پاسخ مشاوران
1 پاسخ ثبت شدهبله امکان شکایت وجود دارد قبل از هرگونه امضا درخواست شکایت موضوع را بدهید.ضمنا در صورت پرداخت بیمه در مدت 37 ماه امکان در یافت بیمه بیکاری می باشد در درخواست شکایت خود نیر برقراری بیمه بیکاری را نیز لحاظ فرمائید. موفق باشید
مشاورین مرتبط
در حوزه بیمه و قانون کار میتوانید مشاوره تخصصی بگیرید