اینجانب به عنوان پرتوکار در مرکزی نمیه خصوصی مشغول به کار هستم ولی بیمه ام به صورت کارمند عادی رد میشود در صورتیکه در بیمارستانها بیمه پرتو کار درمانی ثبت میشود در مورد مزایای درمانی و فرقش با بیمه عادی میشه راهنماییم کنید واینکه چجوری میتونم تغییرش بدم
ممنون
باسلام وقت بخیر
در ماده ۲۰ قانون حفاظت در برابر اشعه به صراحت عنوان شده است که برای افرادی (کارگران-کارکنان-کارمندان) باید مزایای زیر تعلق بگیرد.
۱-کاهش ساعات کار
۲-افزایش میزان مرخصی استحقاقی و استفاده اجباری از مرخصی استحقاقی
۳- سنوات ارفاقی برای بازنشستگی
۴- پرداخت مزایا و فوق العاده کار با اشعه