بیمه و بازنشستگی
وقت بخیر
من از آذر 93بصورت غیر منظم بیمه تامین اجتماعی بودم. الان برای پر کردن اون فاصله هایی که بین بیمه رد شدن و نشدن دارم چیکار باید انجام بدم؟
و آیا با 8سال بیمه می تونم خودمو بازنشست کنم یا حتما باید حداقل 10سال بشه؟؟
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی
دانش بنیان
بیمه و قانون کار
امور حقوقی
بازاریابی و فروش
منابع انسانی
تجارت و بازرگانی
در حوزه بیمه و قانون کار میتوانید مشاوره تخصصی بگیرید