین تا هزینه های شکست و ... متحمل برند اصلی نشه... اونچه که در بحث لباس مهمه در کنار کیفیت، بحث تنوع محصولات و طرح ها و رنگ و لعاب ها و عرضه با قیمت رقابتی هست... از مشورت مشاوران هم در کنار تجربه خودتون می تونین بهره ها ببرین..

پاسخ
سید حمید گلستانه
17:33 1400/01/03

سلام. در وهله اول باید چشم انداز و ماموریت کسب و کار خود و اهداف بلند و کوتاه مدت را مشخص کنید. با تنظیم برنامه های مناسب و مشخص نمودن دقیق محصولات، مشتریان و بازار هدف صحیح، برنامه تولید و بازاریابی... سلام. در وهله اول باید چشم انداز و ماموریت کسب و کار خود و اهداف بلند و کوتاه مدت را مشخص کنید. با تنظیم برنامه های مناسب و مشخص نمودن دقیق محصولات، مشتریان و بازار هدف صحیح، برنامه تولید و بازاریابی کارآمدی تدوین و اجرا نمود. اطلاعات بازار و برآورد پتانسیل کسب و کار شما نیز لازم است. توصیه می کنم در این مرحله حتما از خدمات یک مشاور آگاه در تدوین ماموریت و اهداف و تعیین بازار هدف و ... و نیز اجرای برنامه های مذکور ولو پاره وقت، استفاده کنید. موفق باشید.

مشاورین مرتبط
راویس قاسمی

غیرفعال

راویس قاسمی

مشاور کسب و کارهای آنلاین و آفلاین _کارشناس امورثبتی

(5.0)
  • user call card 28

کارشناسی ارشد صنایع غذایی با داشتن ده سال سابقه کاری در حوزه های مختلف و راه اندازی ۳ کسب و کار کوچک.مشاوره ایده یابی/راه اندازی/توسعه کسب و کارهای آنلاین و آفلاین (اینترنتی و حقیقی).کارشناس...

مرتضی کهن سال

غیرفعال

مرتضی کهن سال

مشاوره در امور اقتصادی،کسب و کار،بازاریابی و فروش حرفه ای،پرسونال برندینگ و اقتصاد..

(5.0)
  • user call card 28

مدیرعامل کانون نخبگان ایرانیان هستم،موسس و مدیر مرکز علمی آموزشی پژوهشی نخبگان ایران ،محقق و پژوهشگر موسسه دانشگاهی لمبرت آلمان،نویسنده ۲۵ جلد کتاب در حوزه مدیریت در اروپا،کانادا,آمریکا و ژا...

داریوش اسماعیلی

غیرفعال

داریوش اسماعیلی

مشاور کسب و کار

(5.0)
  • user call card 8

دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار

مشاوره رایگان

مطالب مرتبط
کارآفرینی
مدت مطالعه : 6 دقیقه

مراحل راه‌اندازی خط تولید دستمال کاغذی

تاریخ ایجاد: 27 اردیبهشت 1401
تاریخ ایجاد: 24 اردیبهشت 1401
کارآفرینی
مدت مطالعه : 5 دقیقه

صفر تا صد پرورش کبک

تاریخ ایجاد: 21 اردیبهشت 1401