مشاوره
در خصوص دو موضوع خواهشمند است راهنمایی بفرمایید:
1- شرکت ما در سال گذشته تاسیس شده و در حال حاضر به دنبال تکمیل و فعالسازی پرونده مالیاتی هستم و در حال حاضر شرکت مکانی ندارد. چطور میشه این موضوع رو حل کرد؟
2- بابت خریدهای خارجی که امکان دریافت فاکتور وجود ندارد و فقط مدارک ترخیص داریم، چطور میشه به عنوان هزینه این موارد رو شناسایی و به اداره مالیات اعلام کرد؟
با سپاس