پاسخ مشاوران
4 پاسخ ثبت شدهپیشنهاد بنده اینه نیاز به تسلیم اظهارنامه ندارید.
ارسال اظهارنامه مالیاتی به معنای پرداخت مالیات نیست
شما در اظهارنامه هزینه هایی که بدون کسب درآمد متحمل شدین رو ثبت میکنید تا ضمن شفافیت و جلوگیری از جرایم مالیاتی عدم ارسال ،بتونید در سالهای بعد که سود ده خواهید شد از محل همین هزینه های سال بدون درآمدتان مالیات کمتری پرداخت کنید
به اصطلاح در اولین سالی که به سود میرسید (درآمدها بعد کسر هزینه ها) زیان سالهای قبل رو کسر میکنید و اگر سودی بمونه مشمول مالیات میشه
مشاورین مرتبط
در حوزه مالی و مالیاتی میتوانید مشاوره تخصصی بگیرید