تعجیل در بیمه بیکاری
من دو روز قبل قطع بیمه تامین اجتماعی اقدام به ثبت نام در سایت وزارت کار نموده ام. اکنون بعد از گذشت 3 ماه برای من پیامک آمده است که درخواست بیمه بیکاری من مورد قبول نیست و من درمانده شدم لطفا من را راهنمایی بفررمایید که چه کنم؟
با تشکر