karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
دانش بنیان دانش بنیان
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
سرمایه گذاری سرمایه گذاری
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
برنامه نویسی برنامه نویسی
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات پشتیبانی

خدمات مشاوره

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات پشتیبانی

مشاوره رایگان

هزینه

سلام
شرکت ما خریدی داشته ک بارنامشو پرداخت کردیم و بعد از از مدتی چون بی کیفیت بوده قرار شد هزینه حمل و بارنامه به عهده فروشنده منظور گردد
بابت این هزینه چ ثبتی بزنیم ؟! هزینه اولیه که ثبت و پرداخت شده چون بارنامه به نام شرکت ما بوده ولی بابت اینکه مشکل داشته هزینه های بارنامه چطوری به حساب فروشنده منظور کنیم ؟!
4 ماه قبل 1 پاسخ

پاسخ مشاوران

1 پاسخ ثبت شده
عرض ادب، اگر از حساب شما پرداخت شده حالا باید اول یک سند بزنید از هزینه به اون شرکت (هزینه بستانکار شرکت بدهکار) و بعد اون شرکت به حساب رسمی شما واریز کند. اگر هنوز پرداخت نشد، سند برگشت بزنید یا پاک کنید، سند برگشت (هزینه حمل بستانکار، شرکت یا راننده حمل بدهکار که این حالت مانده حساب صفر میشود.
مشاهده پروفایل مشاور

مشاورین مرتبط

در حوزه مالی و مالیاتی می‌توانید مشاوره تخصصی بگیرید

مشاور مالی، مالیاتی و حسابداری
5350+ مشاوره
امتیاز 4.9
مشاور و مدرس امور مالی،مالیاتی
250+ مشاوره
امتیاز 4.6
مشاور رسمی مالیاتی
350+ مشاوره
امتیاز 4.7