هزینه
شرکت ما خریدی داشته ک بارنامشو پرداخت کردیم و بعد از از مدتی چون بی کیفیت بوده قرار شد هزینه حمل و بارنامه به عهده فروشنده منظور گردد
بابت این هزینه چ ثبتی بزنیم ؟! هزینه اولیه که ثبت و پرداخت شده چون بارنامه به نام شرکت ما بوده ولی بابت اینکه مشکل داشته هزینه های بارنامه چطوری به حساب فروشنده منظور کنیم ؟!