حقوقی
پس از 7 سال زندگی مشترک زنم من را از خانه بیرون کرده و تهدید میکنه خودت رفتی شکایت میکنم ترک منزل کردی .(چون خانه را خریدنی به نامش زدم )
بنده خودم خونه اجاره کردم و طبق قانون هم در خواست تمکین دادم
و قبل از خونه گرفتن هم ماشین را فروختم که هم پول پیش خانه را جور کنم هم لوازم خانه (با توجه به شرایط گرانی )
الان جدیدا شروع به تهدید درخواست مهریه کرده
با توجه به این شرایط من 3 ماه پیش ماشین را به یه نمایشگاهی به طور کامل فروختم ( برای پرداخت بدهی _بانک- اجاره مسکن - وسایل خانه)
مدارک پرداختی بانک و اجاره خانه و خرید وسایل هم موجوده -با توجه به این شرایط همسرم میتونه فرار از دین بزنه و توسط قانون معامله را باطل کنه برای فروش ماشین ؟
تا کنون هم ابلاغیه برای مهریه نداشتم (اما میدونم به زودی اجرا خواهد گذاشت )