سوال مالیاتی
ما شرکت بازرگانی هستیم. تحت چه شرایطی معاف از مالیات 4% میشویم؟
و این که منظور از بخشودگی خوش حسابی چیه؟
ممنون.
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی
دانش بنیان
بیمه و قانون کار
امور حقوقی
بازاریابی و فروش
منابع انسانی
تجارت و بازرگانی
در حوزه مالی و مالیاتی میتوانید مشاوره تخصصی بگیرید