بازنشستگی
من 5سال سابقه بیمه تامین اجتماعی و 16 سال روستایی دارم و 60 سال سن دارم
آیا میتونم بازنشست بشم با پرداخت مابه التفاوت انتقال روستایی به تامین اجتماعی؟سابقه روستایی برای بازنشستگی کافیه؟
یا هنوز برای بازنشستگی چند سال دیگ باید پرداخت کنم ؟
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی
دانش بنیان
بیمه و قانون کار
امور حقوقی
بازاریابی و فروش
منابع انسانی
تجارت و بازرگانی
در حوزه بیمه و قانون کار میتوانید مشاوره تخصصی بگیرید