زیان شرکت
ما یک شرکت حقوقی هستیم که سال 1402 هیچ درامدی نداشتیم ولی هزینه حقوق و دستمزد پرسنل داشتیم اگر نخوام توی اظهارنامه زیان نشون بدم هزینه ها رو تحت چه عنوانی میشه ثبت کرد ؟
یا اینکه چه راه حلی وجود داره که برای شرکت در اظهارنامه زیان نشون داده نشه؟
ممنون میشم راهنمایی کنید