karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
دانش بنیان دانش بنیان
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
سرمایه گذاری سرمایه گذاری
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
برنامه نویسی برنامه نویسی
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات پشتیبانی

خدمات مشاوره

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات پشتیبانی

مشاوره رایگان

بیمه بیکاری

با سلام
بنده 18 سال و 4 ماه بیمه دارم. الان کارفرما تعدیل نیرو کرده میخوام ببینم میتونم از بیمه بیکاری استفاده کنم؟ با توجه به اینکه سال 92 ، 18 ماه بیمه بیکاری استفاده کردم
اگه بخوام بیمه بیکاری استفاده کنم دریافتی ماهی چقدر است؟
اگه با بیمه بیکاری بخوام بازنشست بشم حقوق بازنشستگی چقدر است؟
اگه بیمه بیکاری استفاده کنم بعد از اتمام آن آیا میتونم یکسال بیمه رد کنم و با حقوق بالاتر بازنشسته بشم یا خیر؟
3 سال قبل 4 پاسخ

پاسخ مشاوران

4 پاسخ ثبت شده
شرایط پرداخت بیمه بالاتر از دریافت حقوق بیشتر فرق می کند برای اطلاع از این مسئله بعضی شغل ها وجود دارد که اضافه پرداختی آن می‌تواند بر اضافه دریافتی کمک کند بله شما می توانید دو سال آخر با پرداخت بالاترین میزان حقوق دریافتی نسبت به قانون کار نسبت به پرداخت حقوق بیشتر در هنگام بازنشستگی استفاده کنید
مشاهده پروفایل مشاور

مشاورین مرتبط

در حوزه بیمه و قانون کار می‌توانید مشاوره تخصصی بگیرید

مشاوره قانون کاروبیمه وروابط کار
300+ مشاوره
امتیاز 4.2
وکیل پایه یک دادگستری
9+ مشاوره
امتیاز 3.0
مشاور و کارشناس حقوقی
1300+ مشاوره
امتیاز 4.8
مشاوره تلفنی مشاوره ویدیویی مشاوره متنی آنلاین