سلام. من بیمه اختیاری هستم. تعداد نفرات خودم+ همسرم+2تا فرزندم+پدر و مادرم، 6 نفر هستیم. برای ما بیمه اختیاری بهتره یا مشاغل ازاد؟
اگر تعداد نفرات 4 شود کدوم؟
ممنون میشم راهنماییم کنید.
سلام به نظر بنده مشاغل آزاد از مشاغل اختیاری بهتره شما اگر بخواهیدهزینه پایین تری براتون دربیاد دفترچه اعضای خانواده رو از بیمه سلامت بگیریدفقط هزینه بیمه را از تامین اجتماعی واریز کنید