ازکارافتادگی
پدر من سال ۸۶ به خاطر مشکل ناشنوایی با ۳۹ درصد از کازافتادگی بیمه تاکسیرانی شده است.الان بعد از گذشت ۱۵ سال شنوایشان به پایین ترین حد رسیده است و ..ایا میتوان درخواست از کارافتادگی کلی کرد؟ اگر درخواست دهیم حقوقشان چگونه محاسبه میشود؟گواهی نامشان باطل میشود؟