karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
دانش بنیان دانش بنیان
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
سرمایه گذاری سرمایه گذاری
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
برنامه نویسی برنامه نویسی
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات پشتیبانی

خدمات مشاوره

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات پشتیبانی

مشاوره رایگان

ایا جز حق وحقوم میتوانم برای اخراجم از کارفرما شکایت کنم

سلام بنده در یک مجتمع ۳۶واحدی مشغول سرایداری هستم بدون هیچ دلیلی وکاری اخراجم میکنن بااینکه بیشتر همسایه‌ها از اخراجم ناراضی هستن طبق وزارت کار حقوق گرفتم ۴ساله هم در آنجا هستم فقط سال اول قرارداد داشتم این چندسال باقی بدون قرارداد کارکردم آیا میتوانم شکایت کنم بهم فشارآوردن تا سربرج خالی کنم یه قرارداد ۱۲ماه تنظیم کردن که امضا کنم اگه امضا نکنم بیمه بیکاری بهم نمیدن هنوز هم مدرسه پسرم تموم نشده بهم فشار آوردن
1 ماه قبل 1 پاسخ

پاسخ مشاوران

1 پاسخ ثبت شده
سلام، اولا نیاز به امضا قرارداد جهت بیمه بیکاری ندارید و کارگری که قرارداد امضا نکرده و ندارد بعنوان کارگر دائم محسوب میشود و حق و حقوق خاص خود را دارد و بنفع شما و به ضرر کارفرما بوده است. ضمنا بدون قرارداد و بدون دلیل اخراج شدن شما همچنان کارمندشان هستید مگر ثابت کنند. دراسرع وقت به اداره کار مراجعه و عنوان کنید .
در اداره کار می‌توانی مطالبه کنی:
بازگشت به کار
حقوق ایام بلاتکلیفی
سنوات پایان کار
عیدی و پاداش
مرخصی استفاده‌نشده
بیمه پرداخت‌نشده (اگر بوده).
این سوالات رو اگر بگویید میتوانم بهتر راهنماییتان کنم:
آیا بیمه برایت رد می‌کردند؟
برگه‌ای که دادند دقیقاً چه نوشته؟
کتبی اخراجت کردند یا شفاهی؟

مشاهده پروفایل مشاور

مشاورین مرتبط

در حوزه بیمه و قانون کار می‌توانید مشاوره تخصصی بگیرید

وکیل پایه یک دادگستری
9+ مشاوره
امتیاز 3.0
مشاور و کارشناس حقوقی
1300+ مشاوره
امتیاز 4.8
مشاوره تلفنی مشاوره ویدیویی مشاوره متنی آنلاین
مشاور مالی، مالیاتی و حسابداری
5350+ مشاوره
امتیاز 4.9