سلام. بنده ۳ ماه قبل بیمه تامین اجتماعی بودم. قبلا بیمه سلامت روستاییان بودم. ازمایشگاه رفتم برای ازمایش کبد و ویتامین و منیزیم و ادرار و خون. من گفتم بیمم ازاده. در حالیکه بیمم سلامته
۷۰۰ تومن هزینم شد. ایا مبلغش با توجه به نوع بیمم درسته؟
سلام در دفترچه بیمه سلامت فقط بیمارستانها و درمانگاه هایی که دولتی هستند از فرانشیز بیمه میتونید بادفترچه سلامت یاروستایی میتوانید استفاده کنید در آزمایشگاه ها و بیمارستان های غیردولتی بیمه سلامت و بیمه روستایی را ملاک تخفیف قرار نداده و آن را آزاد حساب میکنند به این قانون کاملاً درست است