پول واریزی فروش سهام از طریق کارگزاری بورس
با سلام اگر پرونده مالیاتی نداشته باشیم مثلا برای فرد کارمند یا بازنشسته یا دانشجو آیا پس از فروش سهام و واریز پول از طریق کارگزاری به حساب معرفی شده در سجام باید به نحوی به سازمان دارایی اطلاع دهیم که این واریز وجه از طریق کارگزاری بوده است چونکه در هنگام فروش سهام مالیات کسر شده و این انتقال پول نباید مالیاتی داشته باشد ؟در صورت لزوم آیا مثلا در سامانه مودیان روشی وجود دارد که واریزی هایی با مبلغ بالا را خودمان کتبا برای دارایی توضیح دهیم که اگر سوالی دارند بپرسند و بعدا مشکلی ایجاد نشود با توجه با اینکه پرونده های مالیاتی تا پنج سال باز هستند و اینکه اگر مبلغ فروش سهام مثلا پنج یا ده میلیارد تومان یا حتی بیشتر باشدچطور؟
1 ماه قبل
1 پاسخ