بیمه بیکاری با پروانه کسب غیرفعال
من یکسال پروانه کسب دارم و البته 3 سال اخیر هم در یک شرکت بیمه ام رد شده و کلاً 10 سال سابقه بیمه دارم. الان اتمام قرارداد زدم و میخوام از بیمه بیکاری استفاده کنم. آیا پروانه کسب رو غیرفعال کنم از طریق اصناف (به مدت مثلا یکسال) میشه بیمه بیکاری استفاده کرد یا باید حتماً ابطال کنم ؟ متشکر