سنوات کارگری
ما توی یه کارکاه کار میکنیم به عنوان کارگر ساده
و هر کدام حدود 6 تا 7 سال سابقه داریم سنواتی که کارفرما میده 210 هزارتمان هستش
مگر نباید به تعداد سالی که در اینجا کار میکنیم سنواتمونم بره بالا در حال حاضر حقوق بنده با 7 سال سابقه کار در این کارگاه با یه کارگری که تازه استخدام شده 210 تومان تفاوت داره
کارگر ساده هم حساب میشیم جز طبقه بندی مشاغل نیستیم
امکانش هست به کار فرما اعتراض کنیم