karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
برنامه نویسی برنامه نویسی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
دانش بنیان دانش بنیان
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

خدمات مشاوره

مالی و مالیاتی

مالی و مالیاتی

تمامی زیر حوزه های مالی و مالیاتی

بیمه و قانون کار

بیمه و قانون کار

تمامی زیر حوزه های بیمه و قانون کار

کارآفرینی

کارآفرینی

تمامی زیر حوزه های کارآفرینی

منابع انسانی

منابع انسانی

تمامی زیر حوزه های منابع انسانی

امور ثبتی

امور ثبتی

برنامه نویسی

برنامه نویسی

تمامی زیر حوزه های برنامه نویسی

تجارت و بازرگانی

تجارت و بازرگانی

تمامی زیر حوزه های تجارت و بازرگانی

دانش بنیان

دانش بنیان

تمامی زیر حوزه های دانش بنیان

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

مالی و مالیاتی

مشاوره مالی و مالیاتی

قوانین مالیاتی و مالی بعضا پیچیدگی‌هایی دارد که برای رسیدن به درک درستی از آن‌ها باید سواد حقوقی و تخصصی بالایی در این زمینه داشته باشید. استفاده از مشاوره مالیاتی و مشاور مالی در جلوگیری از تحمیل هزینه‌های مالیاتی به شرکت بسیار مؤثر است. شما می‌توانید از مشاوره مالیاتی و مالی آنلاین و تلفنی طبق نیاز خود در کارمنتو بهره‌مند شوید.

زیرحوزه‌های مالی و مالیاتی

فیلترها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مرتب سازی براساس
پیش فرض بیشترین مشاوره بالاترین امتیاز
مشاور مالی، مالیاتی و حسابداری
900+ مشاوره
karmento
4.9
مشاور مالی و مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی
800+ مشاوره
karmento
4.3
مشاور در حوزه مالی ، منابع انسانی و کسب و کار
700+ مشاوره
karmento
4.6
مدیر مالی ،مشاور مالیاتی ، مدرس حسابداری
250+ مشاوره
karmento
4
مدرس و مشاور مالیاتی
150+ مشاوره
karmento
4.8
مشاوره مالی و حقوقی و قضایی
100+ مشاوره
karmento
3.5
مشاور امور مالیاتی
74+ مشاوره
karmento
4.1
مشاوره در امور مالی
73+ مشاوره
karmento
4.6
مشاوره در امور مالیاتی و حسابداری
69+ مشاوره
karmento
4.5
مشاوره در حوزه های مالی و مالیاتی
51+ مشاوره
karmento
4.9

خدمات کارمنتو

مالیات همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کسب و کارهای فعال در عموم کشورهای دنیا است. نداشتن درک صحیح از قوانین مالیاتی،‌ چالش‌های بسیاری را برای کسب‌وکارهای مختلف به وجود می‌آورد. گاهی اوقات شرکت‌ها نسبت به اصول تکمیل صحیح اظهارنامه مالیاتی شناخت کافی ندارند؛ در برخی مواقع شرکت‌ها نسبت به میزان مالیاتی که برای آن‌ها تعیین شده است، اعتراض دارند اما روش صحیح مواجهه با این مشکل را نمی‌دانند. از این دست مسائل مالیاتی در فعالیت‌های اقتصادی به‌وفور رخ می‌دهد. استفاده از مشاور مالی و مالیاتی کلید حل بسیاری از چالش‌های حوزه مالیات است.

مشاوره امور مالی و مالیاتی

طبیعی است که بسیاری از صاحبان مشاغل نسبت به مواد قانونی در زمینه امور مالیاتی شناخت کامل و جامعی ندارند. قوانین مالیاتی بعضاً پیچیدگی‌هایی دارد که برای رسیدن به درک درستی از آن‌ها باید سواد حقوقی و تخصصی بالایی در این زمینه داشته باشیم. استفاده از مشاوره مالیاتی در جلوگیری از تحمیل هزینه‌های مالیاتی به شرکت بسیار مؤثر است. اهمیت این مسئله برای برخی شرکت‌ها به حدی بالا است که مشاور مالیاتی تمام وقت استخدام می‌کنند.

مشاوره مالیاتی چیست؟

موضوع مشاوره مالیات به گستره تمام ابعاد پرونده‌های مالیاتی یک کسب‌وکار است. یک مشاور مالیات یا وکیل امور مالیاتی تسلط کاملی روی قوانین مالیاتی مرتبط با بنگاه‌های اقتصادی دارد. یک وکیل یا مشاوره مالیات خوب، کسی است که تمام تمرکز خود را روی حوزه‌های مالی قرار داده باشد. نکته مهم دیگری که در خصوص وکیل یا مشاور مالی اهمیت دارد، دانش حسابداری و حسابرسی او است. پرونده‌های مالیاتی رابطه تنگاتنگی با مسائل حسابداری و حسابرسی شرکت‌ها دارند. یک مشاور توانمند مالیاتی باید تسلط خوبی روی این قبیل موضوعات مالی نیز داشته باشد تا بتواند از حقوق شرکت در مقابل مراجع ذی‌صلاح دفاع کند.

سعی کنید در هنگام انتخاب وکیل یا مشاور مالیاتی برای کسب‌وکار خود، رزومه او را در زمینه  مشاوره مالی و رسیدگی به پرونده‌های مختلف مالیاتی ارزیابی کنید. در صورتی که کارنامه او در این زمینه قابل قبول بود، نسبت به استخدام یا اخذ مشاوره از او اقدام کنید. در کارمنتو می‌توانید با مشاهده رزومه تمام مشاوران مالی، بهترین فرد را انتخاب کنید. لازم بذکر است کارمنتو برای همکاری با مشاوران مالیاتی، به تجربه کاری و دانش تخصصی آن‌ها حساسیت‌های لازم را در نظر می‌گیرد.

امروزه مالیات به یکی از مهمترین دغدغه‌های صاحبان کسب و کار تبدیل شده است و آن‌ها را با چالش‌های زیادی مواجه کرده است. آشنایی با قوانین مالی و مالیاتی نیازمند دانش و تخصص است و بهتر است برای حل مسائل مالی به مشاوران مالی و مالیاتی مراجعه شود؛ اما مشاوران مالی چه کسانی هستند و چه کمکی به شما می‌کنند؟

مشاوره مالی چیست؟

گاهی اوقات وضعیت مالی بعضی از شرکت‌ها و نهادها دچار پیچیدگی فراوانی می‌شود که در این مواقع حضور یک مشاور مالی برای مشاوره امور مالیاتی ضروری است. فهم مسائل مالی و مالیاتی با توجه به پیچیدگی آن برای هرکسی آسان نیست و اگر افراد از این مسائل آگاهی نداشته باشنند، دچار چالش‌های جدی می‌شوند. همچنین، تنظیم صورت حساب‌های مالی دقیق، اهمیت بسیار بالایی دارد و هرگونه خطا و اشتباه در آن ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیر مالی به بار بیاورد و منابع مالی زیادی در پرداخت مالیات از بین برود.

مشاور مالی کسی است که در زمینه مالی، حقوق مالیاتی، حسابداری مالیاتی و ... تخصص دارد و در موارد پیچیده مالی به کاهش مالیات کمک زیادی می‌کند. یک مشاور مالی درک گسترده‌ای از امور مالی و مسائل مربوط به مالیات تجاری و فردی دارد و اطلاعات او در زمینه قوانین مالیاتی به‌روز است.

اهمیت استفاده از مشاور مالیاتی و مالی

هدف از راه‌اندازی یک کسب و کار چیست؟ صاحبان کسب‌وکارهای مختلف با ایجاد شرکت‌های گوناگون به دنبال ایجاد ارزش افزوده برای خود و مشتریان‌شان هستند. از همین رهگذر هرچه میزان سود عایدی یک شرکت بالاتر باشد، آورده مالی صاحبان کسب‌وکارها نیز ارتقا پیدا می‌کند. اگر این مهم اتفاق بیفتند، چرخه اقتصادی شرکت‌ها به‌درستی شکل می‌گیرد.

برای تحقق هدف کسب سود بیشتر در یک شرکت، در وهله اول باید نسبت به حراست از سرمایه مجموعه دقت فراوانی اعمال شود. مجموعه‌ای از راهکارها برای این منظور پیش روی صاحبان بنگاه‌های اقتصادی است. 
یکی از این موارد، مالیات سالانه است که باید به دولت پرداخته شود. از نگاه بسیاری از فعالان اقتصادی، مالیاتی که برای شرکت‌شان توسط سازمان امور مالیاتی تعیین می‌شود، عادلانه نیست؛ چراکه مشاهده می‌کنند بسیاری از شرکت‌های هم‌تراز، مالیات کمتری را در سال پرداخت می‌کنند. اما چرا چنین اتفاقی رخ می‌دهد؟

مشاوره مالی و مالیاتی دقیقاً همان وجه اختلاف میان این بنگاه‌های اقتصادی است. وکیل یا مشاور مالیاتی در مرکز مشاوره مالیاتی که در این حوزه از تخصص کافی برخوردار است، با علم به قوانین موجود تلاش می‌کند تا از اموال و دارایی‌های شرکت در راستای کاهش پرداخت مالیات حراست کند.

انواع مشاوره مالی و مالیاتی: خدمات مشاوره مالی و مالیاتی 

برای تبیین خدمات مشاوره مالی و مالیاتی نیاز است تا به برخی از مهم‌ترین اقداماتی که یک مشاور مالیاتی می‌تواند انجام دهد، اشاره کنیم. این خدمات را می‌توان در موارد زیر خلاصه نمود:

  • انجام تمام امور مرتبط با تکمیل، ارسال و پیگیری اظهارنامه‌های مالیاتی شرکت‌ها

  • نظارت بر مجموعه فعالیت‌های مالی و همچنین پیگیری امور مرتبط با حسابداری و حسابرسی شرکت‌ها

  • تنظیم و پیگیری امور مرتبط با لوایح مالیاتی

  • دادرسی پرونده‌های مالیاتی شرکت‌ها در سازمان امور مالیاتی و سایر هیئت‌های حل اختلاف

  • آگاهی و همگام‌سازی شرکت‌ها با جدیدترین قوانین مالیاتی

  • کمک به شرکت‌ها در جهت کاهش هزینه‌های مالیاتی

  • برنامه‌ریزی برای بهبود چرخه فرآیندهای مالی شرکت‌ها در گذر زمان

هزینه مشاوره مالیاتی و مالی

هزینه مشاوره‌های مالی و مالیاتی و مشاوره با مشاوران مالی به عوامل زیادی بستگی دارد که از جمله مهم‌ترین آنان می‌توان به میزان تجربه و مهارت مشاور مالیات، تنظیم دادخواست، تنظیم لایحه های دفاعی، تنظیم پرونده، تایم مشاوره، نوع مشاوره و .. اشاره کرد. کارمنتو با گردآوری جمعی از مشاوران مالی و مالیاتی متخصص و باسابقه، آماده همکاری با تمام شرکت‌ها و کسب و کارهای فعال در سراسر ایران است. هزینه مشاوره مالی و هزینه مشاوره مالیاتی کاملاً وابسته به نیاز شرکت‌ها محاسبه می‌شود. 

شما می‌توانید در کارمنتو از قابلیت مشاوره مالیاتی آنلاین و مشاور مالیاتی تلفنی برخوردار شوید. به این ترتیب بدون نیاز به‌صرف هزینه‌های اضافی در زمان کوتاهی قادر هستید تا سؤالات خود در زمینه امور مالی و مالیاتی از مشاوران باتجربه فعال در کارمنتو بپرسید. در نتیجه پاسخ سؤالات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. کارمنتو با مشاوران متخصص و با تجربه، می‌تواند شما را در امور مالی راهنمایی کند. شما می‌توانید به صورت آنلاین و تلفنی با مشاوران مجموعه در ارتباط باشید و از خدمات مشاوره مالی استفاده کنید.

شرح وظایف مشاور مالی و مالیاتی

نقش مشاوره مالیاتی حفاظت از سرمایه و اموال کسب‌وکارها است. اما این مهم چگونه محقق می‌شود؟ در این راستا یک مشاور مالیاتی مجموعه‌ای از وظایف را برعهده دارد که در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

تهیه گزارشات و اطلاعات دقیق مالی، تهیه صورت‌های جریان نقدی، پیش‌بینی سود، مدیریت اعتبار، ارائه مشاوره در تصمیم‌گیری‌های مالی، هدایت سرمایه‌گذاری‌ها، بودجه بندی و مدیریت ریسک خسارت مالی.

مهارت‌های مشاوران مالیاتی و مالی

مشاوره مالیاتی می‌تواند گره کار کسب و کارها را باز کند، مشروط بر آنکه فرد مشاور دارای مجموعه‌ای از مهارت‌های ذاتی باشد. این مهارت‌ها عبارت‌اند از:

  • مشاور مالی و مالیاتی باید بتواند حجم انبوهی از داده‌ها و اطلاعات کمی را تجزیه و تحلیل کند، مشاور مالی آنلاین باید دانش کافی در زمینه مالی و تجربه کار با مشتریان داشته باشد.

  • مشاور مالیاتی باید قادر باشد که پس از تجزیه و تحلیل داده‌ها، نتایج را در به زبان ساده و کاربردی در اختیار مدیران کسب‌وکارها قرار دهد، همچنین برای اینکه بتواند بهترین راهکارهای مالی را به مشتریان خود ارائه دهد، باید توانایی برقراری ارتباط مؤثر با آن‌ها را داشته باشد.

  • فن بیان و توان مذاکراتی مشاور مالی و مشاور مالیاتی آنلاین به‌عنوان یک اصل در انتخاب او به شمار می‌رود. او باید بتواند با تکیه بر توانایی مذاکراتی خود، از حقوق شرکت در پرونده‌های مالیاتی به‌خوبی دفاع کند.

  • قابلیت انطباق بالا با شرایط بحرانی و برخورداری از مهارت‌های تفکر انتقادی و خلاقانه از دیگر مشخصات مشاور مالی خوب است. مشاوره با وکیل مالی خوب به معنای تفسیر قوانین و ارایه بهترین راهکارهای مالی به مشتریان خود است.

  • این فرد ضمن دقت بالا در رسیدگی به امور، باید کارها در حداقل زمان ممکن مدیریت نموده و به نتیجه برساند به این منظور مشاور مالی باید توانایی برنامه‌ریزی مناسب را داشته باشد. توانایی تشخیص نیاز مشتری نیز از دیگر ویژگی‌های یک مشاور مالیاتی آنلاین است.

دادرسی مالیاتی

وظایف مشاوران مالیاتی صرفاً در مرحله تکمیل اظهارنامه مالیاتی به اتمام نمی‌رسد. یک شرکت در طول فعالیت خود با مجموعه‌ای از مسائل و پرونده‌های مالی و مالیاتی مواجه می‌شود. سازمان امور مالیاتی به‌عنوان یکی از دستگاه‌هایی است که بنگاه‌های اقتصادی همواره با آن‌ها سروکار دارند. بسیاری از مواقع پس از تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی، شرکت‌ها با مالیاتی مواجه می‌شوند که نسبت به آن اعتراض دارند.

طرح صحیح اعتراض در اداره امور مالیاتی، نقش جدی در استیفای حقوق شرکت‌ها دارد. اما آیا کسانی که تخصص و تسلط کافی روی قوانین مالیاتی ندارند، از عهده این کار برمی‌آیند؟ پاسخ این سؤال قطعاً منفی است. مشاوره مالیاتی در اینجا کلید حل مشکلات به شمار می‌آید. یک مشاور مالیاتی با طرح لایحه اعتراضی دقیق به سازمان امور مالیاتی، می‌تواند در زمینه کاهش مبلغ مالیات تعیین‌شده نقش اساسی ایفا کند.

مشاور مالیاتی با ادبیات مناسب و قانونی این قبیل امور، آشنایی کامل دارد. او در مذاکراتی که با مأموران ممیز مالیاتی انجام می‌دهد، می‌تواند در اقناع آن‌ها برای کاهش مالیات موفق شود. حضور وکیل یا مشاور مالیاتی در هیئت‌های حل اختلاف می‌تواند راهگشا باشد. به این ترتیب با صرف هزینه نسبتاً پایینی برای مشاوره مالیاتی، چندین برابر آن با کاهش مالیات پرداختی به شرکت باز می‌گردد.

منظور از پشتیبانی مالیاتی چیست؟

یک کسب و کار از مجموعه‌ای از رده‌های شغلی مختلف تشکیل می‌شود. برخی از این رده‌های شغلی در حوزه اجرایی هستند و برخی دیگر نیز در حوزه امور مالی شرکت دخیل هستند. نخستین وظیفه یک مشاور مالیاتی در شرکت‌ها، تشریح مباحث و قوانین مالیاتی برای افرادی از شرکت است که در امور مالی دخیل هستند. مدیران یک شرکت باید به زبان ساده با قوانین مالیاتی آشنا شوند. به این ترتیب فرآیندهای مالی شرکت در راستای پرداخت مالیات کمتر جهت‌دهی می‌شود.

مشاور مالیاتی، صورت‌های مالی شرکت را به شفاف‌ترین و دقیق‌ترین شکل ممکن تدوین می‌کند. مشاور حقوقی با نظارت به جریان نقدینگی در شرکت از دریافتی‌ها تا پرداختی‌ها تلاش می‌کند تا نسبت به کنترل آن اقدام کند. وظیفه دیگر مشاور مالیاتی شرکت، تنظیم لوایح و اظهارنامه‌های مالیاتی است. این مسئله نقش اساسی در میزان مالیات پرداختی شرکت‌ها دارد. بسیاری از مشکلاتی که یک شرکت در زمینه پرداخت مالیات با آن مواجه می‌شود، ناشی از تکمیل اشتباه اظهارنامه مالیاتی است. بهره‌گیری از مشاوره مالیاتی می‌تواند این روند را اصلاح کند.

تفاوت مشاور مالیاتی با حسابدار چیست؟

برخی صاحبان کسب‌وکارها معتقد هستند که حضور حسابدار در شرکت برای مدیریت امور مالیاتی کفایت می‌کند. اما باید توجه داشت که مشاوره مالیاتی از سه جنبه اساسی با حسابداری تفاوت دارد که عبارت‌اند از:

1- حسابدار یک کارمند اجرایی است اما مشاور مالی یک استراتژیست است.

فعالیت‌های مالی و مالیاتی شرکت‌ها در دو دسته قابل تفکیک است. حسابدار به‌عنوان یک کارمند شرکت وظیفه امور اجرایی در حوزه مالی و مالیاتی را برعهده دارد. اما مشاور مالیاتی علاوه بر آنکه می‌تواند نقش یک حسابدار را اجرا کند، نقش بسیار مهم‌تری را در شرکت ایفا می‌کند.
یکی از جنبه‌های اساسی و مهم برنامه‌ریزی در خصوص آینده شرکت‌ها، تدوین چشم‌اندازهای مالی آن‌ها است. حسابدار تخصص لازم برای تدوین این چشم‌‌اندازها را ندارد. اما مشاور مالی و مالیاتی دانش و تخصص کافی در این زمینه را دارد و می‌تواند در تدوین استراتژی‌های مالی شرکت برای آینده نقش‌آفرینی کند.

2-  مسئولیت مشاور و حسابدار در تحقق اهداف مالی شرکت یکسان نیست.

مشاور مالی و حسابدار در زمینه امور اجرایی وظایف یکسانی را برعهده دارند. تفاوت آن‌ها در مسئولیت‌شان نسبت به تحقق اهداف یک بنگاه اقتصادی است. مدیران شرکت‌ها در تنظیم برنامه‌های مالی و مالیاتی مجموعه تحت‌ نظر خود از مشاوره مالیاتی بهره می‌برند؛ بنابراین مشاور مالیاتی حتی اگر در ردیف کارمندان رسمی یک شرکت نباشد، نسبت به تحقق این اهداف مسئول هستند. اما حسابدار صرفاً سوابق مالی شرکت را بررسی می‌کند. این که شرکت چه میزان به اهداف مالی خود دست پیدا کرده است، مسئولیتی را متوجه او نمی‌کند.

3-  تفاوت تحصیلات حسابدار و مشاور مالیاتی.

حسابدار‌هایی که در شرکت‌های مختلف مشغول به کار هستند، معمولاً در رشته حسابداری یا امور مالی تحصیل می‌کنند. اما مشاور مالیاتی علاوه بر مباحث حسابداری، در زمینه مدیریت نیز تحصیل می‌کنند. این تفاوت موجب می‌شود که استفاده از مشاوره مالی و مالیاتی در تدوین استراتژی‌های راهبری شرکت‌ها تصمیم هوشمندانه‌ای باشد. به عبارت دیگر، ذهن یک حسابدار، محاسبه محور است اما ذهن یک مشاور مالی، استراتژی محور است.

مشاوره مالیاتی و مالی در تهران و شهرستان‌ها

یکی از خدمات مفید و جذاب مجموعه کارمنتو، ارائه مشاوره تلفنی مالی و مشاوره مالیاتی آنلاین به مشتریان از طریق وبسایت و اپلیکیشن است. امروزه شما تنها با استفاده از تلفن و اینترنت در تمامی کلانشهرهای ایران از جمله تهران، مشهد، کرج، اصفهان، شیراز، تبریز، قم، اهواز و تمام شهرستان‌های کشور، در کوتاه‌ترین زمان ممکن قادر به دریافت مشاوره وصحبت با مشاوران خواهید بود.

راه‌های ارتباطی با مشاوران مالی و مالیاتی کارمنتو

راه‌های ارتباطی با مشاورین مالیاتی کارمنتو عبارت است از:

  • مشاوره مالیاتی و مالی آنلاین

  • مشاوره مالی و مالیاتی تلفنی

  • مشاوره مالیاتی و مالی رایگان

 

کارمنتو روش‌های مختلفی برای ارائه مشاوره با وکیل مالی و مالیاتی پیش روی شما گذاشته است که در ادامه بیشتر به آن‌ها می‌پردازیم.

مشاوره مالیاتی و مالی انلاین:

این نوع مشاوره از طریق سایت و اپلیکیشن انجام می‌شود. در این روش شما با استفاده از سایت و فضایی که به شما اختصاص داده می‌‌شود قادر به حضور در جلسه مشاوره هستید و می‌توانید پاسخ سوال مالی آنلاین و سوال مالیاتی آنلاین خود را در کم‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

مشاوره مالی و مالیاتی تلفنی:

مشاوره مالی تلفنی، یکی از راه‌هایی است که افراد می‌توانند با استفاده از آن به مشاوران مالی مجرب دسترسی پیدا کنند. مشاوره تلفنی مالیاتی، برای افرادی که به دلایل مختلف نمی‌توانند به صورت حضوری به مشاور مالی مراجعه کنند، بسیار مناسب است.

مشاوره مالیاتی تلفنی، به شما این امکان را می‌دهد تا با یک مشاور مالی حرف بزنید و در خصوص مسائل مالی خود سوالات خود را بپرسید. این روش، برای افرادی که به دلایل مختلف نمی‌توانند به صورت حضوری به مشاور مالیات مراجعه کنند، بسیار مناسب است.

مزایای استفاده از مشاور تلفنی مالیاتی عبارتند از:

  • دسترسی آسان و سریع به مشاور مالی

  • قابلیت ارائه پاسخ به سوالات در هر زمانی که شما نیاز دارید

  • کاهش هزینه‌های مربوط به حضور حضوری برای مشاور مالی

  • حفظ حریم خصوصی

 

شما می‌توانید  ۲۴ ساعته با مشاوران کارمنتو به صورت تلفنی در ارتباط باشید. همه مکالمات بر بستر voip  صورت می‌گیرد و هزینه مشاوره مالی تلفنی با توجه به مشاور و تجربه او و ... که انتخاب می‌کنید، به صورت دقیقه‌ای محاسبه می‌شود.

مشاوره مالیاتی و مالی رایگان: 

در مشاوره مالی رایگان ملزم به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیستید. مشاوره مالیاتی رایگان به صورت متنی است و برای افرادی مناسب است که سوال فورس و ضروری ندارند یا به هر دلیلی تمایل به تماس تلفنی یا مشاوره آنلاین ندارند. مشاوران مجموعه به صورت کاملا رایگان به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

راهنمای دریافت مشاوره مالی و مالیاتی

سایت کارمنتو با محیط صمیمانه خود، برقراری ارتباط با مشاوران مالی و مالیاتی را بسیار آسان کرده است. اگر قصد دریافت مشاوره مالی و مشاوره با وکیل مالیاتی را دارید به شکل زیر عمل کنید:

  1. با توجه به گستره وسیع مشاوران کارمنتو، ابتدا حوزه و زیرحوزه موردنظر خود را جهت مشاوره مشخص نمایید.

  2. با انتخاب حوزه موردنظر، لیست بلندبالایی از مشاوران کارمنتو برای شما نمایش داده خواهد شد. علاوه بر نام و کارنامه مشاور، شما می‌توانید امتیاز هریک را از نگاه مشتری نیز بررسی کنید

  3. پس از اینکه یک مشاور را برگزیدید، وارد صفحه مشاور شده و روی دکمه «مشاوره تلفنی» کلیک کنید.

  4. سپس مدت مورد نیاز برای مشاوره را انتخاب و روی گزینه «تماس» کلیک کنید.

مزایای رقابتی کارمنتو برای مشاوره مالیاتی و مالی

مجموعه کارمنتو یکی ازمجرب‌ترین شرکت‌های موجود در ایران در این حوزه است. در ادامه برخی از ویژگی‌های رقابتی این مجموعه را نسبت به سایر رقبای فعال در این حوزه مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • امکان دریافت مشاوره مالیاتی آنلاین در 24 ساعت شبانه روز

  • نمایش وضعیت مشاور 

  • پشتیبانی سریع و امکان چت آنلاین

  • امکان دریافت مشاوره مالیاتی آنلاین در هر جای ایران، بدون محدودیت مکانی

  • تنوع خدمات مشاوره و مشاوره با وکیل مالیاتی 

  • تنوع مشاوران  با تخصص‌های متفاوت و دریافت مشاوره فوری 

  • امکان استفاده از اپلیکیشن و وب‌اپلیکیشن (سایت)

  • تعیین قیمت‌های منصفانه و معقول

  • قابلیت استفاده از کیف پول مجازی و پرداخت آسان و بی‌دردسر

  • حفاظت از اطلاعت مشتریان و محرمانه بودن اطلاعات 

مشاوران مالی و مالیاتی کارمنتو بهترین انتخاب برای شما

شما می‌توانید به صورت آنلاین، تلفنی و رایگان سوالات مالیاتی و مالی خود را از مشاوران متخصص و خبره کارمنتو بپرسید. مشاوران مجموعه کارمنتو به صورت ۲۴ ساعته، آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه امور مالیاتی هستند. با صرفه جویی در وقت و هزینه، سوالات خود را با مشاوران کارمنتو در میان بگذارید و با مشاوره آنلاین امور مالیاتی آسوده مسائل خود را حل کنید.

سوالات متداول

نحوه انتخاب مشاوره مالی و مالیاتی در کارمنتو چگونه است؟
کارمنتو به عنوان یک پلتفرم جامع و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های دنیا، همکاری ویژه با مشاوران برتر کشور را فراهم کرده است. تمام مشاوران، رزومه‌های خود را برای شما قرار داده‌اند تا فرآیند انتخاب شما را تسهیل کنند. با انتخاب مشاور موردنظر، بر روی دکمه "دریافت مشاوره" کلیک کنید تا ارتباط برقرار شود و بهترین تصمیم را برای نیازهای خود در حوزه مالی مالیاتی بگیرید.
فرآیند درخواست مشاوره مالی و مالیاتی در کارمنتو به چه صورت است؟
بعد از انتخاب مشاور موردنظر، مشاوره در زمینه مالی و مالیاتی در کارمنتو به صورت تلفنی و آنلاین در پلتفرم جامع ویژه مشاور و کارفرما، در بستر VOIP انجام می‌شود. به صورت فوری و آنلاین، در کمتر از یک دقیقه، ارتباط با مشاوران برقرار خواهد شد.
استفاده از مشاوره مالی و مالیاتی چه کمکی به من می‌کند و چرا باید از مشاور کمک بگیریم؟
مشاوران مالی و مالیاتی به دلیل پیچیده شدن قوانین و چالش‌های مالیاتی، از پرداخت هزینه‌های زیاد مالیاتی و ضررهای مالی در کسب و کارها جلوگیری می‌کنند و با بررسی دقیق اسناد مالی و با تسلط بر قوانین مالیاتی، موجب راهنمایی مدیران در رفع موانع مالیاتی می‌شوند. اطمینان داشته باشید که اطلاعات شما نزد مشاوران کارمنتو به صورت محرمانه باقی می‌ماند.
چه تفاوتی بین مشاور مالی و مالیاتی وجود دارد؟
مشاور مالی و مالیاتی، هردو به کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری کمک می‌کنند. اما مشاوران مالی در تصمیمات مالی و سرمایه‌گذاری و مشاوران مالیاتی با تسلط به قوانین مالیاتی و حسابرسی، به بررسی حساب‌ها، اسناد حسابداری و دفاع از صورت‌های مالیاتی می‌پردازند.
ساعت کاری دریافت مشاوره مالی و مالیاتی در کارمنتو به چه صورت است؟
مشاوران مالی و مالیاتی کارمنتو در تمامی روزهای هفته و به صورت 24 ساعته، بدون محدودیت زمانی و مکانی و از سراسر ایران، در لحظه و به صورت فوری آماده ارائه مشاوره تخصصی هستند. وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن مشاوران در سایت قابل مشاهده است، تا کاربران بتوانند با صرفه جویی در زمان خود اقدام به ارتباط گرفته و مشاوره درخواستی خود را دریافت کنند.
نرخ مشاوره مالی و مالیاتی در کارمنتو به چه صورت است و چگونه محاسبه می شود؟
دریافت مشاور مالی و مالیاتی در کارمنتو دارای شارژ اولیه رایگان برای برقراری تماس است و هزینه مشاوره مالی و مالیاتی در کارمنتو با معقول‌ترین قیمت بازار و براساس عوامل مختلفی از جمله تجربه و دانش مشاور تعیین می‌شود. در کارمنتو برای پرداخت هزینه مشاوره قابلیت استفاده از کیف پول خود را دارید. اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید از طریق چت آنلاین و تماس تلفنی می‌توانید با پشتیبانی کارمنتو ارتباط برقرار کنید.
بهترین زمان برای دریافت مشاوره مالی و مالیاتی چه زمانی است؟
شرکت‌ها و صاحبان کسب و کار موظف هستند از همان ابتدای امور برای تهیه و تنظیم دفاتر قانونی و در صورت بروز مشکل در مراحل دادرسی مالیاتی از مشاوران مالی و مالیاتی متخصص کمک بگیرند تا بتواند درصد موفقیت خود را در هیات‌های حل اختلاف بالا ببرد.

مطالب مرتبط با حوزه مالی و مالیاتی