پاسخ مشاوران
1 پاسخ ثبت شدهشما از زمان بیکاری فقط ۳۰ روز فرصت دارید از طریق سامانه جامع روابط کار و یا از طریق دفاتر کاریابی درخواست بیمه بیکاری خود را ثبت و نسبت به تکمیل مدارک اعم از اسکن مدارک شناسایی،صفحه اول دفترچه بیمه،آخرین قرارداد کار،نامه عدم نیاز کارفرما اقدام نمایید.
درصورتیکه کارفرما از ارائه قرارداد و نامه عدم نیاز امتناع نمود میبایست از طریق سامانه جامع روابط کار اقدام به طرح دادخواست بدوی نمایید.
اما توجه داشته باشید که حتما از طریق سامانه یا دفاتر کاریابی قبل از ۳۰ روز درخواست بیمه بیکاری خود را ثبت نمایید
مشاورین مرتبط
در حوزه بیمه و قانون کار میتوانید مشاوره تخصصی بگیرید