پاسخ مشاوران
1 پاسخ ثبت شدهدر اداره کار میتوانی مطالبه کنی:
بازگشت به کار
حقوق ایام بلاتکلیفی
سنوات پایان کار
عیدی و پاداش
مرخصی استفادهنشده
بیمه پرداختنشده (اگر بوده).
این سوالات رو اگر بگویید میتوانم بهتر راهنماییتان کنم:
آیا بیمه برایت رد میکردند؟
برگهای که دادند دقیقاً چه نوشته؟
کتبی اخراجت کردند یا شفاهی؟
مشاورین مرتبط
در حوزه بیمه و قانون کار میتوانید مشاوره تخصصی بگیرید