karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
دانش بنیان دانش بنیان
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
سرمایه گذاری سرمایه گذاری
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
برنامه نویسی برنامه نویسی
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات پشتیبانی

خدمات مشاوره

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات پشتیبانی

مشاوره رایگان

بیمه

بنده سال گذشته در شرکتی که کار میکردم دچار حادثه شدم و استخون کف دستم متاکارپ دچار شکستگی شد نیاز به جراحی و پین گزاری شد من دیه دستمو از بیمه گرفتم که مجموعا ۶ میلیون و اندی میشد که مبلغ فوق العاده کمی بود بعد از دوران استراحتم کارمو شروع کردم اما بخاطر سختی کار و درد زیاد دستم توان ادامه فعالیت نداشتم حدودا ۶ ماه استراحت کردم بدون حقوق مجدد برگشتم سر کارم به عنوان سرپرست بعد مدتی به دلیل اصرار مدیر تولید یه کاره دیگه بمن سپرده شد که برای من سنگین بود من هم گفته بودم ک دستم مشکل داره ولی توجهی نکرد ادامه همون فعالیت باعث شد مجدد دستم از همون ناحیه که اسیب دیده بود دچار شکستی بشه الان در ماه سوم استراحتم هستم از طرف شرکت برای من نامه حادثه گزارش نشده
و هیچ پیگیری از سمت شرکت نیست دست من هم دیگه توان قبل رو نداره ینی دیه ای ک گرفتم خیلی کمتر از خسارتیه که بمن وارد شده من چن ماه توان انجام کار نداشتم و بدون حقوق موندم الان هم که شکستگی تکرار شده
میتونم شکایت کنم و دیه بگیرم مجدد و خسارت ماهایی ک بیکارم؟؟؟
4 سال قبل 3 پاسخ

پاسخ مشاوران

3 پاسخ ثبت شده
سلام شما دوتا کار می توانید انجام دهید اولین که در کمیسیون پزشکی به تایید تامین اجتماعی پرونده تشکیل بدهید و نسبت به از کار افتادگی خودتان اقدام نمایید این به شرطی است که در زمان درخواست از کار افتادگی بیمه شما فعال باشد
مشاهده پروفایل مشاور

مشاورین مرتبط

در حوزه بیمه و قانون کار می‌توانید مشاوره تخصصی بگیرید

مشاوره قانون کاروبیمه وروابط کار
300+ مشاوره
امتیاز 4.2
وکیل پایه یک دادگستری
9+ مشاوره
امتیاز 3.0
مشاور و کارشناس حقوقی
1300+ مشاوره
امتیاز 4.8
مشاوره تلفنی مشاوره ویدیویی مشاوره متنی آنلاین