نادره شریفیان نادره شریفیان
کارآفرینی 8 پاسخ
18:13 1399/08/12

سلام من خیاطم و در گرفتن سفارش کار در حال حاضر دچار مشکل شدم لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم مشتری هایم را افزایش دهم ممنون سلام من خیاطم و در گرفتن سفارش کار در حال حاضر دچار مشکل شدم لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم مشتری هایم را افزایش دهم ممنون

پاسخ
ابوالقاسم چاپاری افین
21:13 1399/09/03

چند سال سابقه کار دارید . فقط رو بازاریابی ویروسی کار کنید مشتریان قبلی رو ملاک قرار بدین اتفاقا مشتری پیدا کردن تو کار شما با یکم سلیقه و چند روش ساده بازاریابی امکان پذیره. شبکه های اجتماعی برای معرفی محصولات و خدماتتون خیلی عال... چند سال سابقه کار دارید . فقط رو بازاریابی ویروسی کار کنید مشتریان قبلی رو ملاک قرار بدین اتفاقا مشتری پیدا کردن تو کار شما با یکم سلیقه و چند روش ساده بازاریابی امکان پذیره. شبکه های اجتماعی برای معرفی محصولات و خدماتتون خیلی عالیه ولی باید هدفمند ازش استفاده کنید .

پاسخ
بهزاد بالازاده
15:02 1399/08/18

سلام و وقت بخیر با توجه به زمان و مکان، فعالیتهای کسب و کار باید پویایی و انعطاف پذیری و خلاقیت لازم را داشته باشد .با توجه به شرایط خاص جامعه و کرونا طبیعی هست با کاهش عروسی ها و مجالس جشن یا کاهش رفت و امدهای مدرسه و سیستم های ا... سلام و وقت بخیر با توجه به زمان و مکان، فعالیتهای کسب و کار باید پویایی و انعطاف پذیری و خلاقیت لازم را داشته باشد .با توجه به شرایط خاص جامعه و کرونا طبیعی هست با کاهش عروسی ها و مجالس جشن یا کاهش رفت و امدهای مدرسه و سیستم های اموزشی تقاضا برای لباس و شغل شما کاهش پیدا کنه.ولی شما میتونید دنبال نیچ مارکتینگ باشید.بطور ساده تر باید یه گوشه از بازار رو هدف قرار بدین که کمتر تو خیاطی بهش توجه شده و یا رقبای قدرتمندی در ان فعال نیستند.مثال شما میتونین با توجه به تقاضای شدید در بیمارن کرونایی به بحث جداسازی و حفاظت انها و جلوگیری از الودگی اقدام به دوخت و سفارش گیری ملحفه یکبار مصرف برای خانه و مصارف صنعتی بکنین.و یا پرستارها و کادر درمان نیاز به لباس و مانتو مخصوص کار دارند که با توجه به شستشوی فراوان و استهلاک بالای فعلی نیاز به این نوع لباسها زیاده با یک تبلیغات خوب و ایجاد قیمت مناسب جنس با کیفیت و تخفیفهای مناسب به کادر درمان با برند مخصوص خودتان میتونین این بازار هدف را نشانه بگیرین در ضمن حتما شما باید مزیت رقابتی مناسبی و دارایی های استراتژیک مثل نیروی کار خوب و ماهر ،مکان و چرخ و نخ مناسب،سرمایه در گردش ،انگیزه و....داشته باشید.امیدوارم کمکی کوچک در حل و یافتن پاسخ مشکلات و مسله هاتون این جواب داشته باشه.بازار و فرصت های زیادی برای رشته خیاطی هست در صورت تمایل تماس بگیرید .دکتر بهزاد بالازاده متخصص و مشاور عالی کسب و کار ها

پاسخ
زهرا بهرامی
18:12 1399/08/17

سلام اول بازار هدف تون مشخص کنید پس از یافتن بازار هدف از فضای مجازی استفاده کنید عکس از نمونه های مطلوب و بروز قرار بدین... به مشتری در اعضای معرفی مشتری جدید خدمات رایگان یا تخفیف در نظر بگیرید خوشحال میشم بتونم در تماس... سلام اول بازار هدف تون مشخص کنید پس از یافتن بازار هدف از فضای مجازی استفاده کنید عکس از نمونه های مطلوب و بروز قرار بدین... به مشتری در اعضای معرفی مشتری جدید خدمات رایگان یا تخفیف در نظر بگیرید خوشحال میشم بتونم در تماس های بیشتر راهنمای های جامع تری داشته باشیم

پاسخ
داریوش اسماعیلی
15:13 1399/08/17

سلام. اینستاگرام، سایت دیوار و شیپور میتونن شروع خوبی برای معرفی و تبلیغ بیشتر کار شما باشند. آرزوی موفقیت دارم سلام. اینستاگرام، سایت دیوار و شیپور میتونن شروع خوبی برای معرفی و تبلیغ بیشتر کار شما باشند. آرزوی موفقیت دارم

پاسخ
محمد حسین نصیری
11:56 1399/08/17

سلام و عرض احترام به عقیده من مشتری جذب صداقت شما خواهد شد. برخورد صمیمانه و راحت ایجاد حس امنیت در مخاطب خواهد کرد. محل کارتون مهم نیست که کجاست ولی همیشه و همیشه باید تمیز مرتب و شیک باشه و این به معنی هزینه زیاد نیست فقط سعی کن... سلام و عرض احترام به عقیده من مشتری جذب صداقت شما خواهد شد. برخورد صمیمانه و راحت ایجاد حس امنیت در مخاطب خواهد کرد. محل کارتون مهم نیست که کجاست ولی همیشه و همیشه باید تمیز مرتب و شیک باشه و این به معنی هزینه زیاد نیست فقط سعی کنید خیلی تمیز باشه. استفاده از رایحه نارگیل و لیمو هم تاثیر بسیار زیادی داره. وقتی مشتری میاد حتما ازش پذیرایی کنید و نهایتا میتونید با قبول کردن تعمیرات رایگان لباس شروع به جذب مشتری کنید. موفق باشید 🍀

پاسخ
آزاده نشاط آور
22:11 1399/08/16

سلام خانم شریفیان نازنین. نفرمودید در چه زمینه ای خیاطی می کنید؟ کودک، مردانه، زنانه، لباس عروس؟ پیشنهاد می کنم؛ ۱. بخش بندی مشتریان رو تعیین کنید. ۲.کجا میتونید پیداشون کنید؟مثلا سایت، پیج،محل تجمع ۳.خودتون یا از دوستانتون که... سلام خانم شریفیان نازنین. نفرمودید در چه زمینه ای خیاطی می کنید؟ کودک، مردانه، زنانه، لباس عروس؟ پیشنهاد می کنم؛ ۱. بخش بندی مشتریان رو تعیین کنید. ۲.کجا میتونید پیداشون کنید؟مثلا سایت، پیج،محل تجمع ۳.خودتون یا از دوستانتون که سر زبون دار ترن برید تو جمعشون و کارتون رو تبلیغ کنید. سلامت و پاینده باشید.🌹

پاسخ
حسن ابن عباس
18:26 1399/08/15

سلام خانم شریفیان با توجه به مشاوره مشابه چالش شما: یکی از نکات مهم کسب و‌کار برای رشد ، رشد و توسعه شخصی هست . یعنی مهارتهایی مانند فن بیان ، مذاکره ، متقاعد سازی ،و مهارتهای مشابه به رشد کسب و‌کار و رشد فروش ما کمک میکنند . مهمت... سلام خانم شریفیان با توجه به مشاوره مشابه چالش شما: یکی از نکات مهم کسب و‌کار برای رشد ، رشد و توسعه شخصی هست . یعنی مهارتهایی مانند فن بیان ، مذاکره ، متقاعد سازی ،و مهارتهای مشابه به رشد کسب و‌کار و رشد فروش ما کمک میکنند . مهمترین نکته در بخش سفارش گیری متقاعد سازی سازی طرف مقابل هست شما قبل از ورود مشتری باید تمام سوالاتی که امکانش هست پرسیده شود پیش بینی کنید ، باید در مورد خدمات کارتون اطلاعات درست داشته باشید و اگه راحت بگم فکر کنید یه کالایی دارید به برادر و خواهرتون می‌فروشید قطعا در مورد نکات خوب و مفید بهش خواهید گفت و بهترین انتخاب را انجام میدید همینو با صداقت برای مشترییان بخواهید فروش شما دو برابر نمیشه ۱۰۰ برابر میشه امیدوارم این نوشته به شما کمک کنه و اگه اطلاعات و جزییات بیشتر خواستید تماس بگیرید.

پاسخ
مجید علوانی
17:38 1399/08/14

سلام ، وقت بخیر ، به نظر من جهت موفقیت در هر کسی و کاری چند عامل وجود دارد یکی افزایش محصول تولیدی هست ، یکی تبلیغات و یکی داشتن ویترین محصول و نهایتاً با ایده پردازی سعی در ایجاد عملکرد و روشی متفاوت با بقیه هم صنفان داشته باشیم... سلام ، وقت بخیر ، به نظر من جهت موفقیت در هر کسی و کاری چند عامل وجود دارد یکی افزایش محصول تولیدی هست ، یکی تبلیغات و یکی داشتن ویترین محصول و نهایتاً با ایده پردازی سعی در ایجاد عملکرد و روشی متفاوت با بقیه هم صنفان داشته باشیم ، افزایش کیفیت محصول با تجربه و دقت در کار حاصل میشود ، تبلیغات محیطی و سینه به سینه خیلی موثر هستش، داشتن محل کار رسمی مثل مغازه و دفتر کار خیلی مهم است نهایتاً جهت ایده پردازی و ساختن یک کار متفاوت با دیگران بحثش طولانی و تخصصی هست که در صورت تمایل تماس بگیرید، با آرزوی موفقیت بدرود

مشاورین مرتبط
Farzaneh Gholamabolfazl

غیرفعال

Farzaneh Gholamabolfazl

(0.0)
  • user call card 0

لیسانس مهندسی برق دانشگاه صنعتی اصفهان ، ارشد مدیریت پروژه از کلگری کانادا ودکتری حرفه ای مدیریت کسب وکار دانشگاه تهران ، بیش از بیست سال سابقه مدیریت در صنعت ارتباطات وفناوری اطلاعات از...

مرجان مبین

غیرفعال

مرجان مبین

مشاور و مدرس و منتور کسب و کار و استارتاپ ها

(0.0)
  • user call card 4

لیسانس و فوق لیسانسم مهندسی صنایع پلی تکنیک و دکترای حرفه ای کسب و کار دانشگاه تهران هستم. حدود ۲۹ سال سابقه کاری دارم. در حوزه های کسب و کار تولید، نفت و گاز و پتروشیمی، دارویی،سرمایه گذاری...

وحید رستمی بانی

غیرفعال

وحید رستمی بانی

مشاور تبلیغات و برندینگ

(0.0)
  • user call card 0

از سال 1383 در بطن حوزه ی مارکتینگ بوده ام و در شرکت های بسیاری مدیریت بخش مارگتینگ را به عهده داشته ام و با مدیران بسیاری در ارتباط بوده ام که قریب به نود درصدشان معتقد بودند که در حوزه ی م...

مشاوره رایگان

مطالب مرتبط

مدت مطالعه: 3 دقیقه

مدت مطالعه: 1 دقیقه