پاسخ مشاوران
2 پاسخ ثبت شدهجهت اشخاص حقوقی براساس اساسنامه یا شرکتنامه و جهت اشخاص حقیقی بر اساس توافق طرفین و در غیر اینصورت به نسبت برابر خواهد بود.
موفق باشید.
منطقی هم نیست که تو قانون همچین چیزی بیاد
این قضیه بستگی به این داره که نوع فعالیت شما تحت قالب حقیقی هست یا حقوقی
اگر حقیقی هستین که این سود و زیان براساس تفاهم نامه ای تعیین میشه که بین شرکا آماده سده
اگرم حقوقی باشید که بستگی به این داره که نوع شرکت ثبت شده چیه، تو اساسنامه چی اومده، سهم طرفین از سرمایه شرکت چقدره
در حالت کلی تو قانون یه سری موارد برا نحوه تعیین و تسهیم سود شرکت ها هست که اونم بستگی به نوع شرکت و... اما داره اما اشخاص حقیقی طبق توافق طرفین
مشاورین مرتبط
در حوزه مالی و مالیاتی میتوانید مشاوره تخصصی بگیرید