karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
دانش بنیان دانش بنیان
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
سرمایه گذاری سرمایه گذاری
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
برنامه نویسی برنامه نویسی
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات پشتیبانی

خدمات مشاوره

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات پشتیبانی

مشاوره رایگان

ترازنامه

سلام وقتتون بخیر
یه سوال داشتم شاید خیلی مبتدی وساده باشه ممنون میشم راهنماییم کنید،
تو ترازنامه سرمایه ای که وارد میکنیم باید براساس سرمایه ثبتی باشه یا طبق فرمول کسر بدهی از دارایی باید سرمایه رو تو اظهارنامه ثبت کنیم چون اکثرا دیدم مبلغ سرمایه ای که تو ترازنامه میارن براساس سرمایه ثبت شده زمان ثبت شرکته این درسته؟
6 سال قبل 1 پاسخ

پاسخ مشاوران

1 پاسخ ثبت شده
سلام
بله سرمایه ثبتی بایستی ثبت شود.
آنچه در فرمول حسابداری هست حقوق صاحبان سهام یا حقوق مالکانه ست. و تفاوتش با سرمایه در این است که سود یا زیان انباشته یا به عبارتی ارزش افزوده سرمایه هم در آن وجود دارد. البته در عرف سرمایه گفته می شود.
مشاهده پروفایل مشاور

مشاورین مرتبط

در حوزه مالی و مالیاتی می‌توانید مشاوره تخصصی بگیرید

150+ مشاوره
امتیاز 4.7
مشاور و مدرس امور مالی،مالیاتی
250+ مشاوره
امتیاز 4.6
مشاور رسمی مالیاتی
350+ مشاوره
امتیاز 4.7