تسویه حساب
بنده مدت دوسال است که در شرکتی مشغول به کار می باشم که حقوق مزایای بنده را در دو مرحه داخل فیش (که به اداره بیمه اعلام میشود) و خارج فیش (که در حسابی مجزا واریز میشود) پرداخت می نموده است حال برای تصفیه حساب تنها مبلغ داخل فیش را مبنا قرار داده و تسویه حساب بنده را میخواهند نصف حساب کنند .
لطفا راهنمایی بفرمایید آیا من میتوانم تسویه حساب خود را کامل دریافت کنم .
ممنون و متشکر