سوابق عادی و سختی زیان آور باهمدیگر و پیگیری بازنشستگی
اینجانب متولد ۲۲ شهریور ۵۳ هستم ، مقدار ۲۸ سال و ۵ ماه سابقه دارم که از این مقدار ۸ سال آن مشمول سختی و زیان آور شده و رای کمیته سختی کار را هم گرفته ام.
آیا می تونم الان بازنشست بشم؟؟
تشکر از لطفتون