تعدیل نیرو و حق سنوات
به عنوان کارفرما یک سوال دارم اینکه به لحاظ کاهش فعالیت شرکت و شرایط نا مناسب اقتصادی تعدیل نیرو موجه تلقی میگردد و حق سنوات کارمند با چه ضریبی بایستی محاسبه گردد و احیانا" اگر کارمند راضی نشود و بخواهد شکایت کند تکلیف چیست ؟
خیلی ممنون
خسته نباشید