نسترن بالانژاد نسترن بالانژاد
بازاریابی و فروش 2 پاسخ
15:53 1399/10/08

با سلام و روز بخیر به تازگی کسب و کارم رو توی ایسنتاگرام شروع کردم، صفحه‌‍‌‌ام بیزینسی هست می‌خواستم بدونم از قسمت اینسایت چه اطلاعاتیش بیشتر به درد میخوره برای تولید محتوا و درست کردن پست؟ با سلام و روز بخیر به تازگی کسب و کارم رو توی ایسنتاگرام شروع کردم، صفحه‌‍‌‌ام بیزینسی هست می‌خواستم بدونم از قسمت اینسایت چه اطلاعاتیش بیشتر به درد میخوره برای تولید محتوا و درست کردن پست؟

پاسخ
فرهاد باقری
23:55 1400/04/29

سلام و وقت بخیر ابن اطلاعات به طاهر ساده بشدت پر کاربرد هستند، شما با استفاده از این اطلاعات به راحتی میران مفید بودن هشتگ ها، محل های ورود کاربرد و جذاب بودن پیچتون رو متوجه میشید اون امار کاملا مفید هستند و نمیشه کفت کدوم از ا... سلام و وقت بخیر ابن اطلاعات به طاهر ساده بشدت پر کاربرد هستند، شما با استفاده از این اطلاعات به راحتی میران مفید بودن هشتگ ها، محل های ورود کاربرد و جذاب بودن پیچتون رو متوجه میشید اون امار کاملا مفید هستند و نمیشه کفت کدوم از اون ها پر اهمیت تره، نکته مفید اینه که برای هر کسب و کاری یکی از اون اعداد مهم تر هست و این بسته به ذات اون کسب و کار داره، مثلا در پیچ های تقریحی اصلا هشتگ ها مهم نیست ولی برای پیچ فروش لباس اهمیت دو چندان داره این مساله

پاسخ
کمال حسینی
01:57 1399/11/21

با سلام، چند مورد از آمار اینسایت صفحه‌‍‌‌ اینستاگرامتون که میتونه به شما دید بهتری برای تولید محتوا بده شامل این موارد میشه: 1. Accounts Reached - میتونین با بررسی این آمار متوجه میزان جذاب بودن محتواها و دیده شدن توسط مخاطب‌های... با سلام، چند مورد از آمار اینسایت صفحه‌‍‌‌ اینستاگرامتون که میتونه به شما دید بهتری برای تولید محتوا بده شامل این موارد میشه: 1. Accounts Reached - میتونین با بررسی این آمار متوجه میزان جذاب بودن محتواها و دیده شدن توسط مخاطب‌های جدید بشین (به واسطه هشتگ‌ها، اکسپلور رفتن، اشتراک گذاری محتوا و غیره) 2. Content Interaction - هرچقدر این آمار بیشتر باشه، نشون دهنده این هستش که مخاطب محتوای شما رو دوست داره و ازش لذت برده 3. قسمت Top Posts - با استفاده از این آمار میتونین متوجه بشین بیشترین آمار لایک، کامنت، غیره برای کدوم پست‌هاتون بیشتر بوده و مجدد از اون دست پست‌ها تولید کنین یا برنامه تولید محتوای خودتون رو اصلاح کنین 4. قسمت Top Stories - این مورد هم مثل مورد قبل برای استوری‌هاتون میتونه مفید باشه و میزان ریپلای رو میتونین تحلیل کنین. موفق باشید.

مشاورین مرتبط
مرجان مبین

غیرفعال

مرجان مبین

مشاور و مدرس و منتور کسب و کار و استارتاپ ها

(0.0)
  • user call card 4

لیسانس و فوق لیسانسم مهندسی صنایع پلی تکنیک و دکترای حرفه ای کسب و کار دانشگاه تهران هستم. حدود ۲۹ سال سابقه کاری دارم. در حوزه های کسب و کار تولید، نفت و گاز و پتروشیمی، دارویی،سرمایه گذاری...

فرهاد باقری

غیرفعال

فرهاد باقری

دیجیتال مارکتر

(5.0)
  • user call card 1

سلام، من فرهاد باقری هستم، نزدیک ۱۵ سال سابقه تولید محتوا و کار در شبکه اجتماعی دارم. فعالیت دیجیتال مارکتینگ حرفه ای در کلاس حرفه ای رو از حدود ۳ سال پیش شروع کردم و معتقدم مارکتینگ کاری که...

وحید رستمی بانی

غیرفعال

وحید رستمی بانی

مشاور تبلیغات و برندینگ

(0.0)
  • user call card 0

از سال 1383 در بطن حوزه ی مارکتینگ بوده ام و در شرکت های بسیاری مدیریت بخش مارگتینگ را به عهده داشته ام و با مدیران بسیاری در ارتباط بوده ام که قریب به نود درصدشان معتقد بودند که در حوزه ی م...

مشاوره رایگان

مطالب مرتبط

مدت مطالعه: 2 دقیقه

مدت مطالعه: 1 دقیقه

مدت مطالعه: 3 دقیقه